Det ryktas...

docprometheus

Active Member
Ryktas att det är underhållande när en viss gnällspik som vill få bort mig från denne forum ligger och fiskar mörtar fortfarande efter gnällspiken lagt enorma energier på att försöka "schasa" bort mig :D

Biiiig Brooootheeer... Faaamiiiljeeen Kaaaardashiaaaaaan exists here :D:D:D:D:D
 

nogold

Active Member
"Ryktas TH gick på en mina med deff till spök - ska mkt sent glömma turkarna
vila i frid Sinyor vi ses ej igen

Thors hammare,"

Ryktas att penta kanske inte är att lita på ^^
 

DeletedUser3177

Guest
Ryktas allt har sin tid ! innan eran är över för denna gång på denna server- 97 dgr nu
 

DeletedUser3620

Guest
Ryktas att det är underhållande när en viss gnällspik som vill få bort mig från denne forum ligger och fiskar mörtar fortfarande efter gnällspiken lagt enorma energier på att försöka "schasa" bort mig :D

Biiiig Brooootheeer... Faaamiiiljeeen Kaaaardashiaaaaaan exists here :D:D:D:D:D
Hahahahahaha
 

DeletedUser3798

Guest
Menar du ditt oerhört skickliga nattks så var det inte mycket vi kunde göra åt sådan skills :)
Fast jag har hört ryktesvägen att det fungerar att deffa revolter man har istället för att lämna en medlem hängande. Fast det kanske är annorlunda i din allians som du leder :p
 

nogold

Active Member
Ja självklart är det stor skillnad på att ha 70 spelare som kan deffa
Än att bara vara 15 :)
Då får man kanske prioritera giltiga städer helt enkelt
 

DeletedUser3798

Guest
Det ryktas att ledarna i second kräver att all deff skickas till dem, annars får man kicken :eek: Finns ju ingen annan förklaring till varför ledarna i second alltid har predeff och gott om deff vid revolter medan de vanliga medlemmarna knappt ens får deff o_O Vilken ursäkt kommer härnäst? Jag vet vad det inte kommer vara! Att second guldar mer än alla andra allianser på servern tillsammans :rolleyes:
 

nogold

Active Member
Det ryktas att ledarna i second kräver att all deff skickas till dem, annars får man kicken :eek: Finns ju ingen annan förklaring till varför ledarna i second alltid har predeff och gott om deff vid revolter medan de vanliga medlemmarna knappt ens får deff o_O Vilken ursäkt kommer härnäst? Jag vet vad det inte kommer vara! Att second guldar mer än alla andra allianser på servern tillsammans :rolleyes:
Ryktas att alla är ledare hos oss och ingen har predeff :)
 

DeletedUser3798

Guest
Det ryktas att det är ännu en lögn från "no gold". :eek: Förövrigt var detta en ursäkt jag inte trodde du skulle svara med. Du är åtminstone kreativ, det kan jag ge dig, men att ljuga är inte din starka sida. ;)
 

DeletedUser3572

Guest
Förstår inte allt detta om tjat om guld alla guldar väl lite när det behövs eller ..... ryktas det
 

DeletedUser3802

Guest
Ryktas att denna värld är rätt tråkig, får se om Troja är något vidare
 

nogold

Active Member
Ryktas att denna värld är rätt tråkig, får se om Troja är något vidare
Ja det blir ju tråkigt när det blir så många i samma klump :( minst fem allis som har förbund
Men det fanns ju några som kom med förslag att vi inte skulle pakta sönder värden för att hålla den vid liv men det löftet kunde vissa inte hålla tyvärr
Troja lär bli samma sak
 

DeletedUser3798

Guest
Det ryktas att "stora forumet" är ett heligt ställe där man måste uppföra sig på bästa möjliga vis :rolleyes: Jag vet inte om jag är direkt religiös, men jag kan lova att jag tror på att guden Boefst kommer att visa vägen för hur man uppför sig om man nu skulle avvika från hans budord(forums reglerna).
 
Topp