Det ryktas...

DeletedUser3620

Guest
Jag vill gärna se bättre diskussion här, håll god ton och lägg inte upp såna meme eller provocerande bilder.
Lös problemet o ge förslag på olika lösningar.

Jag har sedan efesos servern alltid tyckt grepolis var Pay2win ryktas det.
 

DeletedUser2331

Guest
Haha den största gråtbebisen kom tillbaka. Ryktet säger att det inte finns något rykte om dig, vad gör det dig till, Luft? Men fotsätt gråt här du, sjäv ska jag kanske logga in o gulda lite för skojs skull så du har möjlighet att sitta här och fortsätta gråta offentligt trots att alla är så dumma mot dig.
Det ryktas att du inte behöver ett rykte om mig, vem fan är du? Du får gärna logga in och spendera guld, annars lär du bli av med dina städer. Gjorde det ont när ditt KS bommade?
 

DeletedUser2331

Guest
Surpuppa??
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
Ryktas att jag inte förstod relevansen av det du skrev. Sikta rätt nästa gång du ska ta upp krigssvärdet och visa musklerna.
 

DeletedUser3791

Guest
Det ryktas att du inte behöver ett rykte om mig, vem fan är du? Du får gärna logga in och spendera guld, annars lär du bli av med dina städer. Gjorde det ont när ditt KS bommade?

Ajabaja inte svära, ryktet säger att mamma blir arg då. Guldade bara ett nytt ks så det var lugnt
 

DeletedUser1259

Guest
Det ryktas att JG byggde upp allt runt 2-3 offensiva spelare... När dom måste ha sl valde 8 andra gå i SL, det var ju 27 spelare kvar? Och ni hade massa fler städer... man blir ju så sjukt sugen säga vad JG skulle gjort, men jag vet att JG vet... så jag ska inte säga det... gör det bara...
smiley_emoticons_winken4.gif
 

DeletedUser3572

Guest
Det ryktas att alla i den egena allyn alltid är bäst och alla i fi allyn är soppor så har det alltid snackats i allianser jag varit med i på alla världar, och det är några stycken, och oavsett vilka man spelar med för tillfället LOL
 

DeletedUser3176

Guest
Det ryktas att alla i den egena allyn alltid är bäst och alla i fi allyn är soppor så har det alltid snackats i allianser jag varit med i på alla världar, och det är några stycken, och oavsett vilka man spelar med för tillfället LOL

Håller med jag spelade med 20 % spelare från Jg ;) då alt va ok men roliga är att ingen av dom säger nånting Bara en person som ingen känner till Bosnjak vill du så vi kan testa värld utan guld du köper inte aktivitet med guld det vet alla
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
 

DeletedUser2331

Guest
Håller med jag spelade med 20 % spelare från Jg ;) då alt va ok men roliga är att ingen av dom säger nånting Bara en person som ingen känner till Bosnjak vill du så vi kan testa värld utan guld du köper inte aktivitet med guld det vet alla
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif

Det ryktas att jag ställer upp på den utmaningen, då kanske du får bli den första som får lära känna mig.
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att alla i den egena allyn alltid är bäst och alla i fi allyn är soppor så har det alltid snackats i allianser jag varit med i på alla världar, och det är några stycken, och oavsett vilka man spelar med för tillfället LOL
Ryktas att det stämmer, helt på din sida här. Nivån är oftast låg, mycket pajkastning.
 
Topp