Det ryktas...

nogold

Active Member
Ja jag förstår att ni i penta haft en del med boefst att göra ;) hos oss är uppförande inget problem vi har ju inte nasto här :eek:
ryktas det
 

DeletedUser3798

Guest
Det ryktas att uppförandet hos second är bra, det ser man ju när självprioriteringen visas hos ledarna. All deff går ju till ledarna, och min teori om att ledarna där hotar om att kicka medlemmar som ej deffar dem verkar ju stämma ;)
 

nogold

Active Member
Undrar om du inte sa det där nyss :p
men du är kanske van att behöva upprepa dig ofta med så många undersåtar som du har :)
 

DeletedUser3798

Guest
Det ryktas att jag inte visste att jag hade undersåtar. Jag har ju bara bra likvärdiga kompanjoner som jag krigar och har kul med. Jag tror nog tanken om att man har undersåtar hör mer hemma hos er där ni ledare verkar glorifieras för att få all deff :eek: Hoppas ni inte sitter för högt upp på hästen, fallet är långt. :p
 

DeletedUser3572

Guest
Tycker nog att vi följer budorden här men rykten är ju ryckten ryktas det ;)
 

DeletedUser3307

Guest
Det ryktas att vissa sitter med facit när andra istället sprider falsk propaganda för att elda på den stora massan så att man kan rättfärdiga sitt eget dåliga agerande!!
 

DeletedUser3798

Guest
Det ryktas att någon inte har förstått innebörden med ett ryktesforum :rolleyes: Eller vänta, nej, någon kände sig nog träffad och istället för att se sig själv i spegeln, skrev något helt oförståeligt i förnekelse, fast det är ju bara ett rykte, eller? :p
 

nogold

Active Member
Det ryktas att någon inte har förstått innebörden med ett ryktesforum :rolleyes: Eller vänta, nej, någon kände sig nog träffad och istället för att se sig själv i spegeln, skrev något helt oförståeligt i förnekelse, fast det är ju bara ett rykte, eller? :p
Pratar du om dig själv nu igen ;)
 

DeletedUser3798

Guest
Det ryktas att jag är för självupptagen för att inte ha kollat mig själv i spegeln minst 10 ggr per dag. Ibland är det ju bra att titta tillbaka på sig själv och se vad som kan förbättras även om det är omöjligt i vissa fall, kanske något vissa borde testa ryktas det? :rolleyes:
 

nogold

Active Member
Nej jag tror det är kört för dig :) Du blir nog inte bättre :D ryktas det
Andra däremot har säkert fortfarande stor potential att utvecklas ;)

Ryktas att sedan Hyffen fick (tog) makten i pentagons högkvarter har krissamtalen fått umrid att somna
Så kanske umrid ska få chansen att leda igen :)
 

DeletedUser3798

Guest
Det ryktas att jag inte har någon makt i pentagon och det är tur det. :p Jag är enbart en förmedlare som försöker samtala med de som inte kan kontrollera sig(när det gäller er i SLR) ;)
 

nogold

Active Member
Förmedlare :eek:
Ryktas att jag har svårt att kontrollera mitt skratt just nu :D
Men lycka till med det :p
 

docprometheus

Active Member
597084252940795905.png
 

DeletedUser3802

Guest
Ryktas att BÖDLARNA och Club45 borde lägga i en växel gällande kp, ser knappert ut
smiley-emoticons-blush-pfeif.gif
 
Topp