Det ryktas...

DeletedUser3425

Guest
Ryktas att hon även yrade på bakfyllan då jag är ganska säker på att FM betyder förmiddag :)
 

DeletedUser876

Guest
Ryktas att jag tror det är en lögn?
Det var ingen lögn i det jag skrev. Vi har inte aktivt rekryterat någon från Boxarna, de som tagits in har gjort det efter att de har ansökt. Inbjudan till NoGold var ingen rekrytering.
Ryktas iofs att GPRO gärna rekryterar NoGold, eftersom hon är en trevlig och aktiv spelare, som uppskattas av många. Och om det skulle ske, så backar jag från mitt ståndpunkt att vi inte aktivt rekryterat någon.
 

DeletedUser3425

Guest
Det var ingen lögn i det jag skrev. Vi har inte aktivt rekryterat någon från Boxarna, de som tagits in har gjort det efter att de har ansökt. Inbjudan till NoGold var ingen rekrytering.
Ryktas iofs att GPRO gärna rekryterar NoGold, eftersom hon är en trevlig och aktiv spelare, som uppskattas av många. Och om det skulle ske, så backar jag från mitt ståndpunkt att vi inte aktivt rekryterat någon.
ryktas att bara för personen ni försöker rekrytera inte går med på det så vissar väll ändå det på att ni försöker rekrytera från oss?
 

jacoblilje

Active Member
personligen så hade jag inte tagit den där inbjudan från finsken på 100% allvar
smiley_emoticons_lol.gif
 

Legondra

Active Member
Hahhaha det var väl ändå mest på skoj, vad ni tar allt seriöst ryktas det.
Sen så vet nog iaf mina alliansvänner att jag oftast är den som klagar mest på att ta in nytt folk, så någon direkt aktiv rekrytering skulle jag inte direkt påstå jag sysslat med ;) Sen är du nog väl medveten om att det var på kvällen, bara för att någon har fel inställt klockan på gp och inte kör svenskt tid så var den iaf i verkliga livet 22.53 ;)

Sen behöver man inte vara ledsen i ögat bara för att ingen kontaktat dig oskake, men skulle jag ta över någon från er så hade det varit nogold då jag anser att hon är en av få hos er som faktiskt är både duktig och trevlig. Men jag är väl medveten om att hon inte vill byta ally och det visste jag nog även före jag frågade ;(
 
Senast ändrad:

DeletedUser3425

Guest
Är inte du en av de som ogillar när ens riktiga namn skrivis i forumet Lego? :D Ryktas att ifall så är läget så borde inte du göra det själv
smiley_emoticons_viking.gif
Jag pratar gärna mer i PM med folk så lite av en tår i ögat har jag allt
smiley_emoticons_frown.gif
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att trotts 36h+ sängliggande med maginfluensa så är man inte en stad fattigare...? Hur blev det såhär?!?!?!
 

Legondra

Active Member
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt oskake, jag ska skärpa mig ryktas det. Hoppas du kan förlåta mig :(
 

jacoblilje

Active Member
Ryktas att konstnären sitter och försöker smyga in en helena i staden bredvid mig, ryktas att vi pensionärer inte gillar sådant. För vi behöver all tid vi kan få :(
smiley_emoticons_silvester_cuinlove.gif
 

DeletedUser3572

Guest
Jag är pensionär fast på riktigt ryktas det inte på låssas som vissa :)
 

nogold

Active Member
Det var ingen lögn i det jag skrev. Vi har inte aktivt rekryterat någon från Boxarna, de som tagits in har gjort det efter att de har ansökt. Inbjudan till NoGold var ingen rekrytering.
Ryktas iofs att GPRO gärna rekryterar NoGold, eftersom hon är en trevlig och aktiv spelare, som uppskattas av många. Och om det skulle ske, så backar jag från mitt ståndpunkt att vi inte aktivt rekryterat någon.

Nej naturligtvis skulle du aldrig ljuga om det ture. Det förstår ju alla att det inte var en aktiv rekrytering det där. Jag menar en invite en lördagskväll och ett pm med rubriken rekru, som uppmanar en att gå över till gpro
smiley_emoticons_irre.gif

Det är helt ologiskt för varför skulle dem rekrytera någon som de tycker är trevlig och aktiv när man ser till deras andra rekryteringar som de inte gjort från oss.

Sedan är det inte alls fulspel att göra som fjant4fun gjorde när han sökte till GPRO och samtidigt sa till oss att han ville stanna. Och att han sedan ger bort städer på helägda till GPRO för att därefter hoppa över var ju bara att spela snyggt med de kort man har eller?
ja sedan ryktas det ju en massa om att fler blivit tillfrågade om att gå över och annat med för den delen
smiley_emoticons_hust.gif
men det är ju som sagt bara rykten.
 

Legondra

Active Member
Ryktas att jag kanske bara var sugen på vin sällskap en lördagnatt, men istället blir man dissad :(
Som jag redan sa så trodde väl ingen av oss att du skulle gå på min fyllerekrytering, men du kan väl vara lite glad över uppvaktningen iaf, ingen annan hos er har fått den äran av mig iaf :)
 
Topp