Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

docprometheus

Active Member
Ryktas bla bla.

Intellekt och intelligent bla bla. Tydligen glömmer du fort att det finns många olika rang av medvetande och "intelligens" Klart är du intelligent ;)

Jag har inte svårigheter med att samtala med människor i olika medvetande då alla är intressant av olika rang. Vi människor är unika varelser här på Jorden bland ofantliga universum.
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att det är helt okej för mig att du samtalar med vilka som helst på din fritid, ifall du blir lycklig av det och känner dig allmänt intresserad av att lära känna människor kan jag tipsa att åka till söder i Stockholm där det finns en hel del barer med olika sorters karaktärer =)

Jag däremot träffar dem under arbetstimmarna och sen under min fritid vill jag hellre träffa stimulerande individer. Hade jag varit intresserad att lyssna på trams hade jag stannat kvar under arbetstimmarna med dem ^^
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att jag återigen får tacka för mig och är tacksam att jag lyckades fånga en del av dina tankar och syn på saken kring lagandan och är nöjd med att experimentera lite med dig kring dina tankar.

Jag önskar dig en gott lycka och tipsar dig en gång till "tänk på lagandan" :)
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att vi alla tackar för ditt besök här och hoppas vi får se dig igen men med kanske lite mer stimulerande rykten med en gnutta kunskap i sig angående spelet ^^

Tipsar själv om att fråga de erfarna i din alliansen vad som gick snett i dina rykten så kommer de förklara det för dig hoppas jag. Annars finns jag på pm in-game eller så hänvisar jag till Knaz =)
 

DeletedUser3691

Guest
Det ryktas att Torzman har börjat spela igen efter ett långt uppehåll,
 

DeletedUser3690

Guest
Att zeesard och merideus inte spelar schyst spel. dem använder bugg för att rädda deras städer som är under Belägring eftersom dem inte har MO för att bryta den
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser3690

Guest
och får även hjälp av supporten att behålla dem tills vi tar dem igen
 

DeletedUser3690

Guest
du läser så det spelar ingen roll om det är rätt server....vill att alla ska läsa detta
 

DeletedUser3356

Guest
ryktas det att sticky är på kort besök saltkråkan???

den som hade vart på absolut kortast besök hade varit TWN utan guldknappen..tydligen den enda anledningen till att ni finns kvar....vet inte om det ska tolkas som kunskap i spelet.
ryktas att jag självklart tar mina alliansmedlemmar i försvar i detta forum....därav piken saltwater...vi vet ju trots allt att det är sant...
5G hittar inte rätt forum att skriva i och tycker samtidigt att med alla stålar saltwater och co trycker in i GP så borde inno ha råd med de bästa programmerare som cybervärlden har att erbjuda
smiley_emoticons_grepolove.gif
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att Frille bröstar upp sig igen ^^

Saken är den att med spelare som frille kommer man inte så långt i argumentationerna med. Han ger sig in i fajterna men kort inpå har han slut på argument och ord och flyr med svansen mellan benen igen ^^ Tycker det är rätt intressant att just du klagar på guld när du själv guldar :D tror du gjorde av med liknande summa som mig men skillnaden var att jag fördelade mina råvaror bättre plus buffar för att få ut bs att sänka dina stackars båtar.

Sen inte för att verka arrogant men TNW finns kvar då spelare finns där för att spela. Att jag och ett fåtal guldar är inte konstigt då de flesta servrar har några av oss med pengar =) Dock kan jag nog påstå att jag troligtvis har mer kunskap och skicklighet än guldet, dock vet jag att spelare som inte når upp till den nivån brukar klaga på det.

Känns larvigt med att folk klagar på guld. Du sitter och hyllar Sensei och co som en gud och då borde du veta att han är värre än mig med pengapåsen ;) Så igen verkar Stickan vara en plats för griniga gossar som stuckit sig på träflisorna av sina birem som sjönk nyss ^^

PS: Sen angående "Besök" argumentet var det inte riktat emot stickan utan en spelare =) Er allians tror jag inte alls på kommer hålla när den får motstånd men ni får väl motbevisa det bara sen ^^
Så sluta förvräng orden och försök hålla dig till vad som sagts.
 

docprometheus

Active Member
Det ryktas att vi vet hur vi ska locka fram Jamson hit till forumet och köra med omvänd psykologi (som går oftast inte bra då aggressioner kommer före sunt förnuft). Det räcker fint att trampa på en öm tå så vips är han här. Man börjar verkligen undra om han verkligen lever här i forumet i fjärde dimension? Snarare har tentakler överallt? :D

Ryktas att jag ser fram emot se dig skicka flera bs i omgångar från samma stad.

Här måste det verkligen avnjutas en kall Löwenbräu till.
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att Doc är välkommen tillbaka till forumet =)

Men tyvärr fortsätter han med konstiga rykten och osammanhängande påståenden ^^

Kanske för mycket öl för sitt eget bästa? Man vet aldrig vilka som är lättviktare ;)
 

docprometheus

Active Member
Japp där är du lilla Jamsse snabbt tillbaka ryktas det. Snabbare än blixten ryktas det ännu en gång till.

Skål för de allra och bästa dryck någonsin funnits här i jorden. Huruvida jag är en lättviktare eller tungviktare är det en komplicerade utgångspunkt då de flesta verkar ha åsikter kring lättviktare och tungviktare :D
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att jag som sagt är bosatt i denna tråd ^^ Förstår inte ens det relevanta med det men ja det får nog enbart doc svara på :p

haha nu snackar killen goja igen men är nog pga för mycket av "den bästa dryg någonsin funnits här i jorden" ^^ Ja de som säger att det inte finns en tydlig gräns brukar själva vara åt det lättare hållet ;)
 

docprometheus

Active Member
Ryktas när någon kör med "haha" brukar ordförrådet börja ta slut ;)

Äsch nu har jag fått mig gott med skratt, vi ses på slagfältet istället. Viel Glück!
 
Topp