Det ryktas...

DeletedUser3787

Guest
Ryktas att du borde fokusera mindre på att slösa guld och se till att dina medlemmar trivs :)
 

DeletedUser3177

Guest
Ryktas någon är avis på bonusar och öppnar börsen istället själv & Gårdagens nyheter är förbi
 

DeletedUser2937

Guest
Ryktas om att försvar med "IE" är fegt. Hur lågt kan man sjunka :) Varför spela överhuvudtaget ?
Ryktas även att det dykt upp ovanligt många rakryggade ädla riddare på den här servern. Är mössen på semester eller :)
 

DeletedUser3790

Guest
Haha ja de flesta mössen är på semester och det är jävligt skönt ryktas det
 

DeletedUser3177

Guest
Ryktas Blåbär behövs för servern men ack aj aj innan dom mognar
 

DeletedUser3795

Guest
ryktas att en viss stor guldare på denna server vet vad guld är men inte moral :p tyvärr vinner moralen över guld
 

DeletedUser3787

Guest
Ryktas att det är bara en fråga om guld tills man bräcker en mur
 

DeletedUser2937

Guest
Ryktas John Blund flyr fältet så fort Umrid/co närmar sig. Haha vilken fegis :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3787

Guest
Ryktas du är så rädd för mig att du inte ens vågar vara i samma allians längre
 

DeletedUser3798

Guest
Det ryktas att jag är livrädd för att se den fasansfulla troféhyllan hemma hos Blondis. Jag tror aldrig jag har sett en troféhylla som ropat efter mer pokaler att ställa ut, förutom de få räkmackevinster som står i skymundan i hyllan. Ack och ve, det krävs riktigt mod för att bemöta den hyllan! Fast denna värld kanske ger upphov till ännu en räkmackepokal, och när du får tillräckligt många så kanske det resulterar i en riktig vinst :rolleyes: Ja, vem vet, tillslut kanske du får sitta vid vuxenbordet i allianschatten blondis :cool:
 

xeet

Active Member
Det ryktas att jag är livrädd för att se den fasansfulla troféhyllan hemma hos Blondis. Jag tror aldrig jag har sett en troféhylla som ropat efter mer pokaler att ställa ut, förutom de få räkmackevinster som står i skymundan i hyllan. Ack och ve, det krävs riktigt mod för att bemöta den hyllan! Fast denna värld kanske ger upphov till ännu en räkmackepokal, och när du får tillräckligt många så kanske det resulterar i en riktig vinst :rolleyes: Ja, vem vet, tillslut kanske du får sitta vid vuxenbordet i allianschatten blondis :cool:
Haha fyfan vilket härligt inlägg, håller med till 110% att blondin bara glider på en räkmacka, men du är inte ensam Blondi finns fler än du som är duktiga på att glida med
 
Topp