Det ryktas...

Legondra

Active Member
Ryktas att det kan vara rätt påfrestande att spela med blondinen jacob ibland, så är rätt skönt när han drar iväg på äventyr annanstans
 

jacoblilje

Active Member
Ryktas att det kan vara rätt påfrestande att spela med blondinen jacob ibland, så är rätt skönt när han drar iväg på äventyr annanstans
Gillar dig också <3
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att PRO iaf hade balls nog att stå kvar.
Serverns enda pre-made drar ju hem så fort de ser ett anfall i horisonten.
Det man frågar sig är hur de ska överleva nu när eventet snart är slut?
Är serverns redan död???
 

Cspeete

Member
Det ryktas att spelare har ändrats en hel del när jag ätit sniglar och baguetter nere i Paris. Nuförtiden får man både vrede och storm samt hemlängtan på en liten HK. Trodde inte utvecklingen kunde gå baklänges, men KG m.fl, har bevisat motsatsen. Bra jobbat!
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Fast kollar man på Ch1max så ser man fortfarande samma inaktivitet som jag såg innan jag tog mig en vilopaus på sydligare breddgrader.
smiley_emoticons_seb_zunge.gif


Det ryktas även att jag fick in en fin träff på Lego, gick ungefär -150kp, men jag hittade henne offline åtminstone, och det är en vinst för mig.
smiley_emoticons_baby_junge2.gif
 

DeletedUser2496

Guest
Caspar Kaspar Caspar... Eller hur du nu stavar ditt namn med detta kontot? om detta tvistar di lärde ryktas det om..
Så vitt jag förstår är eventet snart slut och då får vi se hur serverns enda pre-made ska klara sig :)
 

Legondra

Active Member
Ryktas att du är söt du cspeete som tror du hitta mig inaktiv, kan berätta att det inte var mina trupper du träffade, utan en stackare som trott att han kunde ducka till mig och trupperna skulle överleva, tur man märkte misstaget snabbt så du på andra anfallet inte fick en gubbe till ;)
 

Cspeete

Member
Det ryktas att du fortfarande var inaktiv om du inte såg att någon hade ställt enheter hos dig^^ Det är väl det första man gör innan man duckar? Kollar så ingen ställt enheter i sin stad?
smiley_emoticons_baby_taptap.gif


Det ryktas vidare att jag är mycket söt, och det är bra att du insett det
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser3425

Guest
Ryktas att tjafsen på detta forum är sig likt, samma läsning som när jag senast skrev i det
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser3629

Guest
Ryktas att det är ju charmen i forumet, allt vev mellan spelarna
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser3425

Guest
Ryktas om att det var ju runt 5 stycken som var "pre" i den ni pratar om så?
smiley_emoticons_winken4.gif
 
Topp