Det ryktas...

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att det stämmer, det ryktas också att det inte varit ett inlägg här på snart en och en halv månad!

Step it up Upsilon (No pun intended)
 

DeletedUser2040

Guest
Ryktas att jag kommer lägga ner denna vidriga värld snart, helt sjukt att man ens kan komma på idén att starta en sån här seg, pengatagande värld, men det är väl så grepolis ska funka hädanefter....
Nä, fram med en ny värld snart så man kan ha lite kul igen.
 

DeletedUser3348

Guest
Ryktas att jag kommer lägga ner denna vidriga värld snart, helt sjukt att man ens kan komma på idén att starta en sån här seg, pengatagande värld, men det är väl så grepolis ska funka hädanefter....
Nä, fram med en ny värld snart så man kan ha lite kul igen.
Ryktas att du inte är ensam av att tycka såhär..
 

Ylmer Jr

Member
Ryktas att jag kommer lägga ner denna vidriga värld snart, helt sjukt att man ens kan komma på idén att starta en sån här seg, pengatagande värld, men det är väl så grepolis ska funka hädanefter....
Nä, fram med en ny värld snart så man kan ha lite kul igen.

ryktas att det där bara är Käbbel
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktas att jag har RV till salo men ändå ska visa jxxxx med att sno dem ._.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag kommer lägga ner denna vidriga värld snart, helt sjukt att man ens kan komma på idén att starta en sån här seg, pengatagande värld, men det är väl så grepolis ska funka hädanefter....
Nä, fram med en ny värld snart så man kan ha lite kul igen.

Ryktas att du inte är ensam om detta
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas jag hittade runt 300 bir i en spelare på under 2k poäng snart kan man inte ta städer längre då även små spelare har större som de ber om hjälp:mad:
 

Ylmer Jr

Member
Det ryktas att den här servern är som att besöka tandläkaren - man önskar att allt det roliga aldrig tog slut
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktas jag hittade runt 300 bir i en spelare på under 2k poäng snart kan man inte ta städer längre då även små spelare har större som de ber om hjälp:mad:

Ryktas att det kanske varit jag, ryktas också att det var mina egna bir ;) :cool:
 

LillSven

Member
Ryktas att Titans fick en del att göra under natten:).

Ryktas även att det kommer smälla dubbelt så mycket imorgon och att bir motsvarande 166 dagars byggtid(83 med rop från havet)riskerar att sjunka i havet.

Sen får Båda allianserna låta skeppsvarven gå varma ett par veckor igen:)
 

DeletedUser3236

Guest
Ryktas att Titans fick en del att göra under natten:).

Ryktas även att det kommer smälla dubbelt så mycket imorgon och att bir motsvarande 166 dagars byggtid(83 med rop från havet)riskerar att sjunka i havet.

Sen får Båda allianserna låta skeppsvarven gå varma ett par veckor igen:)


Ryktas att U.L.L inte har någon heder och anfaller FAST det är julefrid hur ni nu lyckades med det...
 

LillSven

Member
Det ryktas att 2016 börjar med KP-fest
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser3487

Guest
Det ryktas att det finns fler IE-trådar på världens alliansforum än TITANS totala IQ-poäng... :p
 

DeletedUser3487

Guest
Det ryktas vidare att Försvarsmakten fick 3 veckor på sig att förbereda sig för attacker från U.L.L men ansåg sig tydligen vara färdiga tidigare och anföll mig idag. Därför har det under eftermiddagen plingat duktigt i många av Försvarsmaktens mobiler. Game on!
 

DeletedUser3466

Guest
Ryktas även att ULL kanske ska splittra 50-50 så det hände något på den här jävla världen
smiley_emoticons_irre4.gif


Ryktas även att ULL inte kommer godta detta och vinna världen med hjälp av sina plånböcker.

Fm är öppen för förhandlingar.
 
Topp