Ryktas att du är cool du axel
Ryktas också att man får väl tacka för en lugn helg och början av veckan, var nästan lite för lugn, man börjar ju undra om folk skaffat ett liv :O
Är ju också rätt vanligt nuförtiden att de bästa klumpar ihop sig i ett gäng på svenska servrar, så det ryktet var ju inte direkt nytt sanfan
Vad jag menade var att de alla började med en stad, ingen är stor i början av en server, men du missade tydligen den sarkastiska kommentaren.
Jag är medveten om att många slog ihop sig, har varit här sen början av servern och många jag spelade med då gick över till agony, men som sagt är det inte direkt ovanligt. Sen är det inte många kvar av orginal Agony heller (var ju till och med två allianser, säger en hel del att dom inte ens har en fylld mera), vilket också är rätt normalt, alla de "stora" slår ihop sig i början av en server, men efter ett tag tröttnar folk och iear sig
Så att sura över nått som hände för ett år sen känns ju små onödigt, mycket har ändrats sen dess, visst dom leder starkt fortfarande men dom har också haft sina ups and downs, faktiskt rätt imponerad över hur dom fortfarande står stadigt, inte många allianser som klarar av allt dom har klarat och ändå hålls ihop.
Sen ryktas det att en viss spelare hjälpte er rätt mycket före han försvann från psi, då klagades det från er sida om italienarna och inte Agony, men är väl inte lika kul nu mera då han inte är med
Ifall du har glömt Sanfan så kan jag ju citera dig:
"Armata som jag kommer fortsätta kalla dem, ätit av Agonys städer i H54 sedan Balbolans ban. Det är inte mycket fint spel som kommer från de här grabbarna. Jag kommer inte ta upp min egen åsikt i ärendet men det går rykten om sp samlande innan Balbolans ban och trakasserier mot andra spelare på servern i PM. Det man kan säga säkert är att Armata gör vad som krävs för att vinna den här servern."