Det ryktas att...

DeletedUser914

Guest
Ryktas att forumet på grepolis aldrig kommer ta liv ;)

Btw, har nyss farmat ihop 50 000 resuser på gamma ; ))) de går undan här.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet bekräftas men även dementeras. Funderar på om man ska försöka kämpa så världs gammas forum blir mer aktivt, Dock behöver jag hjälp av er som läser och skriver här. Vad ska ni göra? Skriv!

p.s rykter säger även att jag inte har börjat i gamma, än...
 

DeletedUser914

Guest
Ryktas jag snart tar nr1 platsen på gamma, får se om de bekräftas om nån timme ;) eller om 30 min om jag har turen på min sida

Rank Namn Poäng Allians Städer Poängsnitt
1 celleequie 1369 1337 1 1369

Bekräftas :D får se hur länge de varar.. Inte länge tror jag men
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Sparta Alliansen är den oseriösaste alliansen på top 10, underförstått att de troligen är massinvite.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att nybörjarskyddet har gått ut för de flesta ;>
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att alla vill spela i den allians som de har på en annan värld och vågar/vill inte prova på nått nytt o_O
:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att alla vill spela i den allians som de har på en annan värld och vågar/vill inte prova på nått nytt o_O
:cool:

Ryktas att det roligaste sättet att spela är med vänner, IRL som "internet vänner". (personligen har jag inga problem med nytt folk)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att alla vill spela i den allians som de har på en annan värld och vågar/vill inte prova på nått nytt o_O
:cool:

det ryktas att du har fel i varjefall en av allianserna på topp tre :-D har spelare ett gäng spelare från olika allianser från beta, det ryktas att en av mina värsta fiender på beta numera spelare i samma allians som mig här på gamma, se gamma bygger broar :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Grecostyle har äntligen gått med i värld gamma. Samtidigt grundade han alliansen "The Hangovers"
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att Guardians of Fortezza är den fegaste alliansen i gamma!! :confused:
Och att alla id***er joina dem med, tro mig det kommer inte hålla länge för hör att många allianser planerar krig mot dem så ni kommer inte vara trygga där.
 

DeletedUser

Guest
Stark trio!

Det ryktas att Guardians of Fortezza, Capitolium och CR1ME är allierade.
 

DeletedUser

Guest
Karl-Bruno

Det ryktas att Karl-Bruno kommer att bli anfallen av Guardians of Fortezza
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att Karl-Bruno har lagt ner med värld Gamma :D
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att jag blir anfallen av kingkobra från Guardins of Fortezza

:cool:
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att Segraren har kommit till gama.;)

Välkommen, nå det kanske inte jag ska säga eftersom jag nyss börjat.
Men rykten om forum inaktivitet har jag hört redan :eek:
Det verkar stämma eftersom sista ryktet innan detta nästan är en månad gammalt
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att min uppmaning kanske gav resultat. Det har sagts mer idag än på en vecka kanske.

Men vi har fortfarande en lång väg att vandra...
 

DeletedUser

Guest
Ryktet är troligtvis överdrivet eftersom det är du och jag som utmärker oss.
Vi får hoppas det inte enbart blir vi som skriver, men det är kanske en Whisky + Cigarr som behövs för att våga skriva, men GrecoStyle, jack daniels????
detta kanske skapar ett rykte att man bör ha en whisky som sällskap när man spelar
 
Topp