Det ryktas...

nogold

Active Member
Det ryktas att jag är livrädd för att se den fasansfulla troféhyllan hemma hos Blondis. Jag tror aldrig jag har sett en troféhylla som ropat efter mer pokaler att ställa ut, förutom de få räkmackevinster som står i skymundan i hyllan. Ack och ve, det krävs riktigt mod för att bemöta den hyllan! Fast denna värld kanske ger upphov till ännu en räkmackepokal, och när du får tillräckligt många så kanske det resulterar i en riktig vinst :rolleyes: Ja, vem vet, tillslut kanske du får sitta vid vuxenbordet i allianschatten blondis :cool:
Var inte ledsen Hyffen! Du får säkert en räka av penta o_O
Annars kanske du kan prova byta allians ryktas de om :p
 
Senast ändrad:

jacoblilje

Active Member
Ryktas att den gjorde ont i själen, konstigt bara att det bara är fiender som påpekar sånt och inte medspelare ;(
 

DeletedUser3787

Guest
Jag kämpar ju som underdog , du går med i största alliansen som vanligt ;)
 

jacoblilje

Active Member
Jag kämpar ju som underdog , du går med i största alliansen som vanligt ;)

ryktas att vi kan kolla de senaste 3 svenska jag spelat

Olympia -gpro låg 1a när jag gick med
Rhet - tures terrorister låg 7a eller något när jag gick med
sparta - Secondlife låg 4a när jag gick med

Så kom med en bättre diss :*
 

xeet

Active Member
haha Järngänget låg 11a när jag skapade den på Rhet, ingen ally startar som rank 1 Blondin, dumskalle :rolleyes::)
 

DeletedUser3798

Guest
Ryktas att den gjorde ont i själen, konstigt bara att det bara är fiender som påpekar sånt och inte medspelare ;(
Det ryktas att jag inte visste du hade en själ. Ty man lär sig varje dag :rolleyes: Trodde du bestod av enbart massa klagande, gnällande och en gnutta tiggande - perfekta kombinationen för en räkmackevinst :p
 

jacoblilje

Active Member
Ryktas att du verkar vara den enda här som klagar och gnäller, börjar du tigga kanske du får dig en räkmackevinst du också :)
 
Topp