Det ryktas...

DeletedUser3787

Guest
Ryktas att 150 bir gör inte mig mindre rädd för allt guld
 

DeletedUser2937

Guest
Haha det där är en klassiker :) Så fort man inte har något vettigt att komma med så börjar man snacka guld eller så bara skriver man ööhhhh.....kasta inte sten i glashus :)

Tycker umrid ska fråga sig hur många sp han skulle ha om det inte var för guld ryktas det :p
 

DeletedUser3787

Guest
Av någon anledning verkar du alltid tro jag är sur vilket jag icket är :) påpekade att den lilla hjälp vi fick hade knappast någon påverkan på gårdagens försvar. Guld gör en stor skillnad, speciellt om man guldar upp trupper om och om igen :) vilket är en del av spelet. Och jag sålt råvaror för köra lite os anser jag inget fel heller så ryktas att piri borde komma med i matchen igen och sätta mig på plats
 

DeletedUser2937

Guest
Tror inget om dig....är första gången jag tilltalar dig så förstår inte vad du yrar om ryktas det :p

Går för allians vinst och inget annat :) Har inget intresse av dig. Sorry :(
 

DeletedUser3787

Guest
Både du och jag vet att storleken har stor betydelse ;)

Det är felaktiga rykten ryktas det :-
 

nogold

Active Member
Men du erkände nyss att det finns ett samarbete även om det är litet :p
Men nu förnekar du detta så det kanske bara är dina ord som saknar betydelse ryktas det :confused:
 

xeet

Active Member
Men du erkände nyss att det finns ett samarbete även om det är litet :p
Men nu förnekar du detta så det kanske bara är dina ord som saknar betydelse ryktas det :confused:
Förvånad att inte ni har sammerbeten eller förbund, ni har ju ändå Malva i allyn liksom, det brukar droppa in ett x antal förbund då ^^
 

DeletedUser3787

Guest
Men du erkände nyss att det finns ett samarbete även om det är litet :p
Men nu förnekar du detta så det kanske bara är dina ord som saknar betydelse ryktas det :confused:

Du sa samarbeten i plural :oops: och inte så du är så oskyldig heller i detta sammanhang :)
 
Senast redigerad av en moderator:

nogold

Active Member
Ryktas att när det gäller förbund eller samarbete med andra allis är jag oskyldig iallafall :)
 

DeletedUser3787

Guest
Har då sett många pms till andra spelare från dig om att byta städer och skydda mindre spelare... X.X.X verkar då ha väldigt många städer på era öar också ;) så helt oskyldig är du inte :)
 

nogold

Active Member
Är väl inte samma sak som förbund att fråga en liten spelare med endast en stad om de vill flytta på sig frivilligt i utbyte mot en kobbe ryktas det :oops:

Och vilka xxx är har jag inte en aning om men de är väl hangarounds till er vad jag hört :eek:
 
Senast ändrad:

DeletedUser3798

Guest
Det ryktas att jag inte riktigt tror på vad nogold säger. Man hör ju på namnet att spelaren inte använder guld, fast jag tror nog han använder guld ändå. Vad mer ljuger han om tro? Samarbeten måste ju vara en! :rolleyes:
 

nogold

Active Member
Det ryktas att jag inte riktigt tror på vad nogold säger. Man hör ju på namnet att spelaren inte använder guld, fast jag tror nog han använder guld ändå. Vad mer ljuger han om tro? Samarbeten måste ju vara en! :rolleyes:
Ryktas ingen litar på en alliansjumper Hyffen ;)
Förstår att du måste byta nick på alla servers :eek:
 

DeletedUser3787

Guest
Ryktas att ni tajmar era anfall väldigt precist för att inte ha några samarbeten.
 
Topp