Det ryktas...

DeletedUser1724

Guest
Det ryktas att för att citera en speciell person så valde hela "DU är skandal" att ha sina "Bruna" byxor på sig. Det ryktas även att tro får man göra i kyrkan, veta gör man utanför. Kriga på allesammans så vi kan få lite fler spännande sammandrabbningar. THIS IS GREPOLIS!
 

DeletedUser3792

Guest
Ryktas dem drar KS för dem inte vill att xeet ska komma upp till första rank som anfallare, biter hårt i någons ego.
smiley-emoticons-hust.gif
 

DeletedUser3572

Guest
IvM6TZr.png


Hittade dig ryktas det
 
Senast redigerad av en moderator:

xeet

Active Member
Det ryktas att direkt Skandalerna tappar en stad så ska spelaren IEas, är det tvångs IE eller vad handlar IEn om? :D
 

DeletedUser3785

Guest
Det ryktas att det är svårt att ta städer från inaktiva spelare
 

xeet

Active Member
lika svårt som att 7/18 städer Är IE städer, men det krävdes säkert en hel del fingefärdighet för att kunna ta de 7 IE städerna ;)

Nya Made Kanske :D
 

DeletedUser3785

Guest
lika svårt som att 7/18 städer Är IE städer, men det krävdes säkert en hel del fingefärdighet för att kunna ta de 7 IE städerna ;)

Nya Made Kanske :D
Jag syftade på att Etzel är inaktiv, men ja, jag blir gärna nya made <3
 

DeletedUser3785

Guest
Sen när man blir tvungen att köra IE på folk, ska man skita i städerna kanske?
 

DeletedUser3805

Guest
Ryktas att jag bara skickat 1 ks under nb på hela serverns gång, och geggan själv kan intyga att jag inte skicka en gnutta deff till den belägringen. Även fast den va aktiv i 6h
Ryktas att även om du verkar vara väldigt narcissistisk så är du inte ensam i ölen vad jag vet. Dessutom är det ren lögn att du bara skickat 1 KS i NB. Bara för att det inte anländer så betyder det inte att det inte skickats.
 
Topp