Det ryktas...

DeletedUser3788

Guest
Det ryktas att teddy95 inte klar av att ta en stad från nån som just kommit ur nb skyddet utan att ta hjälp av alliansen o_O
Det ryktas även att Viking hann med att slå ut ett KS innan han blev av med staden.:rolleyes:
Det ryktas att man inte ger upp i första taget ;)
 

DeletedUser3620

Guest
Det ryktas att Dr.Preppers bank utreder möjlig pengatvätt från sek till guld.
Ingen bryr sig ryktas det.
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att xeet är överskattad, han är knappast bättre än r3dn3ck.
 

xeet

Active Member
oj Hets ryktas det, fortfarande butthurt för att jag bannade dig ifrån discord-severn?
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser3787

Guest
Det ryktas att bygga en stad på 1000 poäng räknas knappast att bygga städer åt någon, du är bara avundsjuk hon gillar mig mer :p
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att doc tänker "ouch... sånt händer" Men staden är iallafall revoltade på nytt av ytterligare alliansmedlem från samma allians.

Nej jag tänker inte skvallra vem det är, utan en god påminnelse till oss att inte glömma dra hem enheter innan ks når hamnen och bjuder på er en möjlig uppiggade smajl (bilden)
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif


OGjL1f2.jpg
 

DeletedUser3620

Guest
Ryktas att doc tänker "ouch... sånt händer" Men staden är iallafall revoltade på nytt av ytterligare alliansmedlem från samma allians.

Nej jag tänker inte skvallra vem det är, utan en god påminnelse till oss att inte glömma dra hem enheter innan ks når hamnen och bjuder på er en möjlig uppiggade smajl (bilden)
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif


OGjL1f2.jpg
Cmm
 

xeet

Active Member
Det ryktas att Terroristerna måste ringa in Preluda AKA storspökarn som kan bygga städer med hjälp av Noobskyddet åt dem
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
smiley_emoticons_grepolove.gif
 

DeletedUser3575

Guest
Det ryktas att Terroristerna måste ringa in Preluda AKA storspökarn som kan bygga städer med hjälp av Noobskyddet åt dem
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
smiley_emoticons_grepolove.gif

Ryktas om att man inte ska låta det distrahera en från faktumet att xeet är överskattad..
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas också att xeets CSN aldrig har kommit lägligare.. kostar att ligga på topp
 

xeet

Active Member
Ryktas att du redan skrivit att jag är överskattad men frågan är vad du egentligen håller på med?
smiley_emoticons_grepolove.gif

smiley_emoticons_lol.gif


f27fe64fdfa57e8f101edf300b944678




f27fe64fdfa57e8f101edf300b944678
 

DeletedUser3785

Guest
Ryktas att tarpish kör väggnings maraton imorgon också. Hojta till först så drar jag igång ss
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 
Topp