Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
roflmao, bra där makavelli .
Ni lyckades hitta alla våra spelare som hade skrivit i "frånvaro" tråden att de skulle åka bort snart i vårat forum och anföll dessa. Lite suspekt tycker jag, men att sedan komma och anklaga oss för att gå i semesterläge utan att spelarna ska åka bort tycker jag är lite extremt.

Vet inte om det är 4 eller 5 städer som ni har lyckats ta totalt under hela krigets gång, men i 100% av lägena så har det berott på att spelaren inte har varit aktiv nog att be om assistans i tid.
Om ni är rädda för semesterläge så kan ni ju fortsätta att anfalla mig, och se hur det går för er . Jag lär knappast gå i semesterläge ^^.

Ödmjukhet när det går bra för dig är inte din största styrka kan man lugnt säga. :p:p
Gillar inte pajkastning på forum men jag måste bara undra, varje gång vi gör ngt som ger er problem så beror det på att vi läser erat forum?
Förstår inte varför det skall tjatas om detta hela tiden istället för att bara som tycka att det kanske var ganska bra gjort.

Ser att du letar febrilt efter trä på handelsplatsen så jag antar det börjar ta slut på brandskepp nu. ;)

Vi ger oss på dig fortsättningsvis också, vi är mycket men absolut inte fega. :D

Sedan kanske vi har en del taktiskt att lära oss men det är bara ett spel och inte en livsstil som vissa verkar tycka, hahaha
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att du pratar i nattmössan, vi kickar inte för statsen skull det enda vi sparkar är folk som är inaktiva eller vill sluta, ang statsen så är det bara titta på hur många städer capi tagit och hur många BoO familjerna tagit säger allt...
ang förbund så ryktas det att även där är du helt ute och cyklar men å andra sidan får du gärna tro det ,det spelar ju ingen roll vad du tror

om du tycker det är lurigt att kolla så kan jag berätta, Capi 42 städer från BoO familjen ,BoO familjerna tillsammans 9 städer från capi....

Ni har tagit betydligt fler städer än vad vi gjort, det beror dels på att ni har börjat skickligt men också att vi hade mycket fler städer som låg mitt ute i fiendeland än vad ni hade.
Det kallas att offra viss del för att säkra upp annat helt enkelt, nu blir det förhoppningsvis svårare för er men det finns väl naturligtvis risk att det ryker ett par till. haha

Ang, förbund så tycker jag att krille har rätt, jag kan namnge fler av er, även spelare i ledningspositioner som gjort sig enormt roliga på GoFs bekostnad när det gäller antalet förbund de hade förut.
Helt plötsligt går ni samman med Cors, de är vänner med Segraz och därmed säkrar ni den delen, ni tar in lunderblunder och gör förbund med IaoG.
Vid sidan av det är ni tighta med Gof med alla deras sidogrenar.
I mina ögon blir det en form av FN men jag vet inte.


Facts are facts m8!

Dock är det skoj att det äntligen händer ngt så vi får ngt att hålla på med.
Gött krig m8s!!
 

DeletedUser845

Guest
Nja Danzap du missuppfattade mig där.
Jag sade att det var lite suspekt att alla ni anföll vi just den tiden var de som hade skrivit i frånvaro. Med detta menar jag inte att jag ville anklaga er för detta egentligen, utan att jag tycker det är helt otroligt att ni är dem som flamar oss i det sammanhanget.

Vi har haft förbund med IAoG sedan TP kriget för övrigt, det är knappast ett nytt förbund.
Varför tar du ens upp förbund när ni ligger under stort i 220 vs 70 föresten? ;D

Edit: Vill tillägga att ja, det var ett bra val av er att attackera de inaktiva och lätta målen, gillar dock inte att ni anklagar oss för semesterläge bara därför om ni verkligen vill veta så sade jag åt Jenpe att gå i semesterläge innan krigets början dock eftersom att han inte har haft någon tid för grepolis överhuvudtaget under de senaste månaderna.

Sedan ang spionage i våran allians så får jag väl erkänna att det är något man kan beskylla på att man har dålig koll på sina medlemmar. När era medlemmar gör det genom att hacka in på sin brors konto och liknande så tycker jag dock att det har gått väldigt många steg för långt. Känns inte som att vi kan stoppa det där så lätt.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ni har tagit betydligt fler städer än vad vi gjort, det beror dels på att ni har börjat skickligt men också att vi hade mycket fler städer som låg mitt ute i fiendeland än vad ni hade.
Det kallas att offra viss del för att säkra upp annat helt enkelt, nu blir det förhoppningsvis svårare för er men det finns väl naturligtvis risk att det ryker ett par till. haha

Ang, förbund så tycker jag att krille har rätt, jag kan namnge fler av er, även spelare i ledningspositioner som gjort sig enormt roliga på GoFs bekostnad när det gäller antalet förbund de hade förut.
Helt plötsligt går ni samman med Cors, de är vänner med Segraz och därmed säkrar ni den delen, ni tar in lunderblunder och gör förbund med IaoG.
Vid sidan av det är ni tighta med Gof med alla deras sidogrenar.
I mina ögon blir det en form av FN men jag vet inte.


Facts are facts m8!

Dock är det skoj att det äntligen händer ngt så vi får ngt att hålla på med.
Gött krig m8s!!

ang förbund vad menar du? vi slog ihop oss med corsairs,skapade en akademi för att det inte får plats hur många som helst i en allians annars hade vi bara haft en allians med namnet capi, vi tar in lunder? ja för han tröttna på IAoG:s oförmåga att växa, vad gäller förbund med iaog har du uppenbart inte koll alls
GoF har vi haft förbund med sedan dag ett och det är inte heller någon hemlighet att vi inte gillade att dom skapar FN huset på gamma. många förbund? nä inte alls många vänner? ja kanske.
men det är skönt att se att fiende inte har riktig koll på vilka vi de facto har förbund med och vilka ni tro att vi har förbund med
 

DeletedUser

Guest
Nja Danzap du missuppfattade mig där.
Jag sade att det var lite suspekt att alla ni anföll vi just den tiden var de som hade skrivit i frånvaro. Med detta menar jag inte att jag ville anklaga er för detta egentligen, utan att jag tycker det är helt otroligt att ni är dem som flamar oss i det sammanhanget.

Vi har haft förbund med IAoG sedan TP kriget för övrigt, det är knappast ett nytt förbund.
Varför tar du ens upp förbund när ni ligger under stort i 220 vs 70 föresten? ;D

Det går väl att vrida runt allt tusen sätt antar jag.

Måste tillstå dock att jag inte förstod mycket vad vad du skrev, börjar bli gammal tror jag. haha
 

DeletedUser833

Guest
Nja Danzap du missuppfattade mig där.
Jag sade att det var lite suspekt att alla ni anföll vi just den tiden var de som hade skrivit i frånvaro. Med detta menar jag inte att jag ville anklaga er för detta egentligen, utan att jag tycker det är helt otroligt att ni är dem som flamar oss i det sammanhanget.

Vi har haft förbund med IAoG sedan TP kriget för övrigt, det är knappast ett nytt förbund.
Varför tar du ens upp förbund när ni ligger under stort i 220 vs 70 föresten? ;D

Med handen på hjärtat så har vi inte tillgång till erat forum. Snarare var det så (mitt fall) att mitt första anfall gick till en som anföll mig. Om vi nu skulle ha tillgång till erat forum så hade ni inte kunnat göra blitzkriget i början.
Rakryggade vi står!

Edit: Tar bort semester "påståendena", alla har rätt att ta en paus.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser845

Guest
Konstigt det här att man får brev från era medlemmar med hela våran anfallslista från vårat forum samtidigt som ni påstår att ni aldrig har spionerat på vårat forum :D. Väldigt märkligt måste jag säga!
Jag bryr mig inte så mycket om att ni har gjort det, men förneka inte när man har fått bevis bara så håller jag tyst.

Edit: Det är väl ganska lätt att missuppfatta mig när jag hela tiden snabbskriver allting vilket gör att jag missar ett viktigt ord i en mening eller en viktig bokstav som gör ordet till ett annat ord :).
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det ryktas lite dåligt i den här tråden.
Både vad gäller hästborstning och hörsägenspridning.
Det första kan vi hoppa över men det andra vore det skoj med.


Ryktas det alltså.

Det ryktas att vi på Gamma inte vet mycket om någonting verkar det som.. Kanske ryktas det att det är dags att kicka ur den största nidhögen på hela gamma.
 

DeletedUser833

Guest
Konstigt det här att man får brev från era medlemmar med hela våran anfallslista från vårat forum samtidigt som ni påstår att ni aldrig har spionerat på vårat forum :D. Väldigt märkligt måste jag säga!
Jag bryr mig inte så mycket om att ni har gjort det, men förneka inte när man har fått bevis bara så håller jag tyst.

Trodde vi pratade om vilka vi anföll? Jaja vi kan kasta snöbollar på varandra både med det ena och det andra. Värdiga motståndare är ni dock och personligen så tycker jag det ger ett upplyft på gamma när krig kommer.
 

DeletedUser

Guest
Konstigt det här att man får brev från era medlemmar med hela våran anfallslista från vårat forum samtidigt som ni påstår att ni aldrig har spionerat på vårat forum :D. Väldigt märkligt måste jag säga!
Jag bryr mig inte så mycket om att ni har gjort det, men förneka inte när man har fått bevis bara så håller jag tyst.

Edit: Det är väl ganska lätt att missuppfatta mig när jag hela tiden snabbskriver allting vilket gör att jag missar ett viktigt ord i en mening eller en viktig bokstav som gör ordet till ett annat ord :).

Vore nice att få se den listan faktiskt.

Skriver precis likadant så det kan bli knas här med.
 

DeletedUser

Guest
Trodde vi pratade om vilka vi anföll? Jaja vi kan kasta snöbollar på varandra både med det ena och det andra. Värdiga motståndare är ni dock och personligen så tycker jag det ger ett upplyft på gamma när krig kommer.

Tror vi har typ 4 diskussioner igång på en gång, det klarar nog varken folk från Bo eller Cap...haha
 

DeletedUser845

Guest
Du har brevet i din brevlåda nu Danzap.

Hur som helst så tycker jag det känns sjukt fel att sitta och bråka med er 2, som faktiskt är några av de få BoO spelare som jag har respekt för.
 

DeletedUser

Guest
Jag bråkar inte med er, bara diskuterar i all välmening.

Tycker det har varit ett rent krig hittills och jag tror och hoppas vi kan boxa tillbaka lite snart, det säger sig självt när ni optimerar gräddan av 2 allianser att ni får en fin slagstyrka.

Dock tycker jag vi börjar få ordning lite på grejorna så lite motstånd tror jag vi kan göra.
 

DeletedUser

Guest
Nu tycker jag folk börjar spåra ut detta är en det ryktas tråd ej en diskussions tråd. Back to topic
 

DeletedUser

Guest
Sorry NoseroX.

Då tycker jag det ryktas att det är ett ganska vänskapligt krig som pågår.
 

DeletedUser

Guest
Sorry NoseroX.

Då tycker jag det ryktas att det är ett ganska vänskapligt krig som pågår.

det ryktas också om att skälet till kriget var inte att capi tyckte dåligt om BoO utan att vi var så uttråkade när GoF öppnat dagis åt hela världen att vi inte hitta någon annan värdig motståndare att kriga mot än just BoO familjen

Sim city är ett annat spel jag hört rykten om att GoF dominerar :p, ett krig lyfter stämningen på servern :)
 

DeletedUser833

Guest
det ryktas också om att skälet till kriget var inte att capi tyckte dåligt om BoO utan att vi var så uttråkade när GoF öppnat dagis åt hela världen att vi inte hitta någon annan värdig motståndare att kriga mot än just BoO familjen

Sim city är ett annat spel jag hört rykten om att GoF dominerar :p, ett krig lyfter stämningen på servern :)

Ryktas om att du har helt rätt där(att krig gör det hela mycket mer roligare). Samtidigt som det ryktas om att det kommer att bli ett lååångvarigt krig, om ryktet stämmer får tiden utvisa.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att NUSKEI tycker de lite komiskt att GoF1 o Segraz är era vänner o hjälper er medans GoF1 o Segraz har ett krig med varandra o_O

Men men de ryktas även att NUSKEI kan ha så fel

O sista ryktet! Vore riktigt skönt om vi kunde ha en krig bara mot varandra o inte få hjälp från utomstående Allianser när ni endå har överlägset rätt stort


rykten kommer o rykten går!
 

DeletedUser845

Guest
Ryktas om att vi och GoF har haft en deal om att vi inte ska stödja varandra så länge vi har olika krig, men vem vet :).
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att NUSKEI tycker de lite komiskt att GoF1 o Segraz är era vänner o hjälper er medans GoF1 o Segraz har ett krig med varandra o_O

Men men de ryktas även att NUSKEI kan ha så fel

O sista ryktet! Vore riktigt skönt om vi kunde ha en krig bara mot varandra o inte få hjälp från utomstående Allianser när ni endå har överlägset rätt stort


rykten kommer o rykten går!

De ryktas att Guardian of Fortezza (Alla GoF) allianser krigar mot IAoG och vi har förbund med båda xD!

Blir spännande att följa

IAoG: Som spelar Sim City och har bara deffensiva skepp, enheter
GoF Alianserna: Proffsen på att skicka anfall under nattbonusen

Somsagt ett spännande kirg :pPPP
 
Topp