Det ryktas...

DeletedUser1259

Guest
Ryktas att jag redan mött dig tidigare men då hade jag fokus på andra spelare. Moral eller inte, jag anpassar mig bara efter förutsättningarna. Du spökar då det ser mörkt ut och du försöker inte ens när det kommer ett ks med lägre moral, hittar nåt att gnälla på bara. En favorit fiende med andra ord
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif

Du verkar finna tröst i att hela tiden blanda in andra, fråga han, fråga den, dom sa så osv....sluta med det så blir det nog lite bättre
smiley_emoticons_bravo2.gif

Det ryktas att det är jäkligt otrevligt med massa personlig pajkastning, VAD Septim eller någon annan spelare gjort på någon annan server hör inte hit. Personligen har jag full förståelse för dom som ger upp när loppet är kört, dom som vill gnida vidare får väl göra det.... bara kul för dom som vinner.

ALLA spelar här av olika anledningar och lägger ner olika mycket tid och engagemang på olika servrar, en del trivs man på på andra trivas man av olika skäl mindre bra på. När man spelar på motsåndarsidan, kan dom på andra sidan se så hemska ut... men är man på samma sida är det en helt annan bild man får av samma spelare. Just septim är en av dom spelarna jag verkligen uppskattar på så många sätt... verkligen kul spela med honom, han är så ung och så ny på spelet och ändå så sjukt bra.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

jacoblilje

Active Member
Ryktas att blondin bella inte förstår hur någon kan sitta och skryta samt snacka skit samtidigt som denna själv är en moralspelare, en av flera rv har använt sig av genom serverns gång får ju påpekas.. Men jag förstår att ni är lyckliga för att lyckas med något som omväxling
smiley_emoticons_sleep.gif


Edit: Sen kan ni ju sluta snacka skit om att vi tog in några från nyx som faktiskt är aktiva.. För om vi förstått det rätt var de påväg in hos er, men eran brist på diplomati drog de planerna i skit för er :(
 

DeletedUser3661

Guest
Ryktas att mamma har talat. Vad som hör hit eller ej avgör dock inte du. Det handlar snarare om hur lille Septim agerar oavsett vart det hänt. Sen att det blir lite personliga påhopp är ju sånt som händer från båda sidor, mamma.

Jag personligen tycker det är sjukt underhållande när Septim ska försöka förklara sig och skylla ifrån sig. Det är så allt började, inte att jag fick in ett KS.
Och vidare att han hånar tajmingen på anfallen när han själv inte klarar en snipe. Sitter KS så kan man verkligen inte kommentera att tajma gen var dålig, VEM är det som då är dålig?
Förmodligen Septim.
Väldigt stor skillnad på att vara aktiv och duktig.
Kan ju hoppas han lär sig eller kan han ju stå fast vid sin teori och fortsätta gnälla, haha. Då har vi ju lite att prata om iallafall.
 

DeletedUser3661

Guest
Ryktas att blondin bella inte förstår hur någon kan sitta och skryta samt snacka skit samtidigt som denna själv är en moralspelare, en av flera rv har använt sig av genom serverns gång får ju påpekas.. Men jag förstår att ni är lyckliga för att lyckas med något som omväxling
smiley_emoticons_sleep.gif


Edit: Sen kan ni ju sluta snacka skit om att vi tog in några från nyx som faktiskt är aktiva.. För om vi förstått det rätt var de påväg in hos er, men eran brist på diplomati drog de planerna i skit för er :(

Ojoj, ryktas att Millu av alla högheter gör inlägg. Har jag skrytit i något inlägg hittills, nja. Moralen er en jämvikt för att skillnaden inte ska vara för stor, att skylla på att utnyttja moralen till sin fördel är fel eller fegt är inte sant alls.

Btw, Jag har ingen aning om hur det ligger till ang era rekryteringar eller historiken för övrigt har bara hört talas om den och det finns alltid fler versioner på en berättelse.
 

DeletedUser3751

Guest
Jag personligen tycker det är sjukt underhållande när Septim ska försöka förklara sig och skylla ifrån sig. Det är så allt började, inte att jag fick in ett KS.
Och vidare att han hånar tajmingen på anfallen när han själv inte klarar en snipe. Sitter KS så kan man verkligen inte kommentera att tajma gen var dålig, VEM är det som då är dålig?
Förmodligen Septim.
Väldigt stor skillnad på att vara aktiv och duktig.
Hahaha du missar poängen, läser du inläggen eller? Första belägringen hade jag inte tri hemma för att fronta ditt ks, andra belägringen räckte inte mo:t då det är moral... Du som är dålig om du behöver använda moral för du inte klarar av tajma
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser3661

Guest
fråga nybörjan hur hans ks försök såg ut mot septim, när han faktiskt hade en möjlighet att snajpa ks :)
Alltså ska du börja också med att jag ska fråga andra?
Ryktas att mitt KS skulle sett lite annorlunda ut om jag hade samma moral.
Jag skulle förmodligen ha klarat den snipen också då jag vet precis vad hade har i staden.

Haha, jag gjorde ju lika på dig Millu på heraklion men det kanske inte gör hit, då var det jag som var större än dig.
 

jacoblilje

Active Member
Det minns jag inte om jag ska vara ärlig, minns att leonardo lyckades ta en stad av mig i mitten av eran kärna. Men du kanske var en av dem som lyckades ta en stad av mig efter jag slutade spela? Inget jag hade skrytit om i det fallet
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser3661

Guest
Hahaha du missar poängen, läser du inläggen eller? Första belägringen hade jag inte tri hemma för att fronta ditt ks, andra belägringen räckte inte mo:t då det är moral... Du som är dålig om du behöver använda moral för du inte klarar av tajma
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Ryktas att jag återigen struntar fullkomligt i om du har truppen hemma eller parkerad i någon annans stad, det är din tabbe och en väldigt dålig ursäkt men säkert en anledning.
Hade jag haft fler städer och vår moral var lika så hade jag agerat annorlunda såklart. Sluta kom med ursäkter och skylla på moralen!
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att jag återigen struntar fullkomligt i om du har truppen hemma eller parkerad i någon annans stad, det är din tabbe och en väldigt dålig ursäkt men säkert en anledning.
Hade jag haft fler städer och vår moral var lika så hade jag agerat annorlunda såklart. Sluta kom med ursäkter och skylla på moralen!
Fast det är moralen som ger dig möjligheten att ta staden? Om det hade varit vanlig moral hade jag och två till lyckats bryta era 10k+ bir, så det är absolut en RIKTIGT anledning till varför du lyckas ta en stad av mig. Är jag sur över det nej, världen är över snart. Men du verkar ju inte förstå poängen som man försökt nu förklara ganska många gånger vilket börjar bli löjligt.
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser3661

Guest
Det minns jag inte om jag ska vara ärlig, minns att leonardo lyckades ta en stad av mig i mitten av eran kärna. Men du kanske var en av dem som lyckades ta en stad av mig efter jag slutade spela? Inget jag hade skrytit om i det fallet
smiley_emoticons_hust.gif
Ryktet säger att det i te är något slut bara för att jag nämner saker så skryter man inte. Jag förstår väldigt väl att man kan förlora städer men skulle aldrig komma på tanken att hitta på ursäkter om det.

Nu har det dock aldrig hänt att jag tappat en stad så jag vet inte hur det känns, hahahahaha
 

jacoblilje

Active Member
Då ryktas vi att vi kommit överens om att du lyckades ta en av mina städer efter jag la av på den servern, så jag får la gratta dig för det
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
. Sedan kan du ju fråga nasto hur det känns att tappa städer
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser3686

Guest
Det ryktas om att jag och min fru precis skulle sätta oss ned för att titta på en komedifilm.
Men varför i hela fridens liljor skulle vi göra det - när det finns möjlighet att få sin beskärda del av skratt i detta forumet.

Sedan gillar jag inte att någon smutskastar min mamma!
Jimmy, är du arg över en förlorad värld - kom igen nu... bättra kan du!
 

DeletedUser3661

Guest
Fast det är moralen som ger dig möjligheten att ta staden? Om det hade varit vanlig moral hade jag och två till lyckats bryta era 10k+ bir, så det är absolut en RIKTIGT anledning till varför du lyckas ta en stad av mig. Är jag sur över det nej, världen är över snart. Men du verkar ju inte förstå poängen som man försökt nu förklara ganska många gånger vilket börjar bli löjligt.
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
Då ryktas vi att vi kommit överens om att du lyckades ta en av mina städer efter jag la av på den servern, så jag får la gratta dig för det
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
. Sedan kan du ju fråga nasto hur det känns att tappa städer
smiley_emoticons_hust.gif

Haha, såklart du hade lagt av, hade ju inte förväntat mig något annat svar från dig.
Rykten säger att du är jättestolt över masserövringarna av Nastos städer.
 

DeletedUser3661

Guest
Det ryktas om att jag och min fru precis skulle sätta oss ned för att titta på en komedifilm.
Men varför i hela fridens liljor skulle vi göra det - när det finns möjlighet att få sin beskärda del av skratt i detta forumet.

Sedan gillar jag inte att någon smutskastar min mamma!
Jimmy, är du arg över en förlorad värld - kom igen nu... bättra kan du!

Haha, Ryktas att jag spelat i knappt 2 veckor på olympia så tar det inte hårt alls!

Vilken tur att ingen smutskastar henne då, somna om!
 

nogold

Active Member
Det var ett rysligt gnällande om att vi valt att använda moralen som en strategi :)
Förstår att det kan vara irriterande men det är ett strategispel och det är upp till var och en vilken strategi man vill använda. Det står gpro fritt att göra samma sak.
;)
 
Topp