Det ryktas...

DeletedUser2477

Guest
har mest varit ett sömnpiller denna gång

Det ryktas att CM klöste med klorna för tvärtom men tuppen sa: denna gång tvärtom men senare kanske det går
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att en Moderator aldrig varit så snabb att lägga in en Milstolpe :D
 

DeletedUser3271

Guest
Det ryktas om att LillSven har seglat upp i topp av poängranken. Hur lång tid tar det innan skvätten spökar?;)
 

LillSven

Member
Ryktas att Lillsven ligger på golvet i buksmärtor p.g.a för mycket kinamat under natten. Ryktas att en påtvingad lojalitet inte kan användas optimalt denna gång
smiley_emoticons_afraid.gif
.

Samtidigt ryktas det om att "lilla greg" är ute på nya äventyr.
 

DeletedUser2477

Guest
Det ryktas om att det inte finns några milstolpar att claima ;)
Ryktas då att ni får kämpa på då, tråkigt att sitta och vänta :p

kom ihåg att det är inte den som kommer först i ranken som gäller utan den som claimar först med bevis som får milstolpen.
Spelare blandar ihop det, milstolpar är frivilligt och hör inte ihop med ranken utan den som helt enkel är först med att posta.
 

DeletedUser3174

Guest
Det ryktas att en ny funktion implementerats som ger vissa spelare unik tillgång till servern. Den ger ett fejkat felmeddelande till alla andra som försöker logga in, så att de lyckliga få kan röja bäst dem vill ;).
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att det inte är den första gången detta hänt och det är inte bara på
denna servern ryktas det om ;)
 

DeletedUser2477

Guest
Det ryktas att en tysk internet operatörs nät craschade mellan Frankfurt och hamburg igår, vilket påverkade Innogames servar som är i Hamburg och så klart påverkar Innogames kunder och kunders internetleverantörs samarbete med denne,därutav skillanden av att vissa kunde och andra inte.

Så vi tar och dödar ryktet om någon speciell funktion till några utvalda spelare,per mobil funkade tydligen bra för många som ej kom in på Pc.

Ryktas även att Innogames reagerade snabbt och routade om servarna tillfälligt för att serva kunderna snabbt som det var möjligt tills denne operatör fixade sitt nät.




smiley_emoticons_smilenew.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3174

Guest
Det ryktas att ryktet inte var ett riktigt rykte utan bara ett rykte för att man måste rykta i detta forum... ryktas det ;)
 

DeletedUser2477

Guest
:D Absolut, att man får rykta så klart men ryktade lite mer eftersom vissa inte förstår att det är kanske bara var ett rykte :)
 

DeletedUser3174

Guest
Ny dag, nya rykten.
Senaste nytt är att det skett en sån enorm inflation av grepoguldet att det tappat allt värde, ja det går inte ens att handla med det på marknaden längre! Ryktas det :p
 

DeletedUser2646

Guest
Ryktas att man följt inflationen bra länge och man saknar guldet på marknaden :p
 

DeletedUser3271

Guest
Det ryktas att jag tycker det är dags att ni låser upp lite fler öar :) Vill inte grunda på en liten ö ryktas det :D
 

DeletedUser3271

Guest
Det ryktas om att jag tycker att du borde skicka lite råvaror till mig, Timpa :D
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att det gör jag gärna, om du lägger upp ett fint pris där jag får guld i marknaden. :D
 
Topp