Det ryktas...

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att guldhandeln är stängd igen. I alla fall åt ena hållet :(
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att spartanerna tog sig vatten över huvudet!
Vad hände??
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att det undrar jag också, finns ju inga spår av dem någonstans :D
 

DeletedUser2639

Guest
Ryktas att den här servern är den långsammaste någonsin :D och det ryktas att Innogames inte riktigt hade alla höns hemma när de kom på det
 

DeletedUser2477

Guest
Ryktas att den här servern är den långsammaste någonsin :D och det ryktas att Innogames inte riktigt hade alla höns hemma när de kom på det

smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Bra att vi får medhåll för det var vad den svenska teamet påpekade till den tyska,toooo sloooow
 

DeletedUser2639

Guest
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Bra att vi får medhåll för det var vad den svenska teamet påpekade till den tyska,toooo sloooow

Ryktas att det känns ju bra att man har hela Svenska teamet i ryggen angående detta :D

förutom det.. Ryktas det att Garga ligger etta i eventet för idag ;)
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att det var lite, har sett både på Sigma och Tau där spelare haft över dubbelt så mycket på 15 min efter nollställningen ;)
 

DeletedUser2639

Guest
Det ryktas att det var lite, har sett både på Sigma och Tau där spelare haft över dubbelt så mycket på 15 min efter nollställningen ;)

Med tanke på att den här servern har världens långsammaste hastighet, samt att alla som spelar är i Dantes 7 helveten bara av tristess så är det rätt mycket.

Dessutom så får ni isåfall säkert mycket mer per lönnmördare, för annars slösar alla över 10k guld varje dag. vilket bara är löjligt

Ryktas det förstås
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att du skulle bara veta hur mycket en speciel spelare slösar på eventen. :D
 

DeletedUser3356

Guest
ryktas att spelarna som kommer ligga i topp framöver än dom med djupast plånbok
 

DeletedUser1577

Guest
Ryktas att jag inte spelar på upsilon men ville ändå kommentera ovanstående

Ryktas att grepo länge varit ett free2play pay2win spel, ryktas att jag inte tror alla spelare är nöjda med det heller...
 

DeletedUser3273

Guest
Rykten säger att det finns spelare som har lika god chans att ligga högt uppe som en guldare, åtminstone vid mitten/slutskedet av världen och det är då det börjar avgöras.
I början utav världen vinner guldare automatiskt tyvärr
Men rykten säger ju också att utan guldare skulle man inte kunna spela GP
smiley_emoticons_frown.gif
 
Topp