Det ryktas...

DeletedUser277

Guest
Ryktas att får jag städerna då de snart blir massa spökisar???
 

Geggan

Active Member
ryktas om att jag ska sluta ge dig gunst, så kanske du inte anfaller mig :)

ryktas om att du bara är ute efter lätta städer, pröva på sim city stället Grinder :)
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas även att man spökar istället för ge sina städer till sina ally vänner :p

Ryktas att det påminner om en spelare från Agony som spökade sig på Tau
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

Knaz

Active Member
Ryktas att med andra ord att du kallar oss andra idioter?

Ryktas att jag inte nämnt några namn. Men tar du åt dig är de inte mitt fel.

Finns de tider man ska anfalla för o ha ett liv utanför grepolis? Ska man anpassa sina anfall efter andras tider eller? Tycker de låter som att du bör byta spel ;) skulle kunna rekommendera sims eller tetris

Ryktas att det inte är se jag sagt. Det är mer grejen att man kan sitta och anfalla en hel dag, köra sent varje natt osv som tyder på att man inte har ett liv utanför grepo. Ryktas att det inte är mitt problem om du har svårt att se den kopplingen.
 

DeletedUser3343

Guest
Syfta du på mig så hör de inte hemma i ryktes tråden på PSI.
Balbolan;![/QUOTE sa:
Det ryktas att det är en stor skillnad med att använda en annan värld som ett exempel än att diskutera om det.
Det ryktas även att du borde ha använt dig av andra ord, eller ha låtit bli att ryktas här!(Detta säger jag enbart för att vara snäll mot dig, alltså inte för att vara elak.. Sedan så tror jag du förstår vad jag menar om du tänker igenom det du skrivit)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3251

Guest
Ryktas att jag bara satt och väntade på att du skulle skriva Zees!
smiley_emoticons_sleep.gif
 

DeletedUser2477

Guest
Ryktas att jag hoppas ni har haft en fin Valborg,för en gång skull var det fint väder
smiley_emoticons_cuinlove.gif
men här inne känns det lite hårda vindar så kanske ni ska förvandla dom till lite busiga brisar istället.
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att jag hoppas ni har haft en fin Valborg,för en gång skull var det fint väder
smiley_emoticons_cuinlove.gif
men här inne känns det lite hårda vindar så kanske ni ska förvandla dom till lite busiga brisar istället.

Ryktas att du glömde ta bort samma quote från Zeesards inlägg som du tog bort från mitt, ryktas att det bara är en trevlig påminnelse^^
 

DeletedUser3343

Guest
Ryktas att jag hoppas ni har haft en fin Valborg,för en gång skull var det fint väder
smiley_emoticons_cuinlove.gif
men här inne känns det lite hårda vindar så kanske ni ska förvandla dom till lite busiga brisar istället.

Det ryktas att det var spöregn där jag firade Valborg... Inte det roligaste kan jag säga :p Nej, nu blev jag nästan lite avundsjuk på dig som hade bra väder ;)
 

DeletedUser3392

Guest
Ryktas att det blev riktigt tråkig stämning här.

Ryktas vidare att Berra bjuder på fika, kanelbullar och kaffe för den som vill ha nu på 1:e maj. Varmt välkommna.

smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser3465

Guest
Ryktas att det var tråkigt att missa allt detta men tänk man hade kanske ett liv utanför GP :O Ryktas vidare att det verkar gå lite åt fel håll här :( lite munhuggning kan vara kul men kan lätt bli lite för mkt, därför PM finns :D
 
Topp