Det ryktas...

DeletedUser3049

Guest
Ryktas att det hotas vilt av en viss Fluffig Brigad.
Ryktas även att det är synd att man inte kan ta att ett ks brinner upp. :)
 

Knaz

Active Member
Ryktas att det hotas vilt av en viss Fluffig Brigad.
Ryktas även att det är synd att man inte kan ta att ett ks brinner upp. :)

Ryktas om att du ska skilja på att en person hotar och att hela alliansen hotar. Du är välkommen att skriva till mig vem som hotar så jag får veta.
 

DeletedUser2563

Guest
Ryktas om att du ska skilja på att en person hotar och att hela alliansen hotar. Du är välkommen att skriva till mig vem som hotar så jag får veta.

ryktas att du bör notera att han skrev en fluffig o inte alla ;)
 

DeletedUser3049

Guest
Ryktas om att han skrev "av en viss fluffig brigad"

Och de tolkar jag som hela alliansen. Annars hade han kunnat skriva medlem ur fluffig brigad.

Ryktas att om det var så du tolkade det så ber jag om ursäkt.
Menade självklart att en viss medlem ur Brigaden skickar hotmelj efter ett misslyckande. :)
 

Geggan

Active Member
Ryktas om att The pheonix har förbund med de flesta?
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att för mig gör det detsamma.
Han får hota bäst han vill, men pinsam som få är han när han gör det.
:)

Ryktas att jag tycker du bör tänka till en gång extra här. Ryktas att ingen form av hot borde vara acceptabelt.

Ryktas att det på .se dock blivit ganska vanligt med överdrivet hårda ord, "hot" etc. Och om de som spelar .se vill slippa sånt skit som enbart är spelförstörande och tar bort all glädje med strategispelet så bör alla former av detta i så fall bekämpas på ett eller annat sätt.

Ryktas med andra ord om att jag tycker Eridor bör meddela Knaz vem som babblat för vilt så det inte fortsätter.



Ryktas vidare att jag personligen förmodligen inte kommer spela på .se igen just pga den typ av attityd som börjat infektera servrarna där det tydligen ska vara okej att säga vad som helst... Inte ska det spelas om vinsten längre heller, många verkar istället ta till varje knep som går för att på olika sätt få den på andra sidan att må så dåligt och finna så lite glädje med spelet att den slutar istället. "Hot", direkta påhopp, appterror etc.

Verkar som att många glömmer bort att det bakom varje spelkonto sitter en person, alla kan inte bara skaka av sig hårda ord, för en del tar det mer än för andra. Och kan vi inte skilja på hur vi bemöter folk spelmässigt och personligt så kommer bara fler och fler sluta och i slutändan kanske även grepolis försvinna från .se...
Läser man gamla trådar här på forumet kan man hitta att det från början fanns heder och moral bland de som spelade, man gjorde fortfarande allt för att vinna. Men man spelade för att vinna! Man försökte inte bryta ner psyket på motståndet för att få denne att sluta istället.
 

DeletedUser994

Guest
Det ryktas!

Det ryktas att det blivit en ny ledare i anfalls rankingen!
 

DeletedUser2477

Guest
Så här ska det inte vara, man ska inte behöva må dåligt eller bli mobbad eller kränkt på något sätt. Verkligen tråkigt att höra och förstår fullt ut att på detta sätt man hellre vill sluta att spela.
Självklart vill vi inte att spelare ska utesluta Grepolis utan tvärtom. att det ska vara roligt och schysst som det har varit men har sett nu att klimatet har hårdnat allt för mycket.
Problemet är dessa trasiga männsikor som njuter utav att förstöra för andra och på detta sätt deras enda kanal att må bra, de skulle behöva hjälp istället.
Jag vill nu att ALLA som är utsatta och känner på detta sätt och är utsatta att Ni anmäler detta på supportern ,inte bara på supportsidan utan vid utropstecknet vid meddelandet .
Vissa vet jag redan att de anmäler för att jäklas,MEN det kommer att göras en bedömning på detta vilket är ej möjlig att överklaga.
Det som behövs är ett underlag dvs anmälningar på papper, -ej jag hörde,tror osv...(anmälan hålls anonymt, och NEJ -ni alla som kräver att vi ska säga vem så åter NEJ vi gör inte det).
Ni som är utsatta, blockera personen och ignorera ,då får de inte energi utav er, och försök att inte ta till dig för det är det X mobbaren vill,tillåt han inte få det föda han behöver.
En mobbares föda är se dig ledsen eller bli arg.
Utan föda så svälter han och ta till hjälp era allianskamrater, mass blockera till exempel-frys ut mobbaren-eller tänk ut andra ideer och få stöttning.
Alla måste hjälpas åt att komma till bukt med dessa männsikor,Innogames har ingen magisk trollstav som kan göra alla snälla, men om vi kan bekämpa detta tillsammans är det en gemensam styrka och visa att vi alla inte accepterar detta och att om de vill fortsätta här så åfr de hålla sig till trevlig ton och sunt förnuft och hyfs till slut om de vill spela.


Cassius- tummen upp för din post


PS. gäller även hot pm
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3251

Guest
Ryktas att man får gratulera Fel Tid till första platsen ;)
 

DeletedUser3251

Guest
Ryktas att man fick en ny allians som andra plats Grattis Agony
 

DeletedUser3251

Guest
Andy ryktas att vi ligger på första platsen ;) men de syns inte än :p
 
Topp