Det ryktas...

DeletedUser3751

Guest
Det ryktas att gnälligare segrare än G PRO aldrig skådats.
Att de är det lär kunna förklaras med att segern inte vinns rättvist, sportsligt eller utan fusk, ryktas det också.

Kommer snubben som byggde städer åt Nasto och vill vara med i leken, välkommen!
smiley_emoticons_winken4.gif
 

DeletedUser3661

Guest
a95de36f1132ab1ef913c59a006ce0eb.png

Ryktas JA du kan ju själv testa det i simulatorn, med 100% moral hade jag förmodligen dödat det andra kset, första var som sagt en tabbe då jag hade duckat trupperna ^^

hahaha, ryktas att jag skrattar ihjäl mig. Som jag sagt tidigare så skulle jag ha skicka med annan trupp om moralen varit lika men har man få städer så har man inte alla gudar, en av nackdelarna att vara liten. Prova simulatorn med 100% moral med 20 hundar, lägg upp den bilden oxå!
 

DeletedUser3751

Guest
hahaha, ryktas att jag skrattar ihjäl mig. Som jag sagt tidigare så skulle jag ha skicka med annan trupp om moralen varit lika men har man få städer så har man inte alla gudar, en av nackdelarna att vara liten. Prova simulatorn med 100% moral med 20 hundar, lägg upp den bilden oxå!

Ryktas att jag besvarade endast din fråga ifall jag skulle kunna slå ut ditt KS du hade denna gång. Var ju inge snack om 20 hundar som du nu tillägger, återigen du skrattar åt din egna dumhet, patetiskt.
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser1259

Guest
Det ryktas att gnälligare segrare än G PRO aldrig skådats.
Att de är det lär kunna förklaras med att segern inte vinns rättvist, sportsligt eller utan fusk, ryktas det också.
Det ryktas att du kan skriva till support om du tycker vi fuskar och kom inte här och kasta massa skit på oss som ni inte gör själva... Vi har spelat bra, kämpat och slitit hårt som fan kan jag tala om!! Börja med att riva dina murar så kanske det går lite bättre för dig... Ni har inte tillräckligt många bra och aktiva spelare och det är fan inte vårt fel, ni var ju hela serven mot oss... så sluta gnäll och lär dig spelet istället. Och när fan vart KRIG rättvist? sportsligt? Du borde sluta gnälla och börja spela SIM city istället för här krigar vi... och då får man tåla det.
INGEN av oss är bra varje dag... alla har bra och dåliga dagar. Ibland sätter någon KS när man är hos läkaren, är sjuk, tappat mobilen i toan eller nätet lägger ner, ibland är man bara sjukt kass på att tajma och allt blir fel... man får väl titta på helheten???
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3661

Guest
Men på riktigt, ryktas att du är väldigt ute och cyklar grabben! Jäklar vad du gör bort dig nu. Backa bandet och läs igen, JAG ANPASSAR mig. jag visste att du hade slung och bs i staden, jag visste om min moral, jag skulle skickat hundar om jag haft guden men valde en bättre gud eftersom svärden räckte. då kunde jag skydda mitt KS mot dina reningar osv...
Hur kan man tycka att du är bra, du kan ju inte nåt!!!
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser3751

Guest
Har ju gått bra för mig enligt mig själv och vissa av dina alliansmedlemmar samt mina alliansmedlemmar. Jag besvarade ett meddelandet du skrev och där stod det inte något om att du anpassar dig och inte heller någonstans på sida 35 så jag anser inte att jag gör bort mig, kan tyvärr inte hålla koll på all trams du skriver. Verkar som detta tar väldigt hårt på dig och du minns allt jag skriver i detalj tyvärr gör inte jag det Jimmy.

Men som jag skrev tidigare ska bli kul och se vad du går för nästa belägrings värld för på denna värld är du endast en moralspelare och då är det inte jätte svårt och få in ett Ks på en stad där man kan anpassa sig genom vad jag måste erkänna bra planering ;). Ses vid nästa KS? ^^
 

DeletedUser3661

Guest
Alltså ska du börja också med att jag ska fråga andra?
Ryktas att mitt KS skulle sett lite annorlunda ut om jag hade samma moral.
Jag skulle förmodligen ha klarat den snipen också då jag vet precis vad hade har i staden.

Haha, jag gjorde ju lika på dig Millu på heraklion men det kanske inte gör hit, då var det jag som var större än dig.
ryktas här att mitt KS skulle se annorlunda ut
 

DeletedUser3751

Guest
Var inte ledsen septim alla kan tappa städer ibland
smiley_emoticons_bussi2.gif

Du klarar det säkert nästa gång
smiley_emoticons_grepolove.gif

Ryktas det <3

Ryktas att jag är inte ledsen, vinst är vinst och jag har gjort mitt på den här världen, får kanske bli bättre på att försvara moral ks, är ju trots allt endast min andra belägrings värld
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser3661

Guest
Det ryktas att om vi möts igen så kommer jag sätta ett KS på dig men då kommer du oxå ha massa ursäkter, solen i ögonen eller kanske motvind
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser1259

Guest
Det ryktas också att jag tycker septim och Jimmytheboss kan ta detta i PM så slipper vi läsa....
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att detta har blivit tråkigt, du kan få bilder i discord på förhoppningsvis lite roliga meddelanden mellan mig och Jimmy.
 

DeletedUser876

Guest
Det ryktas att gnälligare segrare än G PRO aldrig skådats.
Att de är det lär kunna förklaras med att segern inte vinns rättvist, sportsligt eller utan fusk, ryktas det också.
Ryktas att jag håller med, det är orättvist att den allians som har flest städer vinner; när nästan hela servern samarbetar och har flest spelare, och ändå inte vinner.
Och att det är fusk att ta in spelare sent i spelet; borde definitivt bara vara de som är med från början som borde räknas.
 

DeletedUser1259

Guest
Ryktas att ni har hakat upp er på moralen!

Ryktas att jag återigen struntar fullkomligt i om du har truppen hemma eller parkerad i någon annans stad, det är din tabbe och en väldigt dålig ursäkt men säkert en anledning.
Hade jag haft fler städer och vår moral var lika så hade jag agerat annorlunda såklart. Sluta kom med ursäkter och skylla på moralen!

Nja, det är nog mer att vi inte vill bryta det när moralen är så dålig.. vi väntar på någon annans KS försök, så kan du sitta där med dina 3 städer.
 

DeletedUser3769

Guest
Kommer snubben som byggde städer åt Nasto och vill vara med i leken, välkommen!
smiley_emoticons_winken4.gif
Det ryktas att jag inte byggt städer åt någon.
I ett par omgångar hade jag goda förhoppningar om att få ett annat jobb. Skulle isf sluta med GP. Blev inte så. Är tills vidare fast på ett jobb som jag vantrivs på. För mig personligen väldigt tråkigt. Men gav vid de tillfällena bort städer.
Hade flera kontakter med din ally. Ingen kärlek där, tvärtom.
Gav städer till de som jag gillar och till de som förtjänade det.
 
Topp