Det ryktas...

DeletedUser3750

Guest
Visste att du var en treåring fast i en 20 årings kropp ryktas det
 

jacoblilje

Active Member
Vet inte varför du kan lipa när det e du som ska lägga spydiga kommentarer till att börja med
smiley_emoticons_hust.gif
(ryktas det)
 

jacoblilje

Active Member
Tror du någon vettig spelare från G Pro bryr sig ett dug om din kritik lilla nasto :(, isåfall får jag poppa din lilla bubbla och säga att det inte är hur läget är ;) (ryktas det)
 

DeletedUser3750

Guest
Ni fånar ju er bara, såklart att ert forum är tomt då. Tillskillnad ifrån dig så gick han inte med i en riktig allians med riktigt forum som inte fåna sig som er ryktas det
 

jacoblilje

Active Member
Allt ni gör är ju perfekt, och allt någon annan gör e ju ren pest enligt dig ryktas det, väx upp och sluta lägga dig i andras affärer så lever du ett lyckligare liv
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser3750

Guest
Man måste ju dra snorungar som dig i öronen för att ni ska fatta att det ni gör är fel? Mitt liv är perfekt och du har rätt skulle lätt kunnat vara lyckligare än vad jag redan är om jag sket i dig ryktas det
 

DeletedUser3699

Guest
Ryktas att det är lite otrevlig ton i forumet, ryktas vidare att det har varit bra fart på mig under dagen och om någon har tagit illa upp och anser att denne har blivit orättvist behandlad så ber jag om ursäkt och hänvisar till min inkorg i spelet.

Ha en fortsatt trevlig kväll och natt, vi kör vidare imorgon. :)
 

DeletedUser3750

Guest
Kvittar om du är äldre eller ej du är fortfarande en snorunge i de flestas ögon efter allt skit du har lyckats åstadkomma ryktas det
 

DeletedUser3746

Guest
Ryktas att vi borde koncentrera oss på spelet och köra seriöst, sluta allt trams och kriga lite. Lämna allyn för kp må va en sak men resten är bara löjligt oavsett vem som gör det.

Trevlig lördagskväll nu på er allihop
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 
Topp