Det ryktas...

DeletedUser3620

Guest
Ryktas att jag tror att urbefolkningen på ön Norra Sentinel bryr sig mindre än vad jag gör.

Så inga sviter efter koman?

Lägg av, det är inte vår sak att döma. Respektera det o spelar ingen roll om du tror inte på incidenten.

Ryktas att Xeet kämpar väl.
 

DeletedUser3620

Guest
Ryktas att:
Döma? Hur kan jag döma när jag frågar? Och vad har xeet med det är att göra?

Vad har Nastos livsituation med gp och dig att göra?

Xeet har inget med dig att göra eftersom du spelar inte rhy just nu.

Håll snacket inom pm. Här vill vi se mer trevliga o fina rykte ryktas det.
 

xeet

Active Member
Ryktas att det är mycket mens när gamla belägringsspelare tar upp gammal skit
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

Knaz

Active Member
Vad har Nastos livsituation med gp och dig att göra?

Xeet har inget med dig att göra eftersom du spelar inte rhy just nu.

Håll snacket inom pm. Här vill vi se mer trevliga o fina rykte ryktas det.
Ryktas att:
Eftersom han outade att han varit med om en olycka och hamnat i koma och diverse men ändå var inne på grepo så är det väl inte så konstigt att man undrar hur personen mår?

Hur vet du att jag inte lirar där? Jag var där i början utan att en enda person visste om det, så varför skulle jag inte kunna var där nu utan att halva världen visste om det?
smiley_emoticons_bravo2.gif
Min bror lirar ju trots allt där så
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

xeet

Active Member
Ryktas att:
Eftersom han outade att han varit med om en olycka och hamnat i koma och diverse men ändå var inne på grepo så är det väl inte så konstigt att man undrar hur personen mår?

Hur vet du att jag inte lirar där? Jag var där i början utan att en enda person visste om det, så varför skulle jag inte kunna var där nu utan att halva världen visste om det?
smiley_emoticons_bravo2.gif
Min bror lirar ju trots allt där så
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
Hört talas om Tor Browser? ryktas det
 

xeet

Active Member
nej, skulle aldrig göra nått sånt man inte för göra, undrade bara om du visste vad det var
smiley_emoticons_wallbash.gif
ryktas det
 

Knaz

Active Member
nej, skulle aldrig göra nått sånt man inte för göra, undrade bara om du visste vad det var
smiley_emoticons_wallbash.gif
ryktas det

Ryktas att jag undrar detta:

Att en spelare är inloggad och visar sig aktiv när denna egentligen ska ligga i koma och att du nämner en anonymitetstjänst i samma sammanhang är bara en slump? Det är ju något som inte stämmer i allt det här.
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att någon drog ner kalsongerna på sig själv precis.
 

DeletedUser3790

Guest
Nu sitter ni där och tror att ni är värsta masterminds, det var min bror som gick in på gp ifrån hans lur då han är mycket medveten om att jag lirar detta spel. Han har själv lirat så han vet hur det går till.

Han försökte ducka så gott det gick men gav upp då anfallen aldrig slutade.

Så var den historian ryktas det
 

Knaz

Active Member
Nu sitter ni där och tror att ni är värsta masterminds, det var min bror som gick in på gp ifrån hans lur då han är mycket medveten om att jag lirar detta spel. Han har själv lirat så han vet hur det går till.

Han försökte ducka så gott det gick men gav upp då anfallen aldrig slutade.

Så var den historian ryktas det

Ryktas att jag hört den historian tidigare, då är frågan varför visste han ens ditt lösen? Känns som att det inte är första gången han loggat in
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


Ryktas att:

f463d6beda.png
 

DeletedUser3790

Guest
Nä det var inte första gången han har loggat in, detta är hans konto ifrån allra första början.

Nu har du fått veta nog om mig idag, jag vet om att du har ett crush på mig men nu får du ta och störa någon annan.
 
Topp