Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att Doc inte ska vara den som kritiserar andras kunskaper inom svenskan etc :p Känns som om jag har haft väldigt många tillfällen att göra det men låtit bli =) Sen angående din tes är den felaktig ställd och inte alls accepterad utav den akademiska världen som ett mindre accepterat ord =) Men som sagt han har nog fått i sig några för många getingar nu ^^

Som sagt så hälsar vi Doc och resten av stickan välkommen åter igen då de lämnar alltid alla slagfält med svansen mellan benen ;)
 

DeletedUser3691

Guest
Det ryktas att Torzman har haft för långt speluppehåll och känner knappt igen några här :)
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att jag njuter av det här forumet, hoppas ni håller samma höga nivå flera månader framöver!
smiley_emoticons_saufen.gif


När jag är sugen på att tjafsa så hoppar jag in, men just nu är jag en vanlig observatör av pesten i forumet
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktas att jag undrar hur doc kan klaga på vår laganda när han inte är med i alliansen och aldrig varit det. Som medlem kan jag ju berätta att vår laganda är rätt suverän ;) Och att någon är villig att offra sina bs först så att det inte tar lika hårt på resten är bara en bekräftelse på det, men det tycks du ju inte förstå :) Men sen kanske dom här påståendena grundar sig på att ni tydligen inte lyckas ta en stad, förstår att man blir lite bitter av det
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att du kanske gör bättre jobb än din företrädare :) (Inte riktat mot dig så att du inte tar det fel)

Ey hey ey... Det ryktas att det säkert är sant men så dålig var vi inte? :p Tyckte vi rekryterade hyfsat men klart vi behöver förbättring ^^
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att frillieboy äntligen har lärt sig att dra tillbaka stöd från fienden, lite extra hjälp behövdes för att klura ut det:
bNR6TXE.png


Men trots att frillie drog hem stödet tillslut, har det visat sig att hans allians inte tycker att det var tillräckligt snabbt. Det gick ett snack om att man inte var nöjd med ledningen, syrus ryktades leda rebellerna, men jag vågade inte tro på det...

21:59:51 var det ett faktum - ingen kunde tro att var var sant. Hans alliansvänner hade efter mycket svett och blod fört in ett koloniskepp hos fienden, men på grund av det stora missnöjet valde han att skicka iväg sina starkaste brandskepp för att dräpa det revolutionerade folket som hade intaget staden Tenala.

Vi står alla här helt tagna av den chockerande händelsen. Hur gick detta till? Att Bappe är den som skall få ta all stryk är inte rättvist, förändringar behövs! Ledningen bör stå till svars för det här som inträffade!

BK
 

DeletedUser3689

Guest
Vill trigga igång forumet lite nu, ryktas det.

Det ryktas att en vis man sa en gång efter en seger:
"Det ryktas att det blev lite kp i alla fall"
Jag använder mig av det citatet nu igen, tyckte det passa, eller hur TNW?
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Det ryktas att pegas är den bästa anfallsenheten, i alla fall enligt 1an på servern, han måste ju ju veta det, eller?
smiley_emoticons_confusednew.gif

Guld kan köpa mycket i detta spelet, synd att skicklighet inte är med på listan, ryktas det.

Grilla på ni, jag hämtar BBQ såsen så länge ;)
 

DeletedUser3689

Guest
Det ryktas att du inte behöver hämta BBQ-såsen, du är ändå inte inbjuden.
Fan vad tråkigt, får väl grilla ensam då ryktas det.

Blir det ens någon grillfest? Ni kanske har slut på kol? Låg den på era birems? Ajdå, det var synd, ryktas det ;)
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att det blev lite kp =) Sen ryktas det att man undrar varför folk använder sin gula SS redan nu? :p känns väl lite desperat och inte så mkt is i magen? :p Nej inget emot de som gjorde det =)

Sen ja ni tog ut cirka 3800 birem vilket är värt 34 k bondeplaster medans vi i samband tog ut lite över 3200 av era bs som är värt 32 k bondeplatser =) Gratulerar er för de fina siffrorna och hoppas ni har buffar kvar till framtiden för liknande resultat =)

PS: det som ryktas över hela havet efter denna afton att det är trä brist i de 3 stora allianserna på världen, ifall det finns entreprenörer bland oss som är säljare av trä bör ni utnyttja denna bit ^^
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att ni inte fick alla kp för våra bs ;)

Ryktas att det är så på alla världar att folk snor kp ^^ Men oavsett kp etc så kommer ni behöva bygga upp 32 k bondeplatser och vi cirka 34 k bondeplatser =) Har lixom inte brist på kp då jag har mina farms ute på haven och ni vet vilka ni är ^^
 

DeletedUser3483

Guest
Jorå visst vet vi att ni farmar, ryktas dock att ni använder deffenheter för att anfalla när ni ska göra det. bara för att den flyger ska den inte anfalla, Sercades ;)
 

DeletedUser3689

Guest
Använde personligen inte gul ss så har inget att säga gällande det.

De flesta som använde bs buffar var ca 300 nukes, och jättemycket mer value får du inte av dom med tanke på att de bara gäller en stad. Förutsatt att man inte guldar upp bs igen under den tiden då buffen gäller, det gör ju inte alla, även om det kan vara en självklarhet för många :)

Är hyfsat ok trade då ni hade 3,5k+ bir i staden och man kan ju inte skicka alla bs i ett anfall.
Men det ryktas att jag försöker mest bara få igång lite action här salt ;)

Tänker kasta lite sten på alliansen också, nu när du är här castor.
Castor och bågen, jäkla bridgespelare, 16 bast och redan pensionärer ;) Det är texas holdem som gäller!

Ryktas det.
 

DeletedUser3681

Guest
Jorå visst vet vi att ni farmar, ryktas dock att ni använder deffenheter för att anfalla när ni ska göra det. bara för att den flyger ska den inte anfalla, Sercades ;)

Ryktas att på allians nivå tycker jag inte ni ska kasta sten i glashus ;) Finns saker och spelare i era led jag med kan hänga ut etc då jag har en del rapporter och pm från spelare ni kört emot vad ni krigar med ^^

Ryktas att du en gång skickade pm till mig angående att du fick gratis kp av din nuvarande allians och antydde att de var dåliga, tror en del av dem du tryckte på var/är ledare med ;)
 

DeletedUser3681

Guest
Men det ryktas att jag försöker mest bara få igång lite action här salt ;)

Ryktas det.

Förlåt om jag förstör det :( nej men jag förstår och svarade istället med lite roligt rykte i samband ^^ sen får andra skriva hetsiga rykten men jag tycker jag kan hålla en rolig nivå denna gång ^^

PS: håller helt med att man ska utnyttja sina buffar till fullo, lärde mig något nytt att man kan blanda 2 buffar från eventet(glömt vad de heter men extra i bs) i samma anfall som jag aldrig gjort. Så jag lär mig med konstant saker som kanske är självklara för alla andra :(
 
Topp