Det ryktas...

DeletedUser3790

Guest
Ja det är komsikt Doc.

Snubben sitter bakom ett alt konto och säger att han har rakare rygg än mig, jag som alltid säger vem jag är när jag har nytt konto.

Var är logiken?
 

DeletedUser3795

Guest
ryktas att nasto har kort stubin och att kossanmu trycker på alla hans punkter nu! hämta popcornen allihopa
 

xeet

Active Member
äsch låt kossan va anonym, det är ju fan roligare att se Kossan köra över er 3 mot 1, Men kossan klarar er ganska lätt solo, som det ser ut nu så kör han er utan glidmedel till och med :)
 

DeletedUser3790

Guest
äsch låt kossan va anonym, det är ju fan roligare att se Kossan köra över er 3 mot 1, Men kossan klarar er ganska lätt solo, som det ser ut nu så kör han er utan glidmedel till och med :)

Du har inte lagt rövslickandet på hyllan ser jag, hur brun är din tunga nu på en skala mellan 1-10?
 

DeletedUser3790

Guest
ryktas att nasto har kort stubin och att kossanmu trycker på alla hans punkter nu! hämta popcornen allihopa

Lätt road du verkar vara då, du är säkert den som sitter och gapskrattar åt allt när man är på bio.

Den som alla hatar och snear på.
 

DeletedUser3792

Guest
Ja det är komsikt Doc.

Snubben sitter bakom ett alt konto och säger att han har rakare rygg än mig, jag som alltid säger vem jag är när jag har nytt konto.

Var är logiken?

Ryktas att vem jag är inte spelar någon större roll. Om jag använder mitt riktiga nick in-game eller mitt enda alt(och inte som du som har säkert fått flertals med konton bannade.) För du sitter fortfarande och skyddar personen som pantar burkar för att ha råd med guld, men samtidigt kan jag förstå din synpunkt. För utan guld kan man inte ha rådgivare, speciellt kaptenen som behövs vid bs anfall, förmodar den var aktiv idag? Var en hel del vaskande utav dessa idag från ditt håll.
smiley-emoticons-thumbs-up-new.gif
 

DeletedUser3790

Guest
Ja vaskade helt klart men generera KP iallfall, alla köerna är alldeles strax i full gång så ingen jätteförlust ifrån min sida.

Hade kunnat vara värre om man säger så :)
 

DeletedUser3792

Guest
Ja vaskade helt klart men generera KP iallfall, alla köerna är alldeles strax i full gång så ingen jätteförlust ifrån min sida.

Hade kunnat vara värre om man säger så :)
Ja värre kunde det varit, exempelvis kaptenen hade inte kunnat vara aktiverad.
 

DeletedUser3790

Guest
Antar att du är Knaz då du har hakat upp dig på kaptenen.

Roligare att sitta på ett Gp-forum med mig än att roa dig utomlands? o_O
 
Topp