Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Någon måste ju få fart på det nya underforumet värld gamma.

Det ryktas att en massinvie stam kommer leda ikväll men är borta inom max 10 dagar från topp 10.
 

DeletedUser136

Guest
det ryktas att dem har tagit in två spelare på min ö på mindre en 10 min:eek:
 

DeletedUser

Guest
Bara för att jag verkligen vill att det här forumet ska bli det socialaste hitills så skriver jag ett rykte.

Det ryktas att x-antal av mina kommande alliansfränder väntar att gå in i världen för de glömde svamp, drinkar och annan "medicin" hemma hoss de andra haven (världar).
 

DeletedUser

Guest
Redan fått tagit bort spam...skärpning nu annars låser jag den här tråden till folk kan komma med kloka rykten. ;)



amp.
 

DeletedUser

Guest
Jag tar svmpen från städer jag farmar och erövrar. Det kommer mina kommande fränder också göra.

Till amplify, om det var jag som skrev spammet så var god och kontakta mig :)
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att nio av tio allianser på gamma är massinvite..
 

DeletedUser

Guest
Konstigt nog måste jag dementera, kolla på topp 10 så känner man igen några allianser från beta som faktiskt inte är massinvite. Det ryktas att de har planerat vart och när de ska de ska gå in i världen
 

DeletedUser

Guest
det ryktades att jag inte bara menade allianserna på top 10, utan även lite längre bak:)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att alla spammar förbundsförfrågan knappen..
Ryktas också om att alla vill försöka undervika krig genom att bilda en massa förbund.
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att någon snott the 300´s namn här på gamma med :( varför ska lla kopiera dom?
 

DeletedUser

Guest
"Vi The Empire of Sweden har gömmit oss i århundrande men nu har vi kommit framm ur skuggorna och syftar att ta över hela grepolis/Gamma så gå med och ta över hela grepolis.Vi fruktar inget och vi tollererar inga namnstölder mm.

Ska ni ta över hela gamma med alla som allierare ?
Bra jobbat, applåder ?
:cool: och inte ett spel man bara kan glida igenom för att nå toppen!

N1
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ryktas att det finns några fejknickare vid namn Heretics men inte så stora
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att de flesta ryktena på den här ryktestråden kommer handla om massinvite stammar..^^
 
Topp