Det ryktas...

DeletedUser3620

Guest
Ryktas att jag beklagar.
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser2331

Guest
Ryktas att det är skrattretande hur dålig tajming vissa spelare har, tur dessa kan gulda. Är väl det enda sättet ni kan spela på
smiley_emoticons_headstand.gif
Ryktas att det är skrattretande hur vissa klagar på att folk spenderar guld. Svälj din stolthet istället. Är skrattretande att någon med dålig tajming löser dig utan problem, man börjar ju ifrågasätta hur bra du egentligen är.
 

Knaz

Active Member
Ryktas att det är skrattretande hur vissa klagar på att folk spenderar guld. Svälj din stolthet istället. Är skrattretande att någon med dålig tajming löser dig utan problem, man börjar ju ifrågasätta hur bra du egentligen är.

Ryktas att det inte är mycket till motstånd på den här världen
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser1259

Guest
Ryktas att det är skrattretande hur dålig tajming vissa spelare har, tur dessa kan gulda. Är väl det enda sättet ni kan spela på
smiley_emoticons_headstand.gif
Jo, ni hade också ett gäng guldare... det var kul så länge eventet varade sen gick dom i sl... var trögt bygga trupper utan guld?
 

DeletedUser3440

Guest
Ryktas att klaga på guldande är rent av dumt, då det förekommer på båda sidor. Jag menar, man hör väl knappast någon klaga på att ens egna ally medlemmar guldar, eller hur?

Sedan så är det kanske tråkigt att folk är i SL, men det hör till spelet och är något man får planera för, så att man inte står där med byxorna nere när det väl är igång.
 

Gratch

Member
Ryktas att Gratch försvann efter en kväll med anfall
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
Ryktas att jag haft flera anfall mot mig utan att försvinna. Var planerad IE och ni lyckades pricka när det var på gång.

Ryktas att jag även vill tillägga att jag aldrig klaga på ert guld som ni använder så rikligt. Det är mer er tajming som är under kritik. Därmed är det tur att ni har guld, så ni kan fortsätta göra era misstag.

PS. Glöm inte era hjärtmediciner om ni ska bli så förbannade över min kommentar. Vill inte att våra pensionärer ska kola av pga. Grepolis forum. Finns mycket mer ni kan oroa er över, exempelvis er tajming. BS ska inte vara 2 min före ks. :)
 
Topp