Det ryktas...

Geggan

Active Member
ryktas om att jag trots massanfall lyckas sänka era ks, för er, gäller de att tajma sekunder!
 

DeletedUser2483

Guest
ryktas om att jag trots massanfall lyckas sänka era ks, för er, gäller de att tajma sekunder!

Ryktas att de flesta "stora spelarna" inte kan tajma eller utföra någon sorts nytänk i sitt spelande som avgör ifall man får staden eller ej :)
Ryktas att folk har insett att med guld kan de dölja sina brister och växa i snabbhet på alla ranker snabbt ^^
 

DeletedUser2563

Guest
Ryktas att de flesta "stora spelarna" inte kan tajma eller utföra någon sorts nytänk i sitt spelande som avgör ifall man får staden eller ej :)
Ryktas att folk har insett att med guld kan de dölja sina brister och växa i snabbhet på alla ranker snabbt ^^

du kunde inte förklara geggis bättre än så :D

ryktas även att geggan förlorat mer städer än vad han sniper för övrigt haaha
 

DeletedUser2483

Guest
du kunde inte förklara geggis bättre än så :D

ryktas även att geggan förlorat mer städer än vad han sniper för övrigt haaha

Ryktas att angående spelet kan jag inte säga så mkt då det inte kommer upp på statsen vad som händer in-game.
Dock vet jag av egna erfarenheter att Geggan är en utav de bästa på grepolis.se på att just tajma. Har då sett de flesta in action och tagit städer med av många stora namn(samt förlorat).
 

Knaz

Active Member
Ryktas att de flesta "stora spelarna" inte kan tajma eller utföra någon sorts nytänk i sitt spelande som avgör ifall man får staden eller ej :)
Ryktas att folk har insett att med guld kan de dölja sina brister och växa i snabbhet på alla ranker snabbt ^^

Ryktas att det är alldeles för många som lever på sitt guld.

Verkar även som att många tror att agony är bättre än vad dom är. Men när lilla jag kan försvara mig mot dom helt själv är det illa. Det är ju dock inte ett rykte utan fakta.
 

Geggan

Active Member
hahha ryktas om att jag inte behöver försvara mig själv, utan att folk gör de åt mig :)
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser277

Guest
Ryktas att pampers och libero e väldigt bra när man e blödig ;)
 

DeletedUser3465

Guest
ryktas att du borde säga åt dom att försvara bättre så som du förlorar städer :(
 

DeletedUser

Guest
Det finns olika rykten, som beryktas med att man faktiskt behöver se över sina rykten.
Rykternas är och förblir obesvarade, eftersom dom är som sagt.. rykten.

Men när rykten kommer så pass nära verklighet börjar det bli hysteriskt roligt.
När bröderna inte längre behöver försvara sig själva, men ändå förlorar städer i raskt tempo, så börjar man undra
om det verkligen var en bra övervägande sak att göra eller om man själv ger sig dumstruten som uttalar sig.

Det ryktas också att motståndet AGONY stöter på, är att det inte finns stadsplatser åt alla städer som bara väntar på sina rättmätiga ägare.

I övrigt så ryktas det att det är valborg, och fira med måtta!
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att ni får ta och ge er... Jag är inte van med att höra Geggan prata så mycket. Brukar mest vara jag som pratar med mig själv, haha. Men nu hör jag hur han sänker KS efter KS utan att ens lyfta på fingret.. börjar nästan bli tjatigt.
 

Knaz

Active Member
Ryktas att jag undrat vad du menar med att bröderna förlorar städer i rask takt? Jag har inte förlorar någon till fienden på psi trots att jag blivit terrad med massa anfall hela dagarna ibland. Även nätter ska tilläggas.

Ryktas även om att jag lägger ner psi pga att jag har ett liv utanför grepo också, som många andra i agony inte verkar ha.
 

DeletedUser3251

Guest
Ryktas att dom flesta i agony har ett liv utan för grepo om du/ni inte visste om de ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3392

Guest
Ryktas att jag undrat vad du menar med att bröderna förlorar städer i rask takt? Jag har inte förlorar någon till fienden på psi trots att jag blivit terrad med massa anfall hela dagarna ibland. Även nätter ska tilläggas.

Ryktas även om att jag lägger ner psi pga att jag har ett liv utanför grepo också, som många andra i agony inte verkar ha.

Ryktas att det är tråkigt att se dig lämna Knaz, jag får väl nöja mig med ditt sällskap på Tau, hoppas se dig tillbaka snart. =)

Sen ryktas det vidare att man inte ska dra alla över en kam, lilla inaktiva jag ger sällskap i Agony men ändå har jag ett liv
smiley_emoticons_irre4.gif
.
 

DeletedUser

Guest
Tillåt mig tvivla. Har man ett liv utanför sitter man inte och anfaller 09-03 t.ex.

Det ryktas att detta är ett strategispel? Det ryktas också att det går att anfalla alla klockans timmar.
Passar det inte Knaz med familj, kanske man ska testa ett annat strategispel ?

Från dag 1, har vi sagt att vi sak vinna servern.

Det ryktas att Agony är nummer 1, även på denna server
smiley_emoticons_freu-dance.gif


smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser277

Guest
Ryktas även att man spökar istället för ge sina städer till sina ally vänner :p
 

Knaz

Active Member
Givetvis går det att anfalla dygnet runt om man vill det, men de visar ju på att man inte har något liv utanför.

Ryktas dock att det är en annan anledning till varför jag lägger ner psi, att jag är trött på alla idioter som finns på de svenska världarna. Majoriteten verkar ha genomgått en lobotomiundersökning tyvärr.
 

DeletedUser277

Guest
Givetvis går det att anfalla dygnet runt om man vill det, men de visar ju på att man inte har något liv utanför.

Ryktas dock att det är en annan anledning till varför jag lägger ner psi, att jag är trött på alla idioter som finns på de svenska världarna. Majoriteten verkar ha genomgått en lobotomiundersökning tyvärr.

Ryktas att kanske jag kan få städerna?
 

DeletedUser2483

Guest
Det ryktas att detta är ett strategispel? Det ryktas också att det går att anfalla alla klockans timmar.
Passar det inte Knaz med familj, kanske man ska testa ett annat strategispel ?

Från dag 1, har vi sagt att vi sak vinna servern.

Det ryktas att Agony är nummer 1, även på denna server
smiley_emoticons_freu-dance.gif


smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif

Ryktas att spelare i Agony kastar sten i glashus nu ^^ Era egna storspelare har jag fått på servrar att gnälla över att de blev anfallna för mycket och i det senaste fallet så gav samma spelare bort kontot efter att han skickat ett par otrevliga pm till mig då han inte orkade med mera(jag farmare enbart honom på råvaror) :) Denna spelare refererar ni till den bästa på se. servern men har jag inte helt fel så blev han ägd av Geggan på tau?

Sedan till Grinders rykte så existerar samma moralkod i Agony att man hellre spökar sig än ger sina städer. Samma spelare men olika världar dock inom kortvarsel.

Ryktas sen att om man måste tigga om städer så kanske man med borde överväga ett annat spel med ^^
 
Topp