Det ryktas...

jacoblilje

Active Member
Det är ju enda anledningen till att du ens har en möjlighet att ta städer, så det är la inte konstigt
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att ni inte är så duktiga på bv heller ;)

Ryktas att duktiga spelare som Septim borde veta hur man stoppar ett ks oavsett moral.
 

DeletedUser3686

Guest
Jepp, mycket intressant läsning
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Hej Nybörjarn, när skall du gå ur din SL?
"Vilse på havet" ser ut att behöva lite påhälsning nu, det var ett tag sedan du bjöd på ditt fina kaffe? :=)
Jag har nämligen varit borta till Haga för att köpa deras stora och kända hagabullen.
 

DeletedUser3629

Guest
Hej Nybörjarn, när skall du gå ur din SL?
"Vilse på havet" ser ut att behöva lite påhälsning nu, det var ett tag sedan du bjöd på ditt fina kaffe? :=)
Jag har nämligen varit borta till Haga för att köpa deras stora och kända hagabullen.
Ryktas att det ska firas nyår förrän man är tillbaka iaf
Ryktas också att det har varit riktigt skönt utan en app som piper stup i kvarten och att detta kanske fått upp ens ögon för något annat
smiley_emoticons_idea2.gif
 

DeletedUser3686

Guest
Ryktas att det ska firas nyår förrän man är tillbaka iaf
Ryktas också att det har varit riktigt skönt utan en app som piper stup i kvarten och att detta kanske fått upp ens ögon för något annat
smiley_emoticons_idea2.gif


Det ryktas om att det finns ett liv utanför Grepolis menar du?
Det tror jag inte, det är bara en hallucination det där... folk pratar vitt och brett om det där livet, men har inte sett det.
Ungefär som med tomten, alla har hört talas om honom - men ingen har sett honom! :)
 

DeletedUser1259

Guest
Det ryktas att en poäng är missad, vi skiter i att bryta jimmysthebos ks? Vi kan men det är inte värt det... vi har städer så vi klarar oss, tar ni 1 tar vi 3 typ... några dagar till så är det över. Så jag hoppas någon större än jimmy kan knöla in ks så vi inte byggt alla våra bs i onödan, vi skiter faktiskt i om jimmy tar ca 20 till... det kvittar. Vi vill ha en stor fisk ...
smiley_emoticons_winken4.gif
 

nogold

Active Member
Det ryktas att en poäng är missad, vi skiter i att bryta jimmysthebos ks? Vi kan men det är inte värt det... vi har städer så vi klarar oss, vi skiter faktiskt i om jimmy tar ca 20 till... det kvittar. Vi vill ha en stor fisk ...
smiley_emoticons_winken4.gif
Självklart skiter ni i det :)
Därför ni skrivit 103 inlägg här om moralspel :eek:
 

DeletedUser3661

Guest
Är ju främst jag som behövt förklara saker för Johnny för han inte förstår riktigt allt
smiley_emoticons_lol.gif

Rykten säger att det är jag som är Johnny, och vad är det jag inte förstår?
Jag har ju full koll eftersom jag satt 2 KS på dig som du inte klarar av att försvara dig emot
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_auslachen2.gif
 

DeletedUser3751

Guest
Rykten säger att det är jag som är Johnny, och vad är det jag inte förstår?
Jag har ju full koll eftersom jag satt 2 KS på dig som du inte klarar av att försvara dig emot
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_auslachen2.gif

Jimmy*, Sätt ett Ks med 100% moral sen kommer jag fortsätta diskutera huruvida bra du egentligen är, just nu är du en kaxig dålig spelare i mina ögon. Hoppas du kan motbevisa det nästa värld <3
 

DeletedUser3661

Guest
Jimmy*, Sätt ett Ks med 100% moral sen kommer jag fortsätta diskutera huruvida bra du egentligen är, just nu är du en kaxig dålig spelare i mina ögon. Hoppas du kan motbevisa det nästa värld <3

Ryktet säger att du är väldigt märklig person. Du får tycka att jag är dålig men faktum är att då måste du vara sämre eftersom du inte kan försvara dina städer. Vad du menar då är att om jag får in ett KS på dig med 100% moral så kommer du be din allians att bryta den belägringen. Gör det dig till en bättre spelare eller mig till en sämre om ni bryter den då. Om vi möter en allians som är större och har mer muskler så får jag ju ta de fördelar som jag kan för att jämna ut oddsen, helt enligt reglerna.
Vissa skulle nog anse att en dubbel så stor allians inte är så jämna odds heller.
Eller menar du att jag inte skulle klara den snipen du hade?
 

DeletedUser3769

Guest
Det ryktas att gnälligare segrare än G PRO aldrig skådats.
Att de är det lär kunna förklaras med att segern inte vinns rättvist, sportsligt eller utan fusk, ryktas det också.
 
Topp