Det ryktas...

docprometheus

Active Member
hejdå, hoppas du släpper stora forumet ett tag nu :)

Tydligen missade du det "gra m atiksfel-doc budskap i tidigare inlägg... Näpp ni slipper inte mig här :) Endast forums moderator kan banna mig här, ej utomstående lipsillar utan privilegium :)

Ipz7Bjm.jpg
 

DeletedUser2954

Guest
Det ryktas att lilla fredliga Tjuppen känner sig ensam och rädd, och om någon skulle vilja vara trevlig och snäll kan man få skicka ett PM ingame. <3
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att jag ställer gärna upp med ge bort staden till en betydligt aktivare spelare.

Pm ingame så smider vi lite taktik :cool:

C0x9ljv.jpg
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att man undrar varför docprometheus skriver här hela tiden. Varför inte spela så vi kan se dina skills i action istället för bara att se dina skills i ord?
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas också att xeet erbjudit mig pengar (summa hålls anonymt) för att få kyssa Zazas skalliga huvud. Han har tydligen fetish för det.. jag tackade dock nej, man får ha lite värdighet kvar. Därför jag vägrar spela med fjode, på grund av värdigheten.
 

xeet

Active Member
Ryktas också att xeet erbjudit mig pengar (summa hålls anonymt) för att få kyssa Zazas skalliga huvud. Han har tydligen fetish för det.. jag tackade dock nej, man får ha lite värdighet kvar. Därför jag vägrar spela med fjode, på grund av värdigheten.
Ryktas att en kyss av Bebe Rexha skulle hjälpa zaza att få tillbaka lite självförtroende tillbaka :D Kan behövas :)
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att Zaza spyr bara av tanken att få en kyss av den ragatan!
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att doc inte borde komma med bortförklaringar. In och visa dominans!
 
Topp