Ryktas att det är på tiden att ni slutar skylla på att guldarna förstör grepolis och ta lite ansvar själva hur ni spelar ^^
Vet inte vad du menar nu? När skyller jag på andraRyktas att det är på tiden att du slutar skylla på andra för att du inte har det strategiska sinnet för att ta hem världar osv
Ryktas att man är intresserad att veta vilka servrar Zaza tagit hemRyktas att det är på tiden att du slutar skylla på andra för att du inte har det strategiska sinnet för att ta hem världar osv
Det ryktas att deras strategiska sinne måste vila iblandDet ryktas halva servern i SL
Ryktas att jag inte klagar på guldare då jag är gott kapabel själv att vaska guld onödigt mycket, men när alla samlas i en och samma ally blire svårt (speciellt på revolt)Ryktas att det är på tiden att ni slutar skylla på att guldarna förstör grepolis och ta lite ansvar själva hur ni spelar ^^
Sett utifrån verkar det som att det finns bra spelare i flera lag dock! Men jag vet inte hur det är med aktiviteten?Ryktas att jag inte klagar på guldare då jag är gott kapabel själv att vaska guld onödigt mycket, men när alla samlas i en och samma ally blire svårt (speciellt på revolt)![]()