Det ryktas...

docprometheus

Active Member
Annars tycks det ju funka bra för dig att bara glida med och låta andra göra jobbet som du gör på reth bland annat ryktas det ;)

Säger du som du fick "Skyddade" möjligheter i servern Korinth när en "psykopat" kom in i nick S''''S och såg till att du kunde sova i frid via... ledningens förhandlingar genomet "BU"

Du ska nog börja lära dig tacka dessa "springpojkar" som gör björntjänster genomet dina "framgångar" då du innerst vet att du hade blivit uppäten rätt omgående via dessa krigiska krigare från "BU"

Lär dig att spegla dig djupt själv framför att spegla dig själv utifrån fåfängan då alliansen kräver total samarbete, lojalitet bla bla....
 

docprometheus

Active Member
Detta är anledningen till jag spyr hos dessa "självgoda" skitar som tjurar, skickar "springpojkar" till övriga... (Ja ni jag har en del pinsamma skärmdumpar som hänvisar till J''''''')

STÅ PÅ ER framför allt rekommenderar jag er alla!
 

DeletedUser3177

Guest
Ryktas även några riktiga lågvatten märken till cowboys finns - får dom ej revolt går dom på ensamspelare på annan server
 

nogold

Active Member
Säger du som du fick "Skyddade" möjligheter i servern Korinth när en "psykopat" kom in i nick S''''S och såg till att du kunde sova i frid via... ledningens förhandlingar genomet "BU"

Du ska nog börja lära dig tacka dessa "springpojkar" som gör björntjänster genomet dina "framgångar" då du innerst vet att du hade blivit uppäten rätt omgående via dessa krigiska krigare från "BU"

Lär dig att spegla dig djupt själv framför att spegla dig själv utifrån fåfängan då alliansen kräver total samarbete, lojalitet bla bla....
Sant att jag fick storstryk på korint av bu. Och jag gnällde säkert en del efter tre år med nattks o_O ryktas det
Men de tre veckor som du var där var inte mycket till hjälp om du tror det!
För övrigt gled jag inte direkt på någon räkmacka på den servern :)
 

DeletedUser2937

Guest
Sant att jag fick storstryk på korint av bu. Och jag gnällde säkert en del efter tre år med nattks o_O ryktas det
Men de tre veckor som du var där var inte mycket till hjälp om du tror det!
För övrigt gled jag inte direkt på någon räkmacka på den servern :)

På tal om 3 veckor :) Har den där tomten eller vad det nu är ......ett troll ? överhuvudtaget spelat på en svensk server ? Jag har då aldrig sprungit på hen under mina år med spelet ryktas det :)
 

docprometheus

Active Member
Det ryktas att föreningen "springpojkarnas förening" är ute och härjar som vanligt efter man droppat hit en slagkraftig rykte :D
 

DeletedUser3790

Guest
Haha lite onödigt att ta upp Korinth som var för flera år sen.

Posta gärna dina screenshots så man kan få sig ett garv :)
 

DeletedUser3798

Guest
Hmm, går det inte bra på de tyskarna världarna doc? Är väl därför du är här och klagar som vanligt. :rolleyes: Trodde du var så överlägsen så att du kunde vinna svenska världar utan problem. Fast det ser man ju inte på din troféhylla. :oops:

Det ryktas att om doc skulle titta sig själv i spegeln så skulle spegeln spricka i tusen bitar, så jag hoppas att doc inte följer sitt eget råd och tittar sig själv i spegeln. :eek:

Fast för all del doc, du verkar ju inte ha belägg för dina påståenden, och dessa skärmdumpar du pratar om är säkerligen påhittade likt din karriär på grepolis. Jag menar, du är ju ingen fena på spelet som du påstår dig vara, så dessa skärmdumpar existerar nog inte ens. :p

Med hjärtligt vänliga hälsningar
En av nogolds springpojkar ;)
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att det är fortfarande underhållande när springpojkar härjar runt :D *facepalm*

Nä ni slipper mig här i fortsättningen och kör hårt nu i servern :)
 

xeet

Active Member
Varför ska alla klanka ner på doc för? Han har väl inte gjort en fluga för när? Eller har jag fel så skärp er nu ryktas det ^^o_O

Har inte sett Hyffens trofehylla men gissar på att den också är rätt tom av pokaler ^^
 

DeletedUser3173

Guest
Ryktas att det finns konstiga spelare jo jo

6d2a67b217.png
 
Senast redigerad av en moderator:

docprometheus

Active Member
Hmm, går det inte bra på de tyskarna världarna doc? Är väl därför du är här och klagar som vanligt. :rolleyes: Trodde du var så överlägsen så att du kunde vinna svenska världar utan problem. Fast det ser man ju inte på din troféhylla. :oops:

Det ryktas att om doc skulle titta sig själv i spegeln så skulle spegeln spricka i tusen bitar, så jag hoppas att doc inte följer sitt eget råd och tittar sig själv i spegeln. :eek:

Fast för all del doc, du verkar ju inte ha belägg för dina påståenden, och dessa skärmdumpar du pratar om är säkerligen påhittade likt din karriär på grepolis. Jag menar, du är ju ingen fena på spelet som du påstår dig vara, så dessa skärmdumpar existerar nog inte ens. :p

Med hjärtligt vänliga hälsningar
En av nogolds springpojkar ;)

Ryktas att den dära mysiga mysfarbror doc fått reda på vem som gömmer i denna nick "Hyffen" nu när denne inte fattar nicknamnets egentliga innebörd... Därav jag agerar "Gubben i lådan" just nu :D (Till er övriga, förlåt, förlåt att jag bröt mitt överenskommelse!)

Hör och häpna... En "mäktig ledare" som inte vet hur man bygger upp städerna enligt UV standard och tjura när kritiken haglade över "ledaren" och hamna nästan sist trots 195 städer genom att skicka rv till UV...

Ja nog är jag kass på vissa punkter. Men värre är det när en ledare väljer gömma sig och tjura framför att hålla sin allians stabilt trots det skilde runt 10 mille poäng mellan ettan och tvåan.

För övrigt! Det är fult att gömma sig bakom nån övertagande nick och få ut "Halvan glappkäft glåpord" till dessa som DU obegripligt ogillar mest :D



Fyfan denna forumet börjar verkligen likna "Big Brothers" ryktas det :D:D:D:D
 

DeletedUser3798

Guest
Det ryktas att jag tyvärr inte är den person du tror doc. Det ryktas snarare att jag tar illa upp över att du jämför mig med den spelaren som jag inte ger fem öre för. Jag skulle snarare rekommendera att du gör en mer noggrann undersökning innan du säger något, men det är bara min rekommendation. :rolleyes:

Det ryktas slutligen att du inte kunde hålla ditt löfte om att inte skriva mer eller gissa rätt på vem jag är för det första. Vad kommer härnäst? Det ser ju inte ut som att det går bra för dig. :p
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att doc gått vilse, han hittar inte tillbaka till sin sten.

Ryktas att det är tragiskt att skåda en avdankade och trött GP lirare ränna runt i stora forumet utan att engagera sig mer än att jaga samma mål och hacka på.

Tragiskt sate! (Vilket jag förstår dig varför du är som du är)
 
Topp