Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3483

Guest
Har iofs aldrig antytt att någon var dålig, i mitt pm till dig skrev jag bara att det var gratis kp, vilket det ju var, inte något om att någon var dålig
 

DeletedUser3681

Guest
Har iofs aldrig antytt att någon var dålig, i mitt pm till dig skrev jag bara att det var gratis kp, vilket det ju var, inte något om att någon var dålig

Ryktas att om man skriver gratis kp etc och länkar 2 ks anfall brukar de antyda att man anser sig själv vara bättre än dem men som sagt vi behöver inte gå in på den konversationen ^^ Tycker inte man ska hänga ut spelare bara som inte är aktiva i denna tråd och kör dess propaganda spel =)
 

DeletedUser3483

Guest
alright, var inte det jag menade, men absolut. kan hålla med dig om att man inte ska hänga ut folk, sorry
 

DeletedUser3689

Guest
Förlåt om jag förstör det :( nej men jag förstår och svarade istället med lite roligt rykte i samband ^^ sen får andra skriva hetsiga rykten men jag tycker jag kan hålla en rolig nivå denna gång ^^

Helt rätt, är en bra ide.
Det ryktas att Saltwater är en bra spelare och är inte alls arg hela tiden! :)
Det ryktas att BosnjaK verkar snäll även om jag inte vart inbjuden till grillfesten :(
 

Knaz

Active Member
Ryktas att vi måste få med den tredje största alliansen också. Vi börjar med den här bilden som visar på deras goda kommunikation. Att sänka alliansens egna ks måste vara roligt :)

52ec6bb70b.png
 

DeletedUser3689

Guest
PS: håller helt med att man ska utnyttja sina buffar till fullo, lärde mig något nytt att man kan blanda 2 buffar från eventet(glömt vad de heter men extra i bs) i samma anfall som jag aldrig gjort. Så jag lär mig med konstant saker som kanske är självklara för alla andra :(

Ja, visste inte heller det. Verkar nästan lite op, ryktas det.
 

DeletedUser3565

Guest
Ryktas att jag testade den mumsiga lussekorven idag med ketchup på vilket är självfallet att ha på en körv
 

DeletedUser3681

Guest
alright, var inte det jag menade, men absolut. kan hålla med dig om att man inte ska hänga ut folk, sorry

Ryktas att det är ingen fara =) Tycker det är kul att folk provocerar så fortsätt med det men kör då alliansnivå eller försök undvik spelares namn(måste jag med tänka på) som inte är med på denna bit då vi som skriver här väljer lite att ge oss in i denna lek.

Ryktas att Castro annars har skaffat sig en kp stad som vi måste göra något åt ;)
 

DeletedUser3565

Guest
Hahha nej var bara senap och ketchup att välja mellan ryktas det
 

DeletedUser3565

Guest
Iora (Dora) kan nog följa skattkartan och fixa lite guld åt dig ryktas det
 

DeletedUser3565

Guest
Ryktas att Maxi blev av med lite flyg nu på kvällskvisten
 

DeletedUser3689

Guest
Ryktas att detta var jag för några minuter sedan:
MmMiGcXB_400x400.jpeg


Ryktas att TNW ska lägga upp detta i alliansforumet:
"Grepolis.se har vanligtvis nattbonus kl 22-08. Nattbonusen är ett skydd för spelare som innebär att försvarande städer under natten får 100% extra försvarsbonus. Det är möjligt att olika världar har olika inställningar för nattbonusen, så i vissa världar finns ingen nattbonus alls medan i andra världar ges bonusen vid andra klockslag."
 

DeletedUser3681

Guest
hahaha ryktas att jag blev grundlurad av mängden :D mina enheter slogs verkligen i blindo i mörkret ^^
 

DeletedUser3689

Guest
hahaha ryktas att jag blev grundlurad av mängden :D mina enheter slogs verkligen i blindo i mörkret ^^
Hahaha :D
Ryktas att TNW får gärna fortsätta med sina kp gåvor! Vi tackar och bugar!
Är inte varje dag man dödar:
42 harpyor
32 matisar
ca 200 ryttare
ca 400 slung
Till priset av några hundra md :)
 
Topp