Det ryktas...

DeletedUser2688

Guest
Ryktas om att geggan har gjort inträde undercover, bäst att passa sig o_O:confused:
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att endast medelmåttor behöver gulda för att visa fram fötterna. Ni kan säga vad ni vill, men det är ett faktum. Synd att guldet ska ha en så stor påverkan på spelet.
 

DeletedUser1259

Guest
Det ryktas att endast medelmåttor behöver gulda för att visa fram fötterna. Ni kan säga vad ni vill, men det är ett faktum. Synd att guldet ska ha en så stor påverkan på spelet.

Det ryktas, ni hade en hel del medelmåttor då... jag håller dock med om att det är trist när det är guldet som får styra vilka som vinner. men jag kan ju berätta att mina mantikora vart zeusade 3 gånger på 12 minuter i förra eventet. Jaja, men man ser bara det guld man får mot sig själv... men jag ska inte gnälla för att ni guldar så mycket, för det finns dom hos oss som också guldar... skulle vara kul med en server där man fick köpa sin plats, man betalar 500 kronor för att få vara med..... sen spelar alla på lika villkor i typ 6 månader, den som har flest städer vinner.

BW, snart har vi tagit ikapp det vi förlorat till er... så det är bäst ni kryper ur sl nu och ser till kämpa på som vi fick göra när ni tog dom 50 städerna från oss.... Ni var då 3 gånger så stora... Nu när ni får känna på hur det är inte ha någon def att skicka och det är bara snajp som gäller... jag då är det vi som ska sluta anfalla? Vi fick kämpa som dårar med er i överläge, nu får ni göra det... Kanske några av oss går i SL sen och då får ni väl ge tillbaka.

77hCjEQ.png
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas, ni hade en hel del medelmåttor då... jag håller dock med om att det är trist när det är guldet som får styra vilka som vinner. men jag kan ju berätta att mina mantikora vart zeusade 3 gånger på 12 minuter i förra eventet. Jaja, men man ser bara det guld man får mot sig själv... men jag ska inte gnälla för att ni guldar så mycket, för det finns dom hos oss som också guldar... skulle vara kul med en server där man fick köpa sin plats, man betalar 500 kronor för att få vara med..... sen spelar alla på lika villkor i typ 6 månader, den som har flest städer vinner.

BW, snart har vi tagit ikapp det vi förlorat till er... så det är bäst ni kryper ur sl nu och ser till kämpa på som vi fick göra när ni tog dom 50 städerna från oss.... Ni var då 3 gånger så stora... Nu när ni får känna på hur det är inte ha någon def att skicka och det är bara snajp som gäller... jag då är det vi som ska sluta anfalla? Vi fick kämpa som dårar med er i överläge, nu får ni göra det... Kanske några av oss går i SL sen och då får ni väl ge tillbaka.

77hCjEQ.png
Det ryktas att 80% av ditt inlägg är helt meningslöst i mina ögon. Sluta skriva till mig i ”er”-form när du inte ens har en aning om vart jag befinner mig på krigsspektrumet. Släpper en prutt i rymden, så mycket bryr jag mig om det temat.

Gulda den som vill, men spelaren kommer kvarstå som medelmåtta. Här krävs ingen taktik, bara en stor plånbok. Eventen förstör spelet.
 

DeletedUser3790

Guest
Haha Made sitter och tar cred när hon blir carriad, kul och se.

Guld och event förstör spelet totalt, att ens ekonomiska situation ska påverka ett spel i en såhär stor grad är helt absurt.

Det finns spelare som kör med inget - minimala mängder guld, hur ska dem kunna ställa sig jämt emot spelare som kan sitta och köra OS (Olympiska spelen) konstant och fixa till sig massa mystiska-enheter så pass lätt som det är med just guld.

Grepolis hade varit ett toppen spel utan sånt skit, om man ska ha mystiska-enheter ska man kämpa för det och plundra gunst inte trycka köpa guld och gå loss på ett event....

/Nasto
 

DeletedUser3790

Guest
Mur 0 - 25 på 10 min tack vare guld är en helt annan historia som är jävligt intressant med ryktas det
 

DeletedUser3790

Guest
Du verkar inte förstå hur allvarligt problem detta är?

Flera tusentals spelare har slutat med Gp pga just guld.
 

DeletedUser3791

Guest
Rykter säger att att inget i världen är gratis oavsett vad din mamma har lurat i dig. Inget Guld inget grepolis Capish
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3790

Guest
Dem kan börja med reklam dem kan ta en avgift för att gå med servern finns flera sätt att få in pengar, är du verkligen så trångsynt?

Om alla skulle slutat köpa guld, vad hade hänt då?
 

DeletedUser1724

Guest
Ryktas att flera av de som gnäller slösar guld som många andra. Självklart så är vi olika i spenderande av guld men återigen utan guld så skulle svenska GP stängt ned för länge sedan. Det är bara vänja sig och anpassa sig, det har ju varit såhär ett tag nu och inte bara på svenska GP servrarna. För övrigt så ryktas det att jag önskar samtliga en trevlig helg.
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 

DeletedUser3790

Guest
Så länge stor-guldarna fortsätter som dem gör för att alltid ha ett gigantiskt övertag så blir det aldrig någon förändring nej.

Om alla strejkar och inte köper något så kommer Inno komma på andra sätt att få in sin kosing dem kommer inte bara stänga ner skiten..
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att medelmåttorna ska komma fram nu & försvara sitt guld.
 

DeletedUser1259

Guest
Det ryktas att först gnällde JG på att vi var tvungna IE:a folk i vår core för vi var så små och inte hade någon def skicka... då ni hade massor som gulda fram nya trupper HELA tiden.... nu är det märkligt att ni behöver göra det samma... och då gnälls det på guld istället. Sluta gnäll och skaffa er en ledning och ge igen... Ni kan ju det här, så bara kör... Nu är vi bara lite efter er och kan nog försvara oss bättre.
 

DeletedUser1724

Guest
Så länge stor-guldarna fortsätter som dem gör för att alltid ha ett gigantiskt övertag så blir det aldrig någon förändring nej.

Om alla strejkar och inte köper något så kommer Inno komma på andra sätt att få in sin kosing dem kommer inte bara stänga ner skiten..

Ryktas att det är ju bättre om de gör som på tidigare servrar i så fall, dvs guld finns men har inte lika stor påverkan på spelet som det har nu.
 

DeletedUser3791

Guest
Det ryktas att medelmåttorna ska komma fram nu & försvara sitt guld.

Haha den största gråtbebisen kom tillbaka. Ryktet säger att det inte finns något rykte om dig, vad gör det dig till, Luft? Men fotsätt gråt här du, sjäv ska jag kanske logga in o gulda lite för skojs skull så du har möjlighet att sitta här och fortsätta gråta offentligt trots att alla är så dumma mot dig.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1259

Guest
Det ryktas att 80% av ditt inlägg är helt meningslöst i mina ögon. Sluta skriva till mig i ”er”-form när du inte ens har en aning om vart jag befinner mig på krigsspektrumet. Släpper en prutt i rymden, så mycket bryr jag mig om det temat.

Gulda den som vill, men spelaren kommer kvarstå som medelmåtta. Här krävs ingen taktik, bara en stor plånbok. Eventen förstör spelet.


Surpuppa??
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
 

DeletedUser3176

Guest
alltså ni håller på få stryk och ni snackar skit om guld va i helvete den 1a event ni har guldat sönder så sluta snacka skit om folk spela istället
 
Topp