Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att jag stod för 500 bondeplatser av denna sorgedag för mina enheter. Tur att alla triumftåg från tidigare idag kan väcka glädje och kompensera mina förluster :D
 

DeletedUser3694

Guest
Rycktas att detta är mitt första besök till forumet som medlem, ryktas att om man ger sin in i leken får man leken tåla.. rycktas att jag ej bryr mig
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3689

Guest
Rycktas att detta är mitt första besök till forumet som medlem, ryktas att om man ger sin in i leken får man leken tåla.. rycktas att jag ej bryr mig
Ryktas att du ska känna dig välkommen
smiley_emoticons_winken4.gif
 

Angouleme

Member
Ryktas att 1 stad är en förlust i singular ;) Sen ryktas det att det är svårt att stå emot den största alliansen ensam när de kör på natt-ks och ens egna allians består av inaktiva spelare :rolleyes:
 

DeletedUser3689

Guest
Ryktas att en backsnipe behöver man inte en bra allians för, och när du döper din stad till backsnipe kanske man ska kunna sånt eller? Eller var det bara tur första gången eller? ;) För den andra gången kom det några bir som anfall ca 5 sekunder sent, ryktas att det är bättre att ha sådana som stöd, men vad vet jag. Ryktas att det bara var jag och nasto, samt att du inte alls var ensam, ni var väl cirka 100 pers i era förbund? Ryktas att jag fick väl runt 70 bs anfall sist jag belägrade din stad, svår att göra det med en inaktiv allians ;) Nattks spelade ju ingen roll för du var ju vaken i vilket fall, ryktas det.
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att Inno kunde inte vänta med att släppa ännu en till värld under detta år... att jubla över att en ny värld kommer så tätt intill är inget man stöttar trots de snabba inställningarna.

Samt de är ännu en värld med moral...blä! Varför stötta de små spelarna hela tiden :p
 

DeletedUser3356

Guest
Ryktas att Inno kunde inte vänta med att släppa ännu en till värld under detta år... att jubla över att en ny värld kommer så tätt intill är inget man stöttar trots de snabba inställningarna.

Samt de är ännu en värld med moral...blä! Varför stötta de små spelarna hela tiden :p

ryktas att man kan inte göra annat än att hålla med
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att moral är nästan obligatorisk i Grepolis. Dels att hålla kvar mindre allianser och spelare med färre städer. Inno har ju målsättningar att mjölka ut riksdaler från oss mot guld i utbyte.

Ryktas att jag bryr mig inte så mycket om moralen, utan höga speed är det rätt sällsynt här i Grepo. Korinth är visserligen snabb server, men förvånansvärt inte så många namnstarka spelare där.
 

nogold

Active Member
Ryktas att jag bryr mig inte så mycket om moralen, utan höga speed är det rätt sällsynt här i Grepo. Korinth är visserligen snabb server, men förvånansvärt inte så många namnstarka spelare där.

Det skulle ju kunna bero på att många av de sk namnstarka spelarna bara har sina namn och gamla meriter men saknar uthålligheten att spela en server till slutet ryktas det :rolleyes:
 

Knaz

Active Member
Ryktas att moral är nästan obligatorisk i Grepolis. Dels att hålla kvar mindre allianser och spelare med färre städer. Inno har ju målsättningar att mjölka ut riksdaler från oss mot guld i utbyte.

Ryktas att jag bryr mig inte så mycket om moralen, utan höga speed är det rätt sällsynt här i Grepo. Korinth är visserligen snabb server, men förvånansvärt inte så många namnstarka spelare där.

Ryktas att handy och GN ändå åker på stordäng till den grad att de predeffar så att det inte finns deff för att hålla en belägring
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att korinth har en hel del duktiga spelare där? Vet att en hel del "namnstarka" spelare har spelat på den servern men medtanke på hur inno släpper världar så kan jag förstå att folk sprider ut sig.

Sen att hålla ut till slutet är ingen konst men när en server tappar glöd och aktivitet pga att nya världar konstant dyker upp förstår jag att folk slutar för att söka sig till mer action på de nya istället. För att sitta emot slutet med flera 100 städer så försvinner lite känslan och då handlar det inte om skills på samma sätt som jag vet är något många dras till. Vet en del utav de bättre på se. i historien som aldrig vunnit en värld och andra som ej är lika skickliga som vann världar.

Men vem är jag att tala för alla riktas det om ^
 

docprometheus

Active Member
Det skulle ju kunna bero på att många av de sk namnstarka spelarna bara har sina namn och gamla meriter men saknar uthålligheten att spela en server till slutet ryktas det :rolleyes:

Ryktas att jag håller med dig i dessa punkter. Att man kliar på huvudet när dessa meriterande väljer överge en snabb server och senare dyka upp i en långsammare server.

----------------------------------------------------
Till Övriga

Ja människor har alltid val i sitt liv. Men någon gång måste vi grepo-spelare vidta handlingar än att tillåta Inno "kör over" dessa önskemål som kommer från oss.

Alltså när en snabb server (moral fritt) dyker upp, stannar man antagligen kvar i servern och inte bli frestande varje gång Inno släpper en långsam server med moralen påslagen och gnälla i efterhand :rolleyes:

Inno har oss i deras fångenskap helt enkelt. Vi kan frigöra genom att visa handlingar eller stanna kvar i fångenskap.
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att doc har lagt sig i SL och verkar vänta på nästa server, så varför är han så mycket mer ärorik än dessa namnkunniga spelare som väljer en långsam server framför en snabb? :p

Eller de kanske kan bero på att han sprang iväg och internerövra sig när jag kom och hälsa på honom på en ö han låg på, dock enbart ett rykte :D
 
Topp