Det ryktas...

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att det finns stora frågetecken gällande aktiviteten hos både premade 1 och premade 2. Men varningssignalerna flimrar ju för ögonen när vi lugnt och stilla kan segla in ks på blankaste förmiddag i mur 17.

Ryktas också att både farbröder, cirkusdirektörer och andra rödvinshalsare rensat mycket trötta pensionärer idag. Tack för mig.
 

nogold

Active Member
Ryktas att det finns stora frågetecken gällande aktiviteten hos både premade 1 och premade 2. Men varningssignalerna flimrar ju för ögonen när vi lugnt och stilla kan segla in ks på blankaste förmiddag i mur 17.

Ryktas också att både farbröder, cirkusdirektörer och andra rödvinshalsare rensat mycket trötta pensionärer idag. Tack för mig.
Det ryktas att de gamle måste ju få sova middag så att de orkar anfalla på nätterna
smiley_emoticons_drunk.gif
 

jacoblilje

Active Member
Ryktas att denna pensionären rensat en hel del alkolistflyg också :). Till och med blivit hotad att bli av med sömnen för att en hade fått i sig för mycket rödvin igår ryktas det
smiley_emoticons_saufen.gif
 

DeletedUser3754

Guest
REMEMBER THE TIME when grepolis was actually a man of honor.... ryktas de
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas om stora interna stridigheter och motsättningar hos pensionärerna. Tydligen ska det vara klagomål från olika håll om både ledarskap och kommunikation. Men allt löser sig såklart genom att peka ut en syndabock och slänga honom åt hajarna. Vackert!
 

DeletedUser876

Guest
Ryktas att Simone Zaza har dåliga källor för sina rykten.
smiley_emoticons_freddus_pacman.gif
 

Cspeete

Member
Det ryktas att jag knappast skulle vara förvånad om det finns interna klagomål gentemot ledningen hos G PRO. Frågan är bara när din närmsta bestämmer sig för att "råka spöka" fel värld igen när kritiken gentemot ledarskapet blir för mycket.
smiley_emoticons_confusednew.gif
Vi har ju redan bevittnat flera fall av dålig kommunikation och nu även börjat se bevis på dåligt ledarskap enligt "dåliga källor" (även kallat förstahandskällor). Således är det nog enbart en tidsfråga innan några i G PRO blir lite gråa, inte bara håret då.
smiley_emoticons_hecheln.gif
 

DeletedUser3572

Guest
Det ryktas att vi har bara klara kalla friska bra källor :)
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas då att Septim undrar vem förstahandskällan är (allesi)? Tycker personligen ledningen gör ett bra jobb
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser876

Guest
Det ryktas att den där källan verkligen är klar och fin, och porlar vackert på fredagkvällen.
3a91d4ea-b07f-4422-a48b-34e2c3fd9dcd
 

jacoblilje

Active Member
Såfort ni plockat en stad som inte har mur 15+ av oss så kanske vi börjar fundera på att klaga lite. Men clownen med sådana murar e ju inte med längre. Så jag tror vi i G Pro kommer leva lyckliga i restan av våra dagar på servern. ;)
 

nogold

Active Member
Såfort ni plockat en stad som inte har mur 15+ av oss så kanske vi börjar fundera på att klaga lite. Men clownen med sådana murar e ju inte med längre. Så jag tror vi i G Pro kommer leva lyckliga i restan av våra dagar på servern. ;)
Ryktas att du inte kan vara säker på att ni inte har fler clowner med mur
smiley_emoticons_hust.gif
 

jacoblilje

Active Member
Sålänge ni har mer antar jag la att vi får vara nöjda :(. Sedan är du varmt välkommen till att försöka slänga in ett ks hos mig gumman, så jag får se om jag kan tajma fortfarande :*
 

DeletedUser3575

Guest
Såfort ni plockat en stad som inte har mur 15+ av oss så kanske vi börjar fundera på att klaga lite. Men clownen med sådana murar e ju inte med längre. Så jag tror vi i G Pro kommer leva lyckliga i restan av våra dagar på servern. ;)

Ryktas att vi rödvinskännare nu tagit en stad som inte ens hade i närheten av mur 15. Och det lär inte bli Sista gången.
 
Topp