Det ryktas...

DeletedUser3392

Guest
Ryktas att ingen är förvånad över detta berra
smiley_emoticons_daumendreh2.gif

Ryktas att jag får nog erkänna att jag ska komma tillbaka starkare än någonsin...
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser1713

Guest
Ryktas att man fick förfrågan att börja här, men fick reda på som vanligt på svenska servrar så går allianser ihop och krigar mot en allians för att folk inte står på sig istället. Får väl se om man dyker upp.
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser3465

Guest
Ryktas att trots det var 6 allianser mot en så lyckades dom inte ta en stad av Agony :cool:
 

DeletedUser1290

Guest
Det ryktas att jag tackar för komplimangen när både The Pheonix och Morax Of Hell måste lägga sig i det lilla jämbördiga krig den lilla alliansen på 4 spelare har med en annan liten allians. Ni måste ha stor respekt för mig :D
http://puu.sh/oqPM7/8fa862b367.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

Geggan

Active Member
Det ryktas att jag tackar för komplimangen när både The Pheonix och Morax Of Hell måste lägga sig i det lilla jämbördiga krig den lilla alliansen på 4 spelare har med en annan liten allians. Ni måste ha stor respekt för mig :D
http://puu.sh/oqPM7/8fa862b367.jpg

Ryktas om att jag mycket gärna hjälper dig om dom lägger sig i, lägger dom sig i, kan jag lägga mig i.

behöver du hjälp med deff eller off, så vet du vart jag finns maran!
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser1290

Guest
Hörde ett rykte på stan att The Pheonix är glada för att det kommer så många små allianser och spelare. Annars skulle de ha svårt att hitta nån de vågar anfalla.
Med i det ryktet var att de blivit lite tuffare idag än i går. De kunde anfalla utan stöd från nån annan allians ....
 

Geggan

Active Member
ryktas om att backstabber sensei visar sitt riktiga jag igen!

Ryktas om att det är en spelare jag aldrig kommer spela med igen :)
 

DeletedUser3251

Guest
Ryktas att är man inte med oss, är man emot oss! du valde själv att lämna ryktas de om.;)

Kallar du Sensei backstabber, ryktas att du bör tänka om på va du själv är!:eek:
 

DeletedUser2563

Guest
ryktas om att backstabber sensei visar sitt riktiga jag igen!

Ryktas om att det är en spelare jag aldrig kommer spela med igen :)
När blev man backstabber för att man tar fiende städer?. Ryktas även att vi vill inte köra med dig häller så dt är ömsesidigt :) och den ända backstabber här är du ;)

Ryktas även att vi snart får se massa spökstäder :D
 

Geggan

Active Member
När blev man backstabber för att man tar fiende städer?. Ryktas även att vi vill inte köra med dig häller så dt är ömsesidigt :) och den ända backstabber här är du ;)

Ryktas även att vi snart får se massa spökstäder :D

ryktas om att du blev helt sne i bollen efter att du startat igen. vart tog den trevliga ruby vägen??
smiley_emoticons_irre.gif


smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser277

Guest
Ryktas att nån tog åt sig :D
 
Senast redigerad av en moderator:

Havheksen

Member
ryktas om att backstabber sensei visar sitt riktiga jag igen!

Ryktas om att det är en spelare jag aldrig kommer spela med igen :)

Det ryktas - og det er faktisk slet ikke et rygte, men sandheden - at Sensei er blandt de allerbedste spillere, jeg har spillet med - og blandt de allermest ordentlige personer samtidigt - men jeg kan sagtens forstå, at du er ærgerlig over ikke at være på samme hold som ham - men det var vist dit eget valg.

smiley_emoticons_hexefliegend.gif
 
Topp