Det ryktas...

nogold

Active Member
Ryktas att penta fortsätter imponera :)
Att de lyckas plocka nio städer av en spelare över en natt är skickligt gjort :confused:
 

DeletedUser3798

Guest
Ryktas att det är tragiskt att skåda en avdankade och trött GP lirare ränna runt i stora forumet utan att engagera sig mer än att jaga samma mål och hacka på.

Tragiskt sate! (Vilket jag förstår dig varför du är som du är)

Det ryktas att jag tror du menade dig själv, och inte knaz. Om inte annat är ni väl på samma sida. :rolleyes:

Det ryktas även att Pentagon är effektiva och kan ta flera städer under en natt, speciellt om städerna är tomma och väntar på oss. :p
 

nogold

Active Member
Ja absolut ni verkar vara rysligt effektiva på att plocka tomma städer på en natt :)
Inte lika effektiva när ni skulle hjälpa Sinyor ryktas det :eek:
 

DeletedUser3790

Guest
Eeeeeee satt hela natten och skicka rv till idioten, hur fan tror du jag känner när han bara går upp i rök.

Han kunde inte ens uppdatera muren i mallen och han kunde inte heller uppdatera vad som hade kommit in.

Usel spelare helt enkelt.....
 

nogold

Active Member
Eeeeeee satt hela natten och skicka rv till idioten, hur fan tror du jag känner när han bara går upp i rök.

Han kunde inte ens uppdatera muren i mallen och han kunde inte heller uppdatera vad som hade kommit in.

Usel spelare helt enkelt.....
Ryktas att jag tror du känner dig besviken över att du missade en IE :p
 

DeletedUser3790

Guest
Ja var uselt att han inte kunde uppdatera trådarna, vi fick ju även göra dem till honom för att våra bv:s gick.

Om vi inte hade haft bv hade han förmodligen inte lagt upp något alls...
 

nogold

Active Member
Aja döm honom inte för hårt :)
Han hade haft det svårt den stackaren efter att hela hans förra allians slutade :(
Kan inte varit så roligt för honom att köra IE på hela sin allians ryktas det!
 

Knaz

Active Member
Ryktas att det är tragiskt att skåda en avdankade och trött GP lirare ränna runt i stora forumet utan att engagera sig mer än att jaga samma mål och hacka på.

Tragiskt sate! (Vilket jag förstår dig varför du är som du är)

Ryktas att jag spelar på den här världen och håller gärna både den och forumet fri från spelare som dig. Ryktas att det enda du gör på svenska grepo är att slänga skit i forumet? När ska du hålla löftet om att låta svenska forumet vara? Är de tyska verkligen så tråkiga?
 

DeletedUser3798

Guest
Det ryktas att nogold ljuger åter igen! Det står ju att han bara spelar när det regnar på hans profil, men ändå är han här, i soligt väder och 36.3grader(senast jag kollade)! Detta är falsk marknadsföring och jag röstar för att nogold(som ej har guld) ger varje spelare på servern 1k guld, fast jag tar gärna 1k guld extra för administrativa avgifter.:rolleyes:
 

nogold

Active Member
Varför läser du på min profil, tänker du anfalla :eek:
Sedan behöver du kanske inte avslöja för alla vem du är genom att tigga guld ;)
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att jag spelar på den här världen och håller gärna både den och forumet fri från spelare som dig. Ryktas att det enda du gör på svenska grepo är att slänga skit i forumet? När ska du hålla löftet om att låta svenska forumet vara? Är de tyska verkligen så tråkiga?

ClearcutIlliterateBirdofparadise-size_restricted.gif
 

nogold

Active Member
Tänk så glad knaz ska bli nu när båda hans älsklingar är här ryktas det :rolleyes:
Han kommer inte ha tid att spela nu ens ;)
 

DeletedUser3798

Guest
Det ryktas att jag inte visste att jag avslöjade vem jag var genom att skriva ett rykte.:eek: Ingen har ju haft rätt hittills :p Fast nu måste jag anfalla dig, fast jag tror nog jag ska ta en tupplur först :D
 

nogold

Active Member
Det ryktas att jag inte visste att jag avslöjade vem jag var genom att skriva ett rykte.:eek: Ingen har ju haft rätt hittills :p Fast nu måste jag anfalla dig, fast jag tror nog jag ska ta en tupplur först :D
Finns bara en som kan tigga guld som du :rolleyes:
Du kunde lika gärna gå runt med en skylt ryktas det :D
 

DeletedUser3774

Guest
Det ryktas att nogold ljuger åter igen! Det står ju att han bara spelar när det regnar på hans profil, men ändå är han här, i soligt väder och 36.3grader(senast jag kollade)! Detta är falsk marknadsföring och jag röstar för att nogold(som ej har guld) ger varje spelare på servern 1k guld, fast jag tar gärna 1k guld extra för administrativa avgifter.:rolleyes:
Måste tillägga att du får nog skriva hen nästa gång ;)
 
Topp