Det ryktas...

DeletedUser2646

Guest
Ryktet säger att den heliga rökaren är den enda som vet. ;)
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att topp 4 allianserna består av en salig blandning folk från lite här och var, kända namn från
tidigare server ur olika allianser och även en del mindre, till och med okända, namn lite här och var.

Den enda stora alliansen som verkligen innefattar majoriteten av spelare som spelat i samma allians
tillsammans tidigare är Titanerna. Det ska väl vara den alliansen som verkligen tuffar på den större
delen av servern utan att förlora någon större mängd spelare.

Annars tror jag inte vi har sett den stora "Kaffe" *HINT* alliansen än. Mycket kommer hända på
denna servern och jag tror detta kommer stå mellan betydligt fler än 1-2 allianser i början av servern.

Andra rykten säger att Lilla greg på äventyr tar hem '50k poäng' milstolpen. Grattis!
 

DeletedUser3148

Guest
Ja, ryktas som det ser ut att vara en härlig blandning med spelare i de olika allianserna och som bäddat för att det skall bli roligt.
 

DeletedUser3271

Guest
Det ryktas att det är trevligt med gammalt och nytt folk i en go och härlig blandning :D
 

DeletedUser2646

Guest
Ryktena säger att det är roligt med lite blandning, men håller det?
 

DeletedUser1898

Guest
Ryktas att idag släpper nybörjarskyddet för några, ryktas att det är snart som allvaret börjar och man ser vilka allianser som hååler och vilka som splittras
Ryktas vidare att det kommer bli roligt :)
 

DeletedUser3359

Guest
Ryktas att denna värld kommer vara sjukt seg med 8 timmars triumftåg, 24 timmars olympiska spel samt stadsfester och hela 5 dygn för teater :O

Ryktas att starkt vin i akademin och hemma vid datorn är ett måste om man ska lyckas härda ur denna värld :D
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att det då är bra när en del spelare lägger upp billigt guld på marknaden. Man bygger upp resurs produktionen lite lätt och spenderar lagret på att handla till sig guld som man kan använda på andra servrar. Tummen Upp!
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att det är för dåligt liv på denna serverns Externa Forum! Detta kommer vara en lång server så
det är lika bra att folk börjar lära känna varandra! :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3273

Guest
Ryktas att servern är så lång att man hinner bli vänner ovänner och vänner igen
Med tanke på hastigheten så kommer jag inte köra här, var inne en snabbis för att se hur det gick för alla, men det gick ju så hemskt sakta :(
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas jag kollar också bara in servern lite, har inga planer på att fortsätta här. Men Det är många som ger bort billigt guld här
som har suttit fint :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3271

Guest
Det ryktas om att det inte finns så många rykten eftersom det inte händer nåt värre än att Lilla greg på äventyrs grundare är paranoid och misstänker alla som spioner och dubbelkonton, har jag hört från ett rykte som sprider sig :p
 

DeletedUser2646

Guest
Ryktet säger att om det ryktet stämmer så är Lilla greg på äventyr körda inom 2 veckor (Optimistisk sett)
En så pass paranoid ledare är det inte många som väljer att följa. Been there, seen it, lived it!
 

DeletedUser3148

Guest
Ryktas att det nog var ett skämt som gick över styr här som är bakom detta rykte ;)
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att man bad att det skulle hända lite i det Externa Forumet men nu blir det andra bullar på annat håll :D

Ett annat rykte är att man hittat en pakt mellan två allianser, så här tidigt? :confused:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att information inte ges ut helt gratis och att Leo får själv lista ut detta ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att den ökända kaxiga PoZa ska prova på denna värld :D
 

DeletedUser2477

Guest
Det ryktas att det är spännade när skyddet släpper
smiley_emoticons_pferdehaufen.gif
 
Topp