Det ryktas...

DeletedUser3392

Guest
Ryktas att jag gillar din nya signatur balb
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 

DeletedUser3465

Guest
Ryktas att balbis borde sluta sova på phi så han inte slutar bakom den sovande andy :*
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


Ryktas även att jag skall allt ta ikapp det jag förlorade i SL, kan ju inte ha en berra framför mig :(
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1827

Guest
Ryktas om att agony huserade om i mina städer i dag;) , lyckades ta två städer även mina små styrkor var ingen match för dem:p , men fick några små kp summor att köra krigståg med :cool:
 

DeletedUser2573

Guest
Ryktas om att agony huserade om i mina städer i dag;) , lyckades ta två städer även mina små styrkor var ingen match för dem:p , men fick några små kp summor att köra krigståg med :cool:

Det ryktas att jag är oerhört tacksam för all KP :) Fast av någon anledning är det alltid när Korvgrillen belägrar det smäller, ska ha det i åtanke nästa gång jag slänger ut mina trupper för slakt! :p
 

DeletedUser3251

Guest
Ryktas att man missade denna KP fest :) Njuter i solen hos svärmor och inte ett enda anfall varken här eller på andra servrar
smiley_emoticons_sleep.gif
 

DeletedUser2477

Guest
Påminne rom att detta är ryktes tråden , ni får redigera era poster annars blir de raderade eller så får ni småprata per pm.

Tilägg idag- poster borttagna nu
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3392

Guest
Ryktas att jag trodde den enda regeln var att att man skrev"det ryktas" eller implicerade att det var ett rykte på nåt sätt
smiley_emoticons_panik4.gif
 

DeletedUser2477

Guest
Ryktas att de hade inte skrivit att det ryktas eller implicerade att det var ett rykte på nåt sätt, var mera småprat, därutav att jag bad dem redigera men det gjordes inte, antagligen var folk framför tv:en och hejade på EM fotbollen:p
smiley_emoticons_koepfler.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att de hade inte skrivit att det ryktas eller implicerade att det var ett rykte på nåt sätt, var mera småprat, därutav att jag bad dem redigera men det gjordes inte, antagligen var folk framför tv:en och hejade på EM fotbollen:p
smiley_emoticons_koepfler.gif

Fast det är ju inte småprat, utan det är rykten av det mindre slaget. precis som att det ryktas att världen PSI är död.
Det ryktas även att man skulle kunna återkalla världen, då det ryktas att Agony har krossat allt motstånd.

Det ryktas också att PSI är den värld där en allians har kopplat grepp så snabbt, med en rutinerad ledning.
Rykterna fortsätter i småhamnarna, och dessa rykten lyder; att INGEN kan stoppa Agony.
Och att om NÅGON kan bistå lite motstånd, så ska det vara dessa nyinflyttade italienare.

Motstånd önskas.
 

DeletedUser2477

Guest
Posterna är borttagna så du kan inte se dom längre, resten som är kvar är rykten och osv.....
 

DeletedUser3251

Guest
Fast det är ju inte småprat, utan det är rykten av det mindre slaget. precis som att det ryktas att världen PSI är död.
Det ryktas även att man skulle kunna återkalla världen, då det ryktas att Agony har krossat allt motstånd.

Det ryktas också att PSI är den värld där en allians har kopplat grepp så snabbt, med en rutinerad ledning.
Rykterna fortsätter i småhamnarna, och dessa rykten lyder; att INGEN kan stoppa Agony.
Och att om NÅGON kan bistå lite motstånd, så ska det vara dessa nyinflyttade italienare.

Motstånd önskas.
Ryktas att serven varit död ett tag dock
smiley_emoticons_frown.gif
. Ryktas att vi får hoppas att de Ungerska och de Italienska spelarna höjer sig lite och försöker med något
smiley_emoticons_hust.gif

smiley_emoticons_hust.gif
För dom andra klarar ju inte av de ryktas de om
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser3251

Guest
RIP ryktas de om och drygt 200 k KP till mig om inte mer tacka tackar
smiley_emoticons_bravo2.gif
 
Topp