Det ryktas...

DeletedUser3574

Guest
Ryktas att lojalitet betyder olika för olika personer och att det viktigaste är att vara på den vinnande sidan för vissa.
Om det betyder att man spionerar eller loggar in på varandras konton verkar vara av mindre betydelse, huvudsaken man får en krona som inte finns...

Ryktas att varje strid ska vara rolig för att jag ska trivas, motstånd och schysst spel så är Grepo riktigt kul men tyvärr styr ofta andra krafter.
smiley_emoticons_hoplit_sword3_m.gif
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att revolt-grepo är relativt dött då "oftast" brukar de med lite tätare plånböcker samlas i ett och samma lag och döda världen inom 1 månad, belägring brukar vara kul dock då man aldrig vet om någon spökar efter 2 veckors natterror och gör världen jämnare :p

Sen vill man bort från SE's vanliga upplägg på allianser kan man alltid testa spela i ett annat land alternativt hoppas på en stor Nordic-server.
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att det är på tiden att ni slutar skylla på att guldarna förstör grepolis och ta lite ansvar själva hur ni spelar ^^

Ryktas att det är på tiden att du slutar skylla på andra för att du inte har det strategiska sinnet för att ta hem världar osv
 

DeletedUser3574

Guest
Ryktas att vissa segrar har man inte förtjänat, man har bara varit på den vinnande sidan
prosi.gif

Det viktigaste är inte seger enligt min uppfattning. Det är ett spel och viktigast är att man har roligt all tid man lägger ner.

Kronan finns inte på riktigt
smiley_emoticons_kings_lol.gif
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att det är på tiden att ni slutar skylla på att guldarna förstör grepolis och ta lite ansvar själva hur ni spelar ^^
Ryktas att jag inte klagar på guldare då jag är gott kapabel själv att vaska guld onödigt mycket, men när alla samlas i en och samma ally blire svårt (speciellt på revolt) :p
 

nogold

Active Member
Ryktas att jag inte klagar på guldare då jag är gott kapabel själv att vaska guld onödigt mycket, men när alla samlas i en och samma ally blire svårt (speciellt på revolt) :p
Sett utifrån verkar det som att det finns bra spelare i flera lag dock! Men jag vet inte hur det är med aktiviteten?
Ryktas att skattesmitarna har ett starkt lag med hög aktivitet :)
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att de interna bråken förstörde kanske världen, vad vet jag :)
 

xeet

Active Member
Det ryktas att Zazas timing på att avbryta SL tills freden var katastrofal :D
Ryktas dock att vi i Skattesmitare tackar för all MO du lämnade öppet, en riktig feedare är du Zaza ^^
 

Joesakic

New Member
önskar er alla ett gott nytt år och ta det lugnt med spriten i kväll och var försiktiga med fyrverkeriet, vill ju ha er alla kvar i morgon med :)
 

DeletedUser3173

Guest
Ryktas att här är det dött drack alla för mycket vid midnatt nyår tro tänk på att det är den 10 redan :rolleyes:
 
Topp