Det ryktas...

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att jag förväntade mig kp den här gången
smiley_emoticons_frown.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktas att man inte skall ha fulla yrbollar att skicka ks, då kanske dom råkas dra före belägringen är klar (eller vi hinner skicka off)
 

DeletedUser277

Guest
Ryktas att lego har rätt för engånsksull, dock hade infon kommit att de planerades en stor flyg attack så tänkte spara på ert fly vilket ni kan vara lite glada för
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktas att det var mer inside än jag visste och då har jag trots allt varit vaken sen 5 när du börja terra.. Men bra försök till att skapa drama hos oss, men vi är inte lika paranoida som ni angående spioner ;)
 

DeletedUser277

Guest
Ryktas ni har iaf god lycka med er vilket e osynligt med flyg
smiley_emoticons_flucht2.gif
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att metoden (kanske) funkar...

Få dit mycket md, låta flyg komma, få dit mycket md till nästa bel, låta flyg komma bla bla.

Gulda på som fan, få upp ännu mera md via ö-uppdrag, gulda om det krävs tills rätte ö-uppdrag kommer fram.

Inom 3-4 dagar har ni 4-6 ks inne hos fi och köra med vegetarisk korvgrillning då det kommer inte mer kött från himmeln.

Gäller att vara tuff när det gäller att kriga på
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

jacoblilje

Active Member
Ryktas att metoden (kanske) funkar...

Få dit mycket md, låta flyg komma, få dit mycket md till nästa bel, låta flyg komma bla bla.

Gulda på som fan, få upp ännu mera md via ö-uppdrag, gulda om det krävs tills rätte ö-uppdrag kommer fram.

Inom 3-4 dagar har ni 4-6 ks inne hos fi och köra med vegetarisk korvgrillning då det kommer inte mer kött från himmeln.

Gäller att vara tuff när det gäller att kriga på
smiley_emoticons_biggrin.gif

Ryktas att du äntligen förstått vad spelläget belägring går ut på :O
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att du äntligen förstått vad spelläget belägring går ut på :O

Yep! Gillar tjusningen kring "begreppet belägringen"
smiley_emoticons_biggrin.gif
Det jag syftar på... "Tjuge eller trettio tuffare krigare som är beredda på att bygga upp nya md dagen efter"

Så möjligen får man slut på "gnälliga" pm när det gäller... eller hur ska man yttra sig... utan att få upprörda pm, kommentarer kring "terror"

Kom igen nu för fan fjunisar!! Jag ska fan bjuda in er till nästa tyska server!! I servern Imbros. Fick jag ca 400-600 fake-anfall under en djävla förmiddag när tyskarna fattat att jag jobbar som mest i dessa tider. Man får räkna med 10-12 ks försök, eller värre att man får mer än 40 ks försök på mig när Sverige spelade mot England senast.

Detta som är roligt. Gnäller man i tysk modell, brukar de säga "spöka ut dig så slipper du allting"

Grepolis är en 24 timmars spel! Fullt med finesser vilket jag vet att vi svenskar har förmågor att köra på, jag vet att vi har många skickliga svenska spelare. men kruxet är att vi klagar för mycket!

Tips från mig. Kriga på! Kör på oavsett vad klockan säger till dig. Är din allians stort, skicklig inom politiska sfär, är din allians per automatik vinnande allians i denna specifik server!
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att Boxarna verkligen inte ville ha mig på den där ön, mycket flyg som vaskades. Hur ska detta gå nu?
smiley_emoticons_auslachen2.gif
smiley_emoticons_viking.gif
 

DeletedUser3748

Guest
Ryktas att spelare som sitter och app terrar på farsdag kväll, när dem har noll koll på läget inte borde prata om respekt. <3
 

nogold

Active Member
Ryktas att spelare som sitter och app terrar på farsdag kväll, när dem har noll koll på läget inte borde prata om respekt. <3
nej du har rätt saemson dig tappade jag respekten för lite tidigare. Efter att du inte sagt ett ljud plötsligt har irl problem och lämnar alliansen för att 10 minuter senare gå i sl. Sedan smyga tillbaka och glida in till gpro. det var mycket välplanerat och listigt från din sida och i mina ögon väldigt fegt ryktas det. men ni har säkert som vanligt 1000 argument varför ni är så reko men jag orkar inte bry mig mer om någon av er
 

DeletedUser3748

Guest
nej du har rätt saemson dig tappade jag respekten för lite tidigare. Efter att du inte sagt ett ljud plötsligt har irl problem och lämnar alliansen för att 10 minuter senare gå i sl. Sedan smyga tillbaka och glida in till gpro. det var mycket välplanerat och listigt från din sida och i mina ögon väldigt fegt ryktas det. men ni har säkert som vanligt 1000 argument varför ni är så reko men jag orkar inte bry mig mer om någon av er
Oh nä! du har sett igenom min mäster plan... då vet du att nästa steg är att ta över världen också :O som sagt noll koll....
 
Topp