Det ryktas...

DeletedUser3751

Guest
Ryktas dock att frågan är hur mycket flyg finns kvar hos er från eventet? Börjar kanske bli lite knapert
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser2496

Guest
ryktas om att BOXarna fått in Grepolis enda fungerande trojanska häst..
Good for you!

Sen ronnyn undrar vi om vi får se det flyget idag ;)

smiley_emoticons_steckenpferd.gif
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas att det var helt oplanerat att Made, Ture och du hamnade på samma ö, för det finns bara en premade på denna server.
ryktas om att vi pratade samma dag om att testa servern ja och att vi ville vara på samma ö..
Det är inte samma sak som att i flera veckor planera ens start.. ryktas det om
 

xeet

Active Member
Ryktas att Legondra luktar mycket värre än vad jag gör . Ryktas att hon luktar skaldjur, men det är väl bara ett rykte
smiley_emoticons_hust.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktas att bara för att någon ändrar mitt namn på disc så gör det inte det ryktet sant.
Men även om jag hade luktat skaldjur så är det fult att mobbas, jag kan ju ta åt mig och bli ledsen :(
 

DeletedUser3575

Guest
ryktas om att vi pratade samma dag om att testa servern ja och att vi ville vara på samma ö..
Det är inte samma sak som att i flera veckor planera ens start.. ryktas det om

Ryktas om att det ändå kallas premade då ni planerat att spela ihop innan ni började spela på servern.
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att det ändå kallas premade då ni planerat att spela ihop innan ni började spela på servern.
ryktas om att du har rätt..

G PRO va en pre-made för tre spelare...
Vinboxen va det för 20-25..

Vad som händer sen kommer du inte tro dina ögon... ryktas det om..


Ryktas även att flyget tagit slut nu?
 

jacoblilje

Active Member
Ryktas att det inte krävs mycket för att bryta en belägring av rödvin, bara att skicka ett anfall så drar de ks inom kort
 

DeletedUser2937

Guest
Nasto/co känner tydligen inte till förbannelsen över Holys och Blodsfränders örn. Kriga under den fanan kan inte bli något annat än fiasko ryktas det :)
 

DeletedUser2937

Guest
Saknar dig med ryktas det. Tittar in här på forumet då och då. Hoppas på lite underhållning :)

Oftast bara gnäll och tjafs men ibland bjuds det på bra grejer. Cspeetes film med Hitler för ett tag sedan var en 10a :) Allt drama runt Mystico på Nu servern var också sjukt kul läsning :)
 
Topp