Det ryktas...

nogold

Active Member
Ryktas att jag kanske bara var sugen på vin sällskap en lördagnatt, men istället blir man dissad :(
Som jag redan sa så trodde väl ingen av oss att du skulle gå på min fyllerekrytering, men du kan väl vara lite glad över uppvaktningen iaf, ingen annan hos er har fått den äran av mig iaf :)
Ja det var gulligt legondra
smiley_emoticons_smilenew.gif
ryktas det. Men du kanske kan förstå min besvikelse över hur de övriga rekryteringarna gick till eller det är kanske att förvänta sig för mycket?
 

Legondra

Active Member
Enligt rykten kan jag absolut förstå det.. Tyvärr hade jag vid det laget redan hunnit in i dimman så var inte med och planerade, annars kanske små killarna hade fått en smäll på fingrarna för sina fulheter.
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser3493

Guest
Ja det var gulligt legondra
smiley_emoticons_smilenew.gif
ryktas det. Men du kanske kan förstå min besvikelse över hur de övriga rekryteringarna gick till eller det är kanske att förvänta sig för mycket?

Rykten säger att okunskapen hos er allians kanske inte ger er någon rättighet att vara besvikna?
Verkar ju snarare som att ni målar upp en bild som förvrängt verkligheten till den grad att ni inte själva kan se vad som är sant eller "rykten", sen utan någon vilja att ta reda på sanningen så pekar ni finger och anklagar oss för att spela fult.

Men rykten säger att sanningen inte spelar någon roll när man sitter i olika allianser, det blir så lätt att peka finger då
smiley_emoticons_saufen.gif
 

DeletedUser3637

Guest
Det räcker med ert skitsnack ni är mycket medvetna om ert fulspel på denna servern. Är nästan graden värre än vad Italienarna gjorde på Psi. Ni försöker rekrytera ifrån oss, Ni fifflar med konton på öar så att vi inte kan grunda, ni frågar folk om dem kan spionera åt er, ni terrar och det värsta är att ni leker så oskyldiga ryktas det. Inse och förbättra er....
 

Cspeete

Member
Hmm, det ryktas att argument där man skyller på "alkoholen" verkar vara rättfärdigade enligt pensionärerna? Grinder, hör du detta? Det innebär ju att du får leka tittut med Mimmi när du är full utan att det ska vara några bekymmer!!
smiley_emoticons_idea2.gif


Sämre argument har jag knappast hört sedan NoPo talade i forumen under de gyllene Tau dagarna, fast även han kunde bättre än att skylla ifrån sig så.
smiley_emoticons_hust.gif


PS: Sorry, menade CobraAn.

PPS: Entschuldigung, menade ju självfallet Legondra.
 

jacoblilje

Active Member
Antar att ni flickor inte hade några morala problem att ta städer av allessi som han ville ge er när vi inte tålde hans skit längre? Ryktas att dubbelmoral säkerligen finns på båda sidor men någon måtta får det fan vara
 

DeletedUser2496

Guest
Det ryktas om att jag nu är helt vilsen i allt som ryktas?
Vad menar du eco5 med att vi:

1. Försöker rekrytera från er?
Så vitt jag vet har spelare hos er, kvarvarande som lämnande (även innan de kom till er) ansökt till oss de som klarat av våra krav är hos oss resten är hos er eller har slutat så hur har vi då rekryterat från er?
Vi har rekryterat det vi vill ha och vi bryr oss inte nämnvärt över var i från spelarna kommer, det är en del av strategin i detta spel och har så varit sen Alfa. Läs på din grepolis historia i hur man spelade innan guld (så man kunde köpa kp av andra spelare, ryktas dock om att det kan bli svårare för dig nu att köpa kp
smiley_emoticons_frown.gif
)
Du bör fundera ist på varför så många hos er har sökt till oss men inte fått komma med??

2. Fifflar med konton?
Du får gärna utveckla detta resonemang lite mer jag är extremt nyfiken på hur du menar här när vi alla vet att ni har minst ett dubbelkonto hos er...

3. Vilka spionerar åt oss?
Ja, vi använder spioner. De kostar silver, vill ni inte visa vad ni har i städerna använd mer än 10k silver i era grottor först.

Nä detta va från din sida bara att kasta skit så nu har jag besvarat dig lite.
 

Legondra

Active Member
Man kan ju undra var nasto får sin info ifrån ryktas det? Jag är väldigt nyfiken på vem av oss som försökt få folk hos er att spionera? Och hur blockar man grundningar om man inte skickar ks?
Sen är det väl ändå stor skillnad på att natterra när man är full och skicka pm?
Vi kanske inte alltid är oskyldiga, men det är inte ni heller så lägg ner moralsnacket ;)

Undrar även vem annan vi försökt rekrytera, var är bevisen på det? Vad jag vet är det bara dom två som kommit över och det var väl mest för att dom inte gillade er allians och ledning.. Övriga försök på rekry måste ha skett före min tid i ledningen, eller så har det hänt utan ledningens tillåtelse o_O

Och angående psi, gav inte du upp där? Så du kanske inte ska yttra dig om fulspelen som skedde på en server du inte ens orkade spela klart.
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att vissa har utvecklat hemorrojder på senaste tid. Ska hämta ytterligare en hink så att ni kan gråta ut.
 

DeletedUser3758

Guest
Vedo che stiamo parlando molto qui ..Den första som sätter kolon en nano 12 skickar honom en present
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktas att Legondra är kvinnan, myten, legenden.
Sen trodde jag det var självklart att bosnjak var min kissemiss, dumt av dig att ens fundera över det
 

DeletedUser3759

Guest
För att svara superstjärnan Opeths smarta inlägg som hade glimten i ögat.

1. Ni försökte locka över nogold. Sen att spelare från oss försökt komma in hos er är skitsnack då Spy4fun och Sämstsson var boxens bottenskrap. Långt ner bland de billigaste boxarna hittar du dem. Om ni tackat ja till dem men nej till någon annan från oss är ni rejält inkompetenta. Bullshit men ändå ett bra och oärligt försök att skapa splittring.

2. Den underbare jacoblilje (sicken stjärna han är och vilken fantastisk kvinnosyn han verkar ha!) blev ju bannad för att öppna grundningsplatser med andra konton, vilket för övrigt var historiens kortaste ban. Jag kan förklara hur det går till men tror ni vet bättre än jag hur man gör detta då ni är experter på att utöva denna magiska konst. Man fixar en invite till en ö som man vill ha städer på men av olika anledningar inte kan. Därefter använder man invite med sitt andra konto (DUBBELKONTO ALERT) och ser till att man får en stad på den ön. När noobskyddet därefter släppt så tar man staden alternativt väntar på att det ska bli en grundningsplats och simsalabimbom så har du en stad där. Detta har ni gjort flera gånger på tidigare världar och tar med fulspelet hit.

3. Jag ligger dubbelvikt.

Avslutningsvis så är detta bara ett rykte.
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att Stealth vem du än är borde gå vidare i livet. Det där hände för länge sen för att ens behövas tas upp här
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
 

DeletedUser3759

Guest
Så det är okej att fuska? En månad sen är ingenting. Det förändrar ingenting. Ni fuskar och fulspelar på alla sätt men försöker vara änglalika.
 

jacoblilje

Active Member
Hahaha, ryktas att båda de kontona jag råkade logga in med försvann innan ns försvann, Och visst vart det en kort ban, men skönt med en natt sömn utan besök :), och om nogold inte gillar att bli kallad gumman så kan hon ta bort blocken och säga det till mig själv :), hon är nog tillräckligt kompetent att inte behöva en fegis som gör nytt konto för att snacka skit som står upp för hennes rättigheter :)
 
Topp