Det ryktas...

DeletedUser1827

Guest
Ryktas att bs mästaren slår till igen drog ut en bir till en inaktiv spelare och senare när jag vaknar är alla döda :eek:
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att Sleeping och övriga hos dem måste ta hand om alla sina spelare som idag är helt ensamma för jag har tyvärr inte plats för dem och de verkar så ensamma och ledsna.
 

Legondra

Active Member
Ryktas att alliansen ingen trodde skulle klara sig har stigit på ranken, känns rätt bra att bevisa hur fel folk kan ha
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 

DeletedUser2630

Guest
Undrar om det kan ha någon korrelation med bortfallet av den 3e största spelaren från alliansen över
smiley_emoticons_kaffee2.gif
. Men en annan har ju också stigit på en annan ranking så synd att klaga
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser277

Guest
Ryktas du bara får plats med 150 slungare i dina välbyggda poäng städer
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktas att vi är 6 personer i alliansen medan ni är 16, så ett bortfall för er borde inte påverka så mycket ;) och som grinder säger är det lätt att ha mycket poäng om man maxar städerna
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser2630

Guest
Är den med 3e flest städer också ;) Att jag sedan föredrar estetiskt tilltalande städer och en stor marknad för mina lyckliga medborgare är ju en egen preferens
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktas att jag hellre föredrar att fylla mina städer med trupper, så att man kanske nån dag vågar komma mot dina murar
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 

DeletedUser2630

Guest
Jaa, murar är praktiska när man kan försvara dem, har inte tappat en stad sedan oktober förra året och den före det i Juli
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
. Fri befolkning är ju också trevligt, men det blir ju inte mycket till stad om man föredragit att fylla den med militära styrkor istället för vackra byggnadsverk
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif
. När UV kommer kommer ni få se hur duktig min befolkning blivit på att bygga
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktas att det är länge till UV och att man snabbt bygger upp städerna till uv skick när det närmar sig ;) under tiden föredrar jag att kriga istället för att skicka runt rv, sparar det tills vi ska vinna
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

DeletedUser2630

Guest
Ryktas att du troligtvis kommer ha gått med en viss annan allians då ;)
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att SAsuka är så oärlig som man misstänkt.
För jag vet inte gången så bryter han den app-terror pakt som var satt mellan allianserna.

Smakfullt är ett ord som inte kommer mig till i en stund som detta.
 

Legondra

Active Member
Ryktas att vilken allians man är i spelar väl ingen roll när det handlar om det här? :O sen har jag inga planer på att lämna mina söta killar, men spekulera på du om du så känner för det
smiley_emoticons_smilenew.gif


Italienarna har väl aldrig varit kända för att spela schysst, men sen kanske dom inte klarar spelet heller om dom inte nötar ut motståndet genom att inte låta folk sova på nätterna, men det lär vi ju inte få reda på
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser1290

Guest
Det ryktas att jag tycker det är tragiskt att man inte kan spela med respekt för varandra utan bara använder trakasserier och fulspel. Och det är ännu mer tragiskt att andra allianser väljer att stödja såna spelare. Jag trodde att meningen med att spela var att man skulle ha kul .... men jag kan ha fel.
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att vissa får bygga biremer. Andra bs och en tredje grupp behöver inte bygga något då de drog hem :O

smiley_emoticons_viking.gif
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktas att jag vill iaf tacka dom som inte drog hem för all kp man fick
smiley_emoticons_cuinlove.gif
ett extra tack till alla andra också som inte duckat idag och därmed bidrog till att man kom över 2milj på anfallare
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 
Topp