Det ryktas...

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att jag efterfrågar sten & silver till ZaraLarsson1.
 

DeletedUser3792

Guest
Ryktas man kanske ska ringa soc och göra en orosanmälan, några barn som inte fått mat sedan servern startades för deras pappa betalar hellre för pixlar på ett webbläsarspel. :(
 

DeletedUser3790

Guest
Borde man göra en orosanmälan till ett mentalsjukhus på dig då?

Att definiera sig som en ko är nog något dem tar på största allvar.
 

DeletedUser3792

Guest
Ryktas att skånepojken inte har något bättre att komma med än att kommentera om mitt namn.

Trodde du förövrigt inte gillade folk som guldar, men så försvarar du en? Ajabaja kära Nasto, dubbelmoral på den. Trodde inte bättre om dig, men någon ryggrad får du ta o skaffa dig.
 

DeletedUser3790

Guest
Hahah ja för jag har ju jättemycket att gå på, vet ju liksom inte vem du är in-game.

Att hata personen som i sig guldar är ju en överdrift, hatar hur allt är uppbyggt och kretsar runt guld.

Är ju även en självklarhet att man står upp för sin kamrat speciellt när det gäller personangrepp och när du tar in hans barn som inte har med något att göra.
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att visserligen är jag inte bättre själv, men försöker så gott ligga i "grå-zon" när det gäller att trigga upp varandra utan att gå rakt på personen i fråga. Utan enbart självaste acc och självaste spelet bör man kunna ge ironiska "glimtar"som berör spelet.
I dessa nyare trådar i förhållande till nyare servrar har "klimatet" blivit mer råare. Man önskar mycket ut ur personen bakom skärmen, försöka komma lite förbi "grå-zon" att blanda in familjen, eller vanor som man gör hemma. Alkohol, sociala problem m.m till exempel.

Även att komma i skyddade acc (nyskapade acc och kunna puckla på denne som denne inte vågar med sin ursprungliga acc) börjar rätt bli vanligt nu.

Jag vet och respekterar hårt forumets moderators arbete att sköta forumet efter sin bästa förmåga. Men att ställa krav på oss är även måste innan moderator ger upp att vara "pappa" till oss småpojkar utan vett i sinnen och lämnar forumet i sticket. (Vår nuvarande ska vi banne i vara rädd om då vi saknat aktiva moderator sedan äldre aktiva slutat)
Ta gärna titt och läs tidigare och äldre trådar. En del massor av roliga glimtar, ironiska meningar och syfte som vi borde fortsätta i samma spår ända till denna forum!

Själv är man inte inne här så ofta då man har fullt upp i "servern-man-inte-får-tala-om" och kommer lägga av med gp efter nuvarande servern stängs (Som är kanske stort glädjande nyhet för er ;))
 

DeletedUser3792

Guest
Många reaktioner, kul att se.
Det ryktas att para finns

Givet att para finns, hade vart tråkigt med en Naxos 2.0.

Hahah ja för jag har ju jättemycket att gå på, vet ju liksom inte vem du är in-game.

Att hata personen som i sig guldar är ju en överdrift, hatar hur allt är uppbyggt och kretsar runt guld.

Är ju även en självklarhet att man står upp för sin kamrat speciellt när det gäller personangrepp och när du tar in hans barn som inte har med något att göra.

Men du stödjer din kamrat som i sin tur föder det du själv har förakt emot. Personangrepp var det inte heller, då inga namn nämns eller vem jag ens syftar på.

Ryktas att visserligen är jag inte bättre själv, men försöker så gott ligga i "grå-zon" när det gäller att trigga upp varandra utan att gå rakt på personen i fråga. Utan enbart självaste acc och självaste spelet bör man kunna ge ironiska "glimtar"som berör spelet.
I dessa nyare trådar i förhållande till nyare servrar har "klimatet" blivit mer råare. Man önskar mycket ut ur personen bakom skärmen, försöka komma lite förbi "grå-zon" att blanda in familjen, eller vanor som man gör hemma. Alkohol, sociala problem m.m till exempel.

Även att komma i skyddade acc (nyskapade acc och kunna puckla på denne som denne inte vågar med sin ursprungliga acc) börjar rätt bli vanligt nu.

Jag vet och respekterar hårt forumets moderators arbete att sköta forumet efter sin bästa förmåga. Men att ställa krav på oss är även måste innan moderator ger upp att vara "pappa" till oss småpojkar utan vett i sinnen och lämnar forumet i sticket. (Vår nuvarande ska vi banne i vara rädd om då vi saknat aktiva moderator sedan äldre aktiva slutat)
Ta gärna titt och läs tidigare och äldre trådar. En del massor av roliga glimtar, ironiska meningar och syfte som vi borde fortsätta i samma spår ända till denna forum!

Själv är man inte inne här så ofta då man har fullt upp i "servern-man-inte-får-tala-om" och kommer lägga av med gp efter nuvarande servern stängs (Som är kanske stort glädjande nyhet för er ;))

Att du, vår käre "hat-objekt" här på forumet har mage att komma och säga du försöker ligga i "grå-zon" är vedervärdigt. Medför en bild på den du faktiskt är, bilden borde säga allt om dig. Är väl ändå tur att du slutar med GP.
Visa bilaga 1152
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3790

Guest
Men du stödjer din kamrat som i sin tur föder det du själv har förakt emot. Personangrepp var det inte heller, då inga namn nämns eller vem jag ens syftar på..
Visa bilaga 1152

Går inte att stoppa guldet har försökt i några år nu.

Men vi som spelar i toppallianserna på servern vet vem du syftar på och det är riktigt lågt av dig att uttrycka dig på det sättet.

En med ryggrad hade aldrig skrivit så, och du är nog den sista personen i forumet som ska uttala sig om vem som har en och inte.

Smuts :*
 

DeletedUser3792

Guest
Går inte att stoppa guldet har försökt i några år nu.

Men vi som spelar i toppallianserna på servern vet vem du syftar på och det är riktigt lågt av dig att uttrycka dig på det sättet.

En med ryggrad hade aldrig skrivit så, och du är nog den sista personen i forumet som ska uttala sig om vem som har en och inte.

Smuts :*

Ryktas fortfarande att min ryggrad är rakare än din som liknar mer och mer som någon som har skolios.

Nasto den sneryggande :*
 

DeletedUser3785

Guest
Roastar ni varandras ryggar? Man blir ju mörkrädd i detta forum
 
Topp