Det ryktas...

DeletedUser3251

Guest
Ryktas att Sleeping Beauty & L'Armata Per Lucrezia ( host host ) inte har så många Bir/Tri!
Ryktas att fler städer kommer att tas!

1. Tips ge inte mig KP för då får jag ännu mer bs städer ryktas de om!

Ryktas att Axelhe har 30 k bir vart var dom ;) ( Just de jag dom står ute och preff-deffar ) Ryktas att dom gör nog säker någon nytta.
 

DeletedUser3251

Guest
Ryktas att jag gillar min allians sjukt mycket, en massa kärlek till mina fina killar
smiley_emoticons_cuinlove.gif
Finns så mycket kärlek hos dina killa där ryktas de om!
 

DeletedUser2601

Guest
Tycker, tycker att vi kan tacka mig för kp festen... Som släppte inte ks "med flit" igen... Ryktas det
smiley_emoticons_hust.gif
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser1742

Guest
Det ryktas att den gamla alliansen Korinth numera har blivit en hyllning från InnoGames.

Bli inte förvånade när det öppnas en ny värld med namnet Agony.
 

DeletedUser2630

Guest
Det ryktas att Korinth har anknytning till Grekland ;) Kan inte säga detsamma för Agony om man inte syftar på känslan för deras ekonomiska situation xD
 

DeletedUser2630

Guest
Det ryktas att något hänt med vår kung
smiley_emoticons_irre4.gif
. -400k på en dag...Någon som vet mer vad som hänt? Mina rykten talar om den värsta ban formen där man inte kan komma in men fortfarande kan bli anfallen...Eller har något personligt hänt honom som hindrar honom från att spela, jag har även fått höra att han inte är kontaktbar...
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser2601

Guest
Ryktas att grattis. Ni kunde bara ta städer av han när han var spärrad men kunde fortfarande bli anfallen!...
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser3481

Guest
Ryktas att vissa spelare tycker att sexuella trakasserier hör till spelet.
Trist kan en annan tycka att vi inte nått längre i dagens samhälle.
 

DeletedUser2861

Guest
Det ryktas att att sexuella trakasserier inte hör hemma i ett spel. Sen undrar jag om den som blev utsatt oxå tyckte det var ett skämt? Jag har i alla fall svårt att se något roligt i det.
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att om att de finns ledare på denna server som håller information om vissa spelare dolt för sin allians för att det inte är bra för deras linje att denna info kommer ut.
Men tycker personligen att spelare/allianser som håller på med detta kan återgå till att spela på sina servrar och låta oss slippa ha den skiten här.
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas att det var ett smaskigt rykte finns inget dolt i vår allians ryktas det så här kan det inte vara :p
 

Legondra

Active Member
Ryktas att den som skickade EN bild skickade en bild på ett inflamerat öga för att försöka få fred i ett dygn, hur sen spelarna får det till en sexig bild vet jag inte? Och när vi en gång ryktar om det här, kan vi ju förklara att ryktet går att spelaren som anmäldes (och spärrades, hosthost jaa även italienare kan bli spärrade) bad om sexiga bilder och gruppsex, hur man tar det som en komplimang har jag svårt att se.
Ryktas även att spelaren var sur för att ryktet hade gått ut om denna spärrning så varför det tas upp i detta forum förstår jag heller inte. Men tydligen är det något sasuka vill göra.

Ryktas också att spelare som skryter med att dom lyckas ta städer av spelare som inte kan logga in inte kan vara jätte duktiga på spelet.

P.S om du inte visste det så är ie inte en spärrning utan en spelare som vill lägga ner servern, antagligen för att vissa spelare inte låter en sova en enda natt i fred m.m men som sagt skryt på ni men vi andra vet sanningen ;)
 
Senast ändrad:

DeletedUser1742

Guest
ENGLISH

Hello I introduce myself
I am a sasuka AGN player (ITALY) .I am here to clarify some aspects written in this forum

point 1 if a female player sends his photos to HIS will, and you answer you're sexy, though very pretty, where is the offense? in sexy Italian, are pretty compliments, then you should preoccuopare who sends his photos,

if there was something offensive, the support would take action

point 2-
We play incorrectly?
ITALIAN PLAYERS BANNED 0

point 3-
And your players?
Balbolan oliver philips all banned

and now?
Dannil 1313

sincere congratulations,

At least before writing false things, look at the facts ,,

we'll hear soon, waiting for other ban (SWEDISH)


****

for the player who said, if it was reported to us, that we are shits, he washed his mouth



SVEDISH

Hej jag presentera mig
Jag är en sasuka AGN spelare (Italien) .Jag är här för att klargöra vissa aspekter skrivna i detta forum

punkt 1 om en kvinnlig spelare skickar sina bilder till hans vilja, och du svarar du sexig, men mycket vacker, där är brottet? i sexiga italienska, är ganska komplimang, så ska du preoccuopare som skickar sina bilder,

om det fanns något kränkande, skulle stödet agera

punkt 2-
Vi spelar felaktigt?
Italienska spelare BANNED 0

punkt 3-
Och dina spelare?
Balbolan oliver philips alla förbjudna

och nu?
Dannil 1313

uppriktiga gratulationer,

Åtminstone innan du skriver falska saker, titta på fakta ,,

Vi hör snart, väntar på andra förbud (SVENSKA)


****

för spelare som sagt, om det rapporterades till oss, att vi är shits, tvättade han munnen

Hello Sir.

i have to correct you in a couple of ways.

way 1, If you wanna end this server, the right way is to tell your teammates that they will IE you.
That happend with Danne. So there is not a banning on going.

What happend with Balbolan is a sad story. He did ( somehow ) get banned for 12 hours for something. And returned back to the game.
The next thing with Balbolan was that he actually was active during the 'Massacre'. In that point we understod that he gav the account away, thats what he did the first time in Mars 2016.
So i did get him banned once again since we believed that he got abused somehow.

And for any other facts, Jolly? Banned? Oh wait.. the rumor says that he just didnt want to get back to Grepolis? is that a banning session or a decision?

The rumor also says something about a good fight that have arrived, The Italian players are really good at this game, for sure. But remember, You did want a IAP with us. We knocked you down.
And never forget that we Swedish players plays FAIR , and after this shit, i would love to see a great fight. ( A fair one, since we haven't had a fair one yet.
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
)

/ Peace EssetOne
 

DeletedUser3403

Guest
Penso che si sta facendo un sacco di confusione

balbolan vietato 3 volte, per sempre, di Korintho ha 3 conto e giocare, philips vietato olive vietate ,, Sono svedese giocatore equo? Non lo so ,,
Vi aspettiamo per il prossimo divieto SVEDESE

jolly assassino non è stato vietato, come detto più volte,
purtroppo la sua nipotina di 52 giorni, Lucrezia, ha cessato di esistere ..

quindi per favore non dire cose false


Saluti

Ryktas att man måste skriva svenska i detta forum, men det kanske bara är ett rykte
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser3403

Guest
Ryktas att den som skickade EN bild skickade en bild på ett inflamerat öga för att försöka få fred i ett dygn, hur sen spelarna får det till en sexig bild vet jag inte? Och när vi en gång ryktar om det här, kan vi ju förklara att ryktet går att spelaren som anmäldes (och spärrades, hosthost jaa även italienare kan bli spärrade) bad om sexiga bilder och gruppsex, hur man tar det som en komplimang har jag svårt att se.
Ryktas även att spelaren var sur för att ryktet hade gått ut om denna spärrning så varför det tas upp i detta forum förstår jag heller inte. Men tydligen är det något sasuka vill göra.

Ryktas också att spelare som skryter med att dom lyckas ta städer av spelare som inte kan logga in inte kan vara jätte duktiga på spelet.

P.S om du inte visste det så är ie inte en spärrning utan en spelare som vill lägga ner servern, antagligen för att vissa spelare inte låter en sova en enda natt i fred m.m men som sagt skryt på ni men vi andra vet sanningen ;)

Ryktas att man kan bli anmäld för vad som helst och bli godtyckligt bannad på Psi. Vissa kommer undan med sexuella trakasserier som är ett brott enligt svensk lag, andra bannas utan att ha brutit mot Innos skrivna regler ryktas det och det ryktet är tyvärr sant.
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas om att hav 0 har blivit invaderats av ny filur vad kan detta innebära för alla invånare i detta havo_O
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas om att efter ett stort krig har jag nu gjort om alla mina städer till deff städer.:oops:
 

DeletedUser2630

Guest
Ryktas att Jag och Darkblue sponsrade dagens underhållning ^^. Grattis till segern även om jag blev mer än glatt betald i kp ^^ 200.000+ kp är aldrig fel :)
 
Topp