Det ryktas...

Knaz

Active Member
Antar att du är Knaz då du har hakat upp dig på kaptenen.

Roligare att sitta på ett Gp-forum med mig än att roa dig utomlands? o_O

Ryktas att det verkar vara fler än jag som kommer ihåg det haha :) Men kan inte klandra dig allt för mycket, du var inte den enda som trodde att jag var kossan tydligen :)
 

DeletedUser3792

Guest
Ryktas att man inte ska man sitta och bråka med folk på ett forum när man är utomlands. Blanda inte in knaz i detta.

Vaskning är en livsstil ryktas det
Ryktas även att många i er ally inte delar denna syn, medtanke på hur många ks ni drar så fort Norrlands Guld visar lite anfall.
 

docprometheus

Active Member
Många reaktioner, kul att se.


Givet att para finns, hade vart tråkigt med en Naxos 2.0.



Men du stödjer din kamrat som i sin tur föder det du själv har förakt emot. Personangrepp var det inte heller, då inga namn nämns eller vem jag ens syftar på.



Att du, vår käre "hat-objekt" här på forumet har mage att komma och säga du försöker ligga i "grå-zon" är vedervärdigt. Medför en bild på den du faktiskt är, bilden borde säga allt om dig. Är väl ändå tur att du slutar med GP.
Visa bilaga 1152

Ryktas att det går fortfarande att leta fel på mig, på andra, även dig också.

Ryktas att jag var tydlig med att påpeka att jag är inte bättre själv om man läser lite mer noga :)

Dessutom tror jag att du kanske är medveten om att det är förbjudet att posta privata konversationer hit till forumet (jag försvarar inte det jag skrev i pm konversationer) då det är stränga regler i "landet-som-vi-inte-får-tala-om" forumet. Vilken även gäller i hela GP-värld.

Tydligen är du mest ute att verbalt angripa folk runt. Fortsätt med det du vill om du själv anser att du mår bra av allting och jag hoppas att du bakom en annan acc verkligen är medveten om detta :)

Anmälan till supporten är skickade.
 

DeletedUser3792

Guest
Ryktas att jag inte hade någon aning om denna regel, faktiskt. Men det ändrar inte på den person du är, allt hat är ju inte direkt oprovocerat doc. :)
 

DeletedUser3790

Guest
Bra då är det bekräftat av Knaz egna bror att det är han som sitter bakom kontot.

Vilken gör Knaz till en lögnare och ännu mindre rakryggad.

Bra jobbat!
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att jag inte hade någon aning om denna regel, faktiskt. Men det ändrar inte på den person du är, allt hat är ju inte direkt oprovocerat doc. :)

Detta är enligt ditt eget perspektiv. Ja endast ditt :cool:

Nu är det upp till suppen och hantera anmälan från mig.

_____________

Övrigt.. Jag tackar för mig här och jag hoppas verkligen att forumet återgår till rätt riktning som det nu ska vara så och att spelarna är införstådda att man ska kunna delta "diskussioner" i normal ton, komma med glimtar i kommentarerna.

Lycka till och kör hårt i servern då jag brukar kolla i div statistik-sidor och ser med glädjande perspektiv att denna server verkar komma i rätt riktning och flera jämnstarka allianser är med och mäter varandras "muskler" i spelet :)
 

xeet

Active Member
på vilket sätt är det bekräftat för att Geggan tror det?

jag tror det var ett spöke som döda Olof Palme stämmer det då? eeeh Nej

ni får basera era slutsatser på fakta istället vad ni tror :)
 

xeet

Active Member
Ryktas att det går fortfarande att leta fel på mig, på andra, även dig också.

Ryktas att jag var tydlig med att påpeka att jag är inte bättre själv om man läser lite mer noga :)

Dessutom tror jag att du kanske är medveten om att det är förbjudet att posta privata konversationer hit till forumet (jag försvarar inte det jag skrev i pm konversationer) då det är stränga regler i "landet-som-vi-inte-får-tala-om" forumet. Vilken även gäller i hela GP-värld.

Tydligen är du mest ute att verbalt angripa folk runt. Fortsätt med det du vill om du själv anser att du mår bra av allting och jag hoppas att du bakom en annan acc verkligen är medveten om detta :)

Anmälan till supporten är skickade.
haha tråkig du är som måste skicka till supporten för att du blir lite roastad :)
 

DeletedUser3792

Guest
Ryktas jag måste be om ursäkt till Knaz, vet inte vad din bror eller Nasto tänker med som tror att någon skulle sitta i ett varmt land med mobilen i handen och skriva på grepo forum istället för att dricka öl. :(
 

DeletedUser3790

Guest
på vilket sätt är det bekräftat för att Geggan tror det?

jag tror det var ett spöke som döda Olof Palme stämmer det då? eeeh Nej

ni får basera era slutsatser på fakta istället vad ni tror :)

Vem om inte sin egna bror vet hur han uttrycker sig skriftligt och känslomässigt?

Sen är det väl bara han samt vi i alliansen som vet om att det slängs många pantburkar som arbetarna får ta.

Kaptenen var en självklarhet, visste direkt.

Så fort jag trodde att det var Knaz så kommer han in som en raket några minuter efter och ska uttala sig.

Du får ju hänga med på noterna Xeet, så bakom flötet är du väl inte?
 

xeet

Active Member
ser fortfarande inte vart faktan kommer ifrån?

var fler än knaz som var med på Juktas vettu ;)

sen det där med pantburkarna tror jag de flesta känner till ;)

sen att Geggan tror att det är hans bror är ju ba riktigt efterblivet haha

Klart att Knaz vill in och säga ifrån då det inte är han, eller är det jättekonstigt?

Häng med på noterna nu Nasto eller smällen kanske tog hårdare på dig om vad alla säger ;)
 

Knaz

Active Member
Ryktas att enda anledningen till att jag kom hit var att jag fick privat på discord där en person undra om jag var kossan. Jag fatta ingenting så var ju tvungen att komma upp.

Hade jag skrivit allt detta hade jag gjort det under mitt vanliga namn. Så rakryggad kan jag stå. Och ska allt vara rätt så ska det ju inte ens vara min bror på geggan kontot eftersom han gett bort det ingame, eller hur? Men ja vill ni tro de om mig är ni välkomna, mitt samvete är rent så :)

Ni verkar veta något om pantburkar som jag inte vet? Upplys mig.
 

DeletedUser3790

Guest
ser fortfarande inte vart faktan kommer ifrån?

Klart att Knaz vill in och säga ifrån då det inte är han, eller är det jättekonstigt?

Häng med på noterna nu Nasto eller smällen kanske tog hårdare på dig om vad alla säger ;)

Jo det är JÄÄÄÄVLIGT skumt om man är utomlands och egentligen ska roa sig med annat som är tusen gånger roande än ett B spel till forum.

Gjorde den förmodligen kan inte neka något :eek:
 

DeletedUser3790

Guest
Ja så måste det vara ju, enkel matematik ¯\_(ツ)_/¯
 
Topp