Det ryktas...

DeletedUser3769

Guest
Det ryktas att du kan skriva till support om du tycker vi fuskar och kom inte här och kasta massa skit på oss som ni inte gör själva... Vi har spelat bra, kämpat och slitit hårt som fan kan jag tala om!! Börja med att riva dina murar så kanske det går lite bättre för dig... Ni har inte tillräckligt många bra och aktiva spelare och det är fan inte vårt fel, ni var ju hela serven mot oss... så sluta gnäll och lär dig spelet istället. Och när fan vart KRIG rättvist? sportsligt? Du borde sluta gnälla och börja spela SIM city istället för här krigar vi... och då får man tåla det.
INGEN av oss är bra varje dag... alla har bra och dåliga dagar. Ibland sätter någon KS när man är hos läkaren, är sjuk, tappat mobilen i toan eller nätet lägger ner, ibland är man bara sjukt kass på att tajma och allt blir fel... man får väl titta på helheten???

Det ryktas att på nästa server ska min sambo ha ett konto. Hon vet ingenting om GP, men gör inget för jag är här. Vidare ryktas det att min katt, knasige knas, ska ha ett konto, och att jag ska färga håret och ha en blond dubbelgångare m.m. m.fl.
 

DeletedUser3769

Guest
Det ryktas Gott Nytt År!
Må servrarna på det nya året vinnas av värdiga vinnare.
 

docprometheus

Active Member
Någon överförfriskade doc önskar er alla Ett Gott Nytt År!

Lägg ned groll, (då ni förmodligen lirar ihop till nästa server, möjligen är bästisar) ta en god sup Rakija istället! Tillägnar även er en skön klassiker!

 

DeletedUser3629

Guest
Ryktas att en icke nykter noob önskar alla ett gott nytt år :D
 

nogold

Active Member
Ryktas att jag håller med, det är orättvist att den allians som har flest städer vinner; när nästan hela servern samarbetar och har flest spelare, och ändå inte vinner.
Och att det är fusk att ta in spelare sent i spelet; borde definitivt bara vara de som är med från början som borde räknas.
Ryktas att ni som äger sista slaget och ska hålla till den 5/1 så självklart borde hela servern kriga mot er! Allt annat vore ologiskt :)
För övrigt har vi inte samarbetat med hela servern då nyx fd ledare föredrog att köra dubbelspel för egen vinning :eek:
 

DeletedUser3751

Guest
På vilket sätt är inte alliansen som lett världen från dag 1 värdiga vinnare?
smiley_emoticons_irre.gif
 

nogold

Active Member
Vem är det som har rätt att avgöra vem som är värdig?
Hur man tar sig till seger kan ju variera och är upp till den enskilde spelaren att bestämma. En del är beredda att göra vad som helst för att vinna. Andra skulle kanske hellre förlora än vinna genom att svika sitt lag :)
 

DeletedUser3748

Guest
Ryktas att det är banne mig svårt att tajma rätt när man e bakis
smiley_emoticons_biggrin.gif
önskar er alla en glad fortsättning på det nya året iallafall.
 

DeletedUser3170

Guest
Ryktas att nogold e så bitter, så bitter
smiley_emoticons_neutral_new.gif
Nogold som vi alla vet är den enda värdige vinnaren av denna server
smiley_emoticons_blush-reloaded6.gif

"Ryktas att ni som äger sista slaget och ska hålla till den 5/1 så självklart borde hela servern kriga mot er! Allt annat vore ologisk"
Det ryktas att Razzz kom med ett förslag till samarbete den 1 december. Den andra December drogs förslaget tillbaka lite mer än 24 timmar senare. Innan ledningen i NYX ens kommit med ett svar.
Jag kan avslöja att när ni kom med ert erbjudande om samarbete så var det en stor majoritet som var för samarbete med er. Även jag, som var skeptisk, var inställd på att vi måste samarbeta på slutet för att ha en chans att bryta PROs dominans.
När ni efter en kort stund drog tillbaka erbjudandet och istället attackerade oss. Mestadels med nattanfall mot de många oerfarna spelarna i NYX så lyckades ni ändra opinionen snabbt. Det var duktigt gjort av er. Ni får öva på er diplomatiska och taktiska finesser tills nästa gång. Då kanske det går bättre:)

Ryktet säger att det finns två förslag hur ett samarbete kan utvecklas.

1. Utse kontaktpersoner.
2. Svara på PM
smiley_emoticons_hust.gif
("Ronnyn"

Jag vet fortfarande inte vem som sitter i ledningen av RV. Ingen har svarat på mina PM.

Ett annat tips om man söker samarbete är. Spamanfall inte de du vill samarbeta med timtals på nätterna.
smiley_emoticons_hust.gif
("C4R")
När jag efter en natt med C4Rs spamanfall och Razzz nattanfall fick förfrågan om vi kunde tänka oss gå med G PRO, den 16e December, var jag inte svårövertalad.
Slutligen så vill jag att alla ska hylla nogold som den ende värdige vinnaren.
smiley_emoticons_bravo2.gif
Hon som aldrig klagar eller gnäller. Bara spelar fairplay.
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser3170

Guest
Om det är mig ryktet avser så ser vi ännu ett exempel på nogolds ädla fairplaystil. Inte hänga läpp för lite motgångar. Stolt se framåt.
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif

Jag har ett par frågor dock.
Med "vi" vilka avser du? Eller är det bara du som e vi?
En av de diplomatiska talanger jag innehar är, om jag får säga det själv, att svara på PM.
Anser du att svara på PM ingår i ledar eller talespersoners åtaganden?
Själv så anser jag, ryktesvägen, att svara på tilltal är en grundbult i socialt agerande, oavsett påtagna roller i ett spel eller IRL. Vad anser du?
Nu ryktas det att, med lite störande irritationsinslag undanröjda, jag hoppas stämningen ska bli lite bättre på vår gemensamma ö
smiley_emoticons_cuinlove.gif

https://gyazo.com/c6d7a831c83536f496e8f5a39c4032d5
 

nogold

Active Member
Om det är mig ryktet avser så ser vi ännu ett exempel på nogolds ädla fairplaystil. Inte hänga läpp för lite motgångar. Stolt se framåt.
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif

Jag har ett par frågor dock.
Med "vi" vilka avser du? Eller är det bara du som e vi?
En av de diplomatiska talanger jag innehar är, om jag får säga det själv, att svara på PM.
Anser du att svara på PM ingår i ledar eller talespersoners åtaganden?
Själv så anser jag, ryktesvägen, att svara på tilltal är en grundbult i socialt agerande, oavsett påtagna roller i ett spel eller IRL. Vad anser du?
Nu ryktas det att, med lite störande irritationsinslag undanröjda, jag hoppas stämningen ska bli lite bättre på vår gemensamma ö
smiley_emoticons_cuinlove.gif

https://gyazo.com/c6d7a831c83536f496e8f5a39c4032d5
Ryktas att det är obegripligt hur du kan ha så många frågor på en enda mening :confused:
Du kanske får punkta upp dem lite du är ju bra på det åtminstone :)
För övrigt är denna värld död nu så det spelar ingen roll vad jag tycker.
 

DeletedUser2937

Guest
RV hoppades på förstärkning från topp spelarna i nyx men sanningen är att du Ragnar aldrig var aktuell för oss. Folk tänkte sluta om du blev en box. Kanske därför det var dålig respons på dina pm ? Inte vet jag:)

Ryktas att det nog bara är jag som gillar dig här bland boxarna Ragnar. Du är flitig och jobbar på bra....gillar det jag såg på Marathon och här. Att du är lite bitchig i pm och här på forum förändrar inte min syn på dig som GP spelare:)
 

DeletedUser3170

Guest
Ryktet säger att det var fyra frågor. Det två första hänger ihop. De två andra torde vara enkla ja eller nej frågor. Det är tydligen svårt nog.

Med "vi" vilka avser du? Eller är det bara du som e vi?
En av de diplomatiska talanger jag innehar är, om jag får säga det själv, att svara på PM.
Anser du att svara på PM ingår i ledar eller talespersoners åtaganden?
Själv så anser jag, ryktesvägen, att svara på tilltal är en grundbult i socialt agerande, oavsett påtagna roller i ett spel eller IRL. Vad anser du?

Min poäng var att ditt påstående inte stämmer enligt mig.
För övrigt har vi inte samarbetat med hela servern då nyx fd ledare föredrog att köra dubbelspel för egen vinning

Ryktet säger mig att du snarare får leta efter svaret på det bristande samarbetet hos ledningen i BOXarna.

För övrigt håller jag helt och fullt med dig i nedanstående.
För övrigt är denna värld död nu så det spelar ingen roll vad jag tycker.

Livet går enligt ryktet vidare.
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif

Nya servrar och nya tag kommer
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser1259

Guest
Det ryktas att jag vill tacka alla på Olympia för god match, jag hade dock rustat för massa KS mot mig... jag som öva på backsnipe fick inte ett enda försök ens
smiley_emoticons_frown.gif


Kram på er och hoppas vi ses snart igen, ska det bli på samma sida nästa gång? VI letar ny server...
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser3572

Guest
Det ryktas att även jag tackar för matchen

Det ryktas också att det sämsta med denna server var 12 timmar belägring gjorde den lik 1:a världskriget inget finlir utan stora massanfall och försvar
 
Topp