DeletedUser3575
Guest
Ryktas att alla undrar vem/vilka som gått med på det skamliga och skandalösa uppdraget att feeda den avdankade popstjärnan Bebe Rexha? Förstår ni inte att hon kommer dö av övergödning?
Håller med, ryktas att det blir en till underallians snartRyktas att pakta med hela servern är bra försvar också
Håller med, ryktas att det blir en till underallians snart
exakt vad jag ville höraNåväl xeet, ryktas att man kan börja med att ursäkta det hela i att vi möter våra övermän som både besitter mer tid och mer guld än oss. Det kommer ingen sticka under stol med. Men ändå så sitter vi som lika goda kålsupare med flera förbund och utomstående hjälp. Skillnaden? Den kan du nog tänka ut själv
Ja okexakt vad jag ville höra
Det ryktas, jäklar vad pin, ordvitsen representerar mig bättre än folkölen..Ryktas folköl, har alltid vetat att du är lite feminin av dig @Trruuusstt
Ryktas att hos mig dricker man vare sig man vill eller inte om man har en ledig dag.Ryktas att vi fyrkantiga svennar är rätt låsta att alkoholintag är okej under helger (eller gymnasiet-onsdagar) men "inte" okej under tisdagar, såsom torsdagar utan att bli attackerade av skara pk-indoktrinerade folk
Sverige är ju redan mångkulturellt och massor av specifika alkoholkulturer finns helt synliga tryckta bland oss att det är "okej" med öl på en tisdag eller torsdag
(Edit, sorry för eventuellt gramatiks-fel och stavnings-fel och jag ber er vänligen respektera mina gramatiks-fel då jag försöker så gott skriva på begriplig svenska, ej på finska)
Övrigt... Slå ihop er ordentligt, Ge glidaren Sassy och xeet mera problem i servern! Det är inte skamligt med pakter, det kallas att ge ledande allians problem <3
@Trruuusstt Skål!
Ryktas att hos mig dricker man vare sig man vill eller inte om man har en ledig dag.
Ryktas att gp inte längre är ett lagspel Det är kappvändarna som tagit överDet ryktas att jag använder Gymkortet oftare än betalkortet
Ryktas också att fyra allianser deffat mig i samma revolt, varav en var samma allians som hade revolten.
Intressant server där allianstillhörighet saknar betydelse